Vseobecny dotaz 200SX

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 19.09.2007, 11:43

no nevim mě přišla STAGE1 když sem se sní poprvé svezl dost i pro mě a to to bylo moje 5te sx.. swedova bude taky lítat na 100km okolo 6s ...je pravda že proti současnému stavu to byl slaby odvvar,ale i tak to je pro začátek podle mě moc ... a dost na přizabití zabití
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Leon
user
Příspěvky: 9
Registrován: 12.09.2007, 19:20
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leon » 19.09.2007, 18:44

ja si myslim ze nebude treba nijak omezovat, nejsem debil abych to klatil nekde v serpentinach aniz bych se s autem szil. a jak rika otacTM jeste bych to nejak rozladil a bylo by to v prdeli... napred se tady musim nekde docist co se jak dela, a nebo se primo zeptam nekoho, od koho to budu kupovat... samozrejme se nebudu ptat nejakyho vola co tomu ocividne nebude rozumet, jako treba Design. sorry ale z tech rozhovoru co sem cetl se to tak posoudil. nic proti. :wink:

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 19.09.2007, 19:42

:smt082 tak to mě dostalo

Marian
user
Příspěvky: 386
Registrován: 23.08.2007, 17:13
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 19.09.2007, 19:54

Závidím všem, kdo má dvoukilo jak S13 nebo S14. (závidím v dobrém slova smylsu samozřejmě):salute: :salute: :salute: :salute:

Leon
user
Příspěvky: 9
Registrován: 12.09.2007, 19:20
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leon » 19.09.2007, 20:45

otasTM píše::smt082 tak to mě dostalo
co??? :D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 19.09.2007, 21:55

Leon píše:ja si myslim ze nebude treba nijak omezovat, nejsem debil abych to klatil nekde v serpentinach aniz bych se s autem szil. a jak rika otacTM jeste bych to nejak rozladil a bylo by to v prdeli... napred se tady musim nekde docist co se jak dela, a nebo se primo zeptam nekoho, od koho to budu kupovat... samozrejme se nebudu ptat nejakyho vola co tomu ocividne nebude rozumet, jako treba Design. sorry ale z tech rozhovoru co sem cetl se to tak posoudil. nic proti. :wink:
co tam chceš rozladit, vytáhneš podložky, co tam podle mě má a jezdíš.. na nic jiného nesaháš.. rozladit dobrá prkotina
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 19.09.2007, 23:01

já nevím ale mě jen samotnej ic zved tlak na 0,9b... bez podložek, bez chipu, bez ničeho...

kdyžtak mám asi 3 seriový IC doma navíc :-D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 20.09.2007, 09:38

jo mě taky IC zvednul tlak z 1,1 na 1,2bar
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 20.09.2007, 09:52

blázen píše:jo mě taky IC zvednul tlak z 1,1 na 1,2bar
Mě IC snížil tlak, je to možný? Přijde mi to i logický - tlustší trubky, nižší tlak, nebo se pletu?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.09.2007, 10:11

Peca píše:
blázen píše:jo mě taky IC zvednul tlak z 1,1 na 1,2bar
Mě IC snížil tlak, je to možný? Přijde mi to i logický - tlustší trubky, nižší tlak, nebo se pletu?
Toto si nemal napisat, teraz sa tu zase zacne diskusia o tlaku v zavislosti od priemeru trubiek a tak :-D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 20.09.2007, 10:38

tak to nerozvádějme, stejně si to nekoupí :-D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 20.09.2007, 11:12

kenivruh píše:
Peca píše:
blázen píše:jo mě taky IC zvednul tlak z 1,1 na 1,2bar
Mě IC snížil tlak, je to možný? Přijde mi to i logický - tlustší trubky, nižší tlak, nebo se pletu?
Toto si nemal napisat, teraz sa tu zase zacne diskusia o tlaku v zavislosti od priemeru trubiek a tak :-D
podle mě odpovídá stoupnutí tlaku vlivem ochlazení vzduchu větším IC, velikost trubek by na tlak mít takový vliv neměla, spíš se změní čas za jaký je schopno plnit max tlak.. jinak teoreticky bude mít na tlak vliv kdejaká zatáčka a ohyb potrubí,ale to jsou minimální změny
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Leon
user
Příspěvky: 9
Registrován: 12.09.2007, 19:20
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leon » 20.09.2007, 20:02

blázen píše:
Leon píše:ja si myslim ze nebude treba nijak omezovat, nejsem debil abych to klatil nekde v serpentinach aniz bych se s autem szil. a jak rika otacTM jeste bych to nejak rozladil a bylo by to v prdeli... napred se tady musim nekde docist co se jak dela, a nebo se primo zeptam nekoho, od koho to budu kupovat... samozrejme se nebudu ptat nejakyho vola co tomu ocividne nebude rozumet, jako treba Design. sorry ale z tech rozhovoru co sem cetl se to tak posoudil. nic proti. :wink:

co tam chceš rozladit, vytáhneš podložky, co tam podle mě má a jezdíš.. na nic jiného nesaháš.. rozladit dobrá prkotina
sorry zas tomu tolik nerozumim...
:oops:

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 21.09.2007, 12:12

blázen píše:
podle mě odpovídá stoupnutí tlaku vlivem ochlazení vzduchu větším IC, velikost trubek by na tlak mít takový vliv neměla, spíš se změní čas za jaký je schopno plnit max tlak.. jinak teoreticky bude mít na tlak vliv kdejaká zatáčka a ohyb potrubí,ale to jsou minimální změny
Ochlazenim to asi nebude ...když ochladíš vzduch tlak naopak klesá ;) Ohyby a restrikce že by dělali 0,1 baru je taky nerealne ...spis bych to prisoudil nejake dalsi uprave. Me se po vymene pouze IC tlak nezmenil ....

Leon
user
Příspěvky: 9
Registrován: 12.09.2007, 19:20
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leon » 23.09.2007, 11:37

a jak je to vubec se spotrebou??? za kolik jezdite, kdyz tomu slapete a za kolik, kdyz jedete normalne?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 175 hostů