Stránka 3 z 4

Napsal: 08.11.2007, 20:00
od MYSAK
pokud chces nakou radu tak sem walbro daval pred apr dnama a mam to nafoceny ;)

Napsal: 08.11.2007, 20:06
od Design
Misan píše:klucíí Walbro a Stage 1 seženu kde (www stránky nebo přes někoho z vás) a za kolik :?: Zvládnu to jako laik namontovat sám? Dík 8)
Koukni myslim na bazar ostatni nabizi ho tam idaho

Napsal: 08.11.2007, 20:36
od Misan
za fotky budu vděčný :notworthy: a rady taky

Napsal: 08.11.2007, 20:41
od MYSAK
Tak ja neco splacam a dam to do navodu ;)

Napsal: 08.11.2007, 21:29
od Fire
nizzmo píše: Inac pozor so zvysovanim tlaku na seriovej ECU. Mam prakticku skusenost, ze pri 0,9bar po absolvovani max. 2x sprintu na stvrt mile som odtavoval sviecky... :!:
a jak jsi to vyřešil , aby s nima problém nebyl ?

Napsal: 08.11.2007, 21:56
od tomita
Mirek píše:
tomita píše:
Kentoya píše:0,4
nene...0,67-0,7
tak asi jak ktera..me taky tlacila 0.45 po odstraneni restrikci...mozna naprosta serie ma 0.7..ale i v manualu se uvadi 7 PSI..tzn 0.4-45 baru..tohle je sporny..nicmene ste asi dva co tvrdite ze tlaci 0.7..a 3-4 lidi mi psali ze 0.4...
Co myslis pod restrikcema? Vyfuk, sani?...Krom toho, mel jsi zapojene oba restriktory pred solenoidem?

Napsal: 08.11.2007, 22:05
od Paja UDC
Já jsem přesvědčenej, že má tlačit v naprostý sérii 0,7 bar (kromě jedničky), jinak by tam ten solenoid vůbec nemusel bejt a wastegate by byl zapojenej jako u s13tky přímo do sání bez odboček a restrikcí, toť můj selskej rozum 8)

Napsal: 08.11.2007, 22:16
od Kentoya
nechci se hádat zatím jsem vždy viděl 0,4

dle selského rozum

CA motor 1,8 bez vítca, zastaralá konstrkce, 0,7 bar a výsledek 170 kobyl

SR motor2,0 s vítcem, lepší konstrukce, 0,7 bar a výsledek jen 170 kobyl?
už jen proto bych se nedivil 0,4

a za další u slika jsem jezdil na 0,8 a výkon byl okolo 250 kobyl, že by zvýšení tlaku o 0,1 mělo takový vliv na výkon? no nevím a možná je můj selský rozum dobrý jen pro selky, a je možné, protože opravdu nevím všechno že je tam vážně 0,7 bar

Napsal: 08.11.2007, 22:17
od tomita
Paja UDC píše:Já jsem přesvědčenej, že má tlačit v naprostý sérii 0,7 bar (kromě jedničky), jinak by tam ten solenoid vůbec nemusel bejt a wastegate by byl zapojenej jako u s13tky přímo do sání bez odboček a restrikcí, toť můj selskej rozum 8)
Krom toho si myslim, ze 2l SR s preplnovanim pouze 0.4bar nikdy nebude mit 200koni, na to bych vsadil cokoliv.

Napsal: 08.11.2007, 22:21
od Design
to:Kentoya franto klido až se budeš stavovat dotahni volnej budik a mužem to zmerit až to pošlape.

Napsal: 08.11.2007, 22:28
od Paja UDC
Kentoya píše:nechci se hádat zatím jsem vždy viděl 0,4

dle selského rozum

CA motor 1,8 bez vítca, zastaralá konstrkce, 0,7 bar a výsledek 170 kobyl

SR motor2,0 s vítcem, lepší konstrukce, 0,7 bar a výsledek jen 170 kobyl?
už jen proto bych se nedivil 0,4

a za další u slika jsem jezdil na 0,8 a výkon byl okolo 250 kobyl, že by zvýšení tlaku o 0,1 mělo takový vliv na výkon? no nevím a možná je můj selský rozum dobrý jen pro selky, a je možné, protože opravdu nevím všechno že je tam vážně 0,7 bar
Ježišmariá, já se taky nechci hádat a už vůbec né s tebou, když tys dělal první SXo, tak já obdivoval genialitu dvoutaktního motoru :wink: :D

Napsal: 08.11.2007, 22:33
od Kentoya
já taky nevím, jen jsem třikrát ze tří viděl 0,4 a 0,7 zatím ne takže vážně nevím, ale domnívám se 0,4

Napsal: 08.11.2007, 22:42
od tomita
Taky ovsem zalezi v jakym stavu byl ten motor, nebo jake upravy byly na nem provedeny. Trebaze staci, kdyz vyndas prvni restriktor a nenameris vic nez 0.3 :-D

Napsal: 08.11.2007, 22:50
od Paja UDC
tomita píše:Taky ovsem zalezi v jakym stavu byl ten motor, nebo jake upravy byly na nem provedeny. Trebaze staci, kdyz vyndas prvni restriktor a nenameris vic nez 0.3 :-D
Tak tak, podle mě má spousta s14tek blbě zapojený nebo úplně vyházený ty restriktory k wastegatu...

Napsal: 09.11.2007, 13:26
od kenivruh
Kentoya píše: SR motor2,0 s vítcem, lepší konstrukce, 0,7 bar a výsledek jen 170 kobyl?
Seria ma 200 koni a ako pisal tomita, tiez neverim ze sr s takou nizkou kompresiou da 200 koni na 0.4 baru.