Stránka 3 z 3

Re: Problem s MBC

Napsal: 22.05.2009, 14:42
od Heini
Mám lepší nápad pořiď si EBC!

Re: Problem s MBC

Napsal: 23.05.2009, 16:30
od 200sxS13 DRiFT
Chlapi mám MBC kopii Turbosmart a ty všemožný schemata mě přijdou nelogický,proč nefunguje na stejným jednoduchým principu jako třeba bidrin...to schema co dal Peca na první stránku je jasný,ale ty schemata k tý kopii Turbosmartu nějak nepobírám a našel jsem i jiný nákresy,ale nic z toho si nedokážu zdůvodnit :( Můžu ho zapojit napřímo bez toho téčka jako třeba Bidrina? dík

Re: Problem s MBC

Napsal: 24.05.2009, 18:26
od MIRIS
tlak uz mam optimalne nastavenej,ale do budoucna teda co se tyka stage2 bude ebc.

Re: Problem s MBC

Napsal: 05.06.2009, 23:59
od Elviiis
ad bidrin...
prvni tvrda pruzina se mi vyjebkala a ta druha nepusti vice jak 0.9bar a nevim kde sehnat tvrdsi...

ad turbosmart
je to prepousteci ventyl tudiz reguluje ltak tak ze prepousti vzduch proudici do WS do sani tim se k ws nedostane potrebny talk cim vice vzduchu upustis tim vetsi mas tlak proto se pro pridani povoluje...

Re: Problem s MBC

Napsal: 06.06.2009, 07:29
od SDRT
Pozi EBC nakolko MBC maju problem z drzanim tlaku a velmi casto otvaraju plny boost a tym turbo a aj motor velmi trpi az dochadz k ich poskodeniu.
velmi cvasto sa stretavame z problemom nastavenia MBC nakolko sa lisi od vyrobcu presne opacne.Na kolecku maju + a - , na niektorych to znamena boost a na niektorych to znamena vakuum , takze ked uberam vacuum do minusu/ a myslim ze uberam boost / funguje to presne naopak a boost tym padom pridavam.

Skontroluj si wastgate actuator ci je OK , lebo to moze mat presne podobny problem ako v tvojom pripade / plny boost / .

Re: Problem s MBC

Napsal: 10.06.2009, 17:14
od Elviiis
vubec nevim co jsi tim plnym boostem myslel... pokud pustim turbo na fool boost jakoze uplne plnej boost tak umre i turbo i motor... z logickeho hlediska moc to co jsi napsal smysl nema... kulicka pendluje tam a zpet a tim reguluje tlak prijde mi to prave jako velice funkcni reseni... problem pri rozladovani muze mozna povoleni zavitu (coz vyresi kontra) a nebo treba na kokos pruzinka ktera neni dostatecne pruzna a zdeformuje se... jinak je to podle mne velice funkcni zarizeni...

Re: Problem s MBC

Napsal: 06.08.2009, 15:43
od Iwan
nechcel som zakladat nove tema, uz som sa docital ze MBC Bidrin nefunguje no a naozaj nefunguje :roll:

dnes som sa snazil nastavit tlak na mojom aute, je zapojeny dobre, tlak zo sania s turba posoby na gulicku a srob ktory zatahujem posoby na nu z druhej strany.

Ked je MBC uplne povoleny tak turbo nabieha dobre ale neni nijako obmedzene.
Ked je MBC uplne zatiahle, ledvam prekroci O,1B no vytocim motor viac a v klude dofukam aj 0,7B ale pomaljsie ako ked je MBC uplne povoleny, proste nabeh turba je pomalsi...

To vazne je to MBC od Bidrina uplne na vyhodenie? :roll:

Re: Problem s MBC

Napsal: 07.08.2009, 10:01
od kenivruh
Bohuzial asi hej.

Re: Problem s MBC

Napsal: 07.08.2009, 18:47
od Elviiis
:shock: ja snim zadne problemi nem krom toho ze bidrin uz asi zavrel kram nebo ho unesli mimozemstani neni mozne se s nim kontaktovat aj potrebuju tvrdsi pruzinku mam jen tu 1barovou a drzi mi v poho jeden bar pri uplnem zatahnuti... s nabehem nemam zadnej problem a vlastne ani nechapu jak by mohl mbc u aut jez nemaji tovarne zadny solenoid ci neco podobneho a naregulaci tlaku zpomalit nastup turba? to podle mne neni mozne :shock:

Re: Problem s MBC

Napsal: 09.08.2009, 20:23
od Fire
taky mám mbc bidrina a jsem s ním celkem spokojen, jen mě zaráží to, že ho mám nastaven na 0,9 bar a při plným přidání plynu vyskočí tlak až na 1,2 a pak padne po cca sekundě na těch 0,9 , chtěl bych standartně tlačil 1.2 bar ale bojím se aby to nevylítlo na tu chvíli někam na 1,5 a nešel motor do kytek . Je to běžnej jev u mbc nebo proč tomu tak je ??

Re: Problem s MBC

Napsal: 09.08.2009, 20:33
od Peca
Fire píše:taky mám mbc bidrina a jsem s ním celkem spokojen, jen mě zaráží to, že ho mám nastaven na 0,9 bar a při plným přidání plynu vyskočí tlak až na 1,2 a pak padne po cca sekundě na těch 0,9 , chtěl bych standartně tlačil 1.2 bar ale bojím se aby to nevylítlo na tu chvíli někam na 1,5 a nešel motor do kytek . Je to běžnej jev u mbc nebo proč tomu tak je ??
Řek bych že jo, MBC nemusí reagovat dostatečně rychle (předpokládám že hadičky máš co možná nejkratší). Na tyhle tlaky už jedině EBC a jejich antispike funkce atd. ;)

Re: Problem s MBC

Napsal: 10.08.2009, 08:13
od Elviiis
mno nevim nerekl bych protoze i podstatne brutalnejsi preformance pouzivaji MBC... bud bude problem v pruzince ktera treba nebude dostatecne progresivni nebo je spatna dosedaci plocha pro kulicku ktera se tam zakusuje a nebo muze bejt problem i dale napriklad ze se nestihne dost rychle otevrit WG nebo tak... myslim si ze pouziti EBC nemuze nic vylepsit protoze i EBC jen reguluje tlak ve WG tzn vzdy bude zalezet na mechanismu WG a nikoliv na EBC... EBC je podle mne dobre akorat na to aby sis mohl nastavit mensi tlak na nizzsi kvalty apd na coz samozrejmne EBC nepotrebujes ale je to snazsi...