Stránka 3 z 3

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 24.11.2011, 20:14
od Kentoya
i na okruhu

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 24.11.2011, 20:27
od pater
ja asi neviem vozit :? :?

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 25.11.2011, 11:33
od kenivruh
pater píše:ja asi neviem vozit :? :?
Tazko povedat co sa stalo. Najlepsie je vzdy pomerat tlak pred turbom ale kto to robi. Garrett sam pise ze tam ma byt tlak max 40 psi pre gulickove inac treba restriktor. Akurat ze pokial mi je zname restriktor neobmedzi tlak oleja ale len prietok, cize merat tlak aj tak nema zmysel.

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 25.11.2011, 11:37
od Mirek
kenivruh píše:
pater píše:ja asi neviem vozit :? :?
Tazko povedat co sa stalo. Najlepsie je vzdy pomerat tlak pred turbom ale kto to robi. Garrett sam pise ze tam ma byt tlak max 40 psi pre gulickove inac treba restriktor. Akurat ze pokial mi je zname restriktor neobmedzi tlak oleja ale len prietok, cize merat tlak aj tak nema zmysel.
To neni tak uplne pravda...viz ICQ

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 25.11.2011, 12:47
od blázen
S restriktorem poklesne tlak na ty ložiska a těsnění..