Stránka 3 z 3

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Napsal: 21.03.2012, 00:17
od Kentoya
ono je to hodně těžké posuzování, ale všeobecně platí, že do seriových předokolech se nedávají samosvory, a předokolka bez samosvoru, je sice lehce čitelná, ale v ovladatelnosti na tom není o moc lépe jako zadokolka se špérou, ale každopádně se na předokolce at se špérou nebo bez dá naučit jezdit rychleji na limitu jak se zadokolkou

neporovnávejme ovšem seriové sx, ale třeba toyotu s náhonem na prdel s motorem vzadu a se špérou, což je také běžná seriovka se seriovou předokolkou bez špéry, a ejhle ono už to nevyznívá tolik pro předokolky, takže ono je to spíše o autě, o řidiči, zkušenostech, vyvážení auta, výkonu, váze, převodech, adhezi atd atd

mě by třeba zajímalo adnerovo GTM, které je hodně dobře vyvážené, lehké, se špičkovým výkonem i v atmosféře v porovnání s předokolkou se špérou se stejným výkonem, tipuji adnerovo GTM, ale ruku bych do ohně nedal, protože už jsem jel s předokolkou se špérou na dobrých gumách, akorát nebyla tak silná, abych věděl jak se chová při velkém výkonu v zatáčkách

ale v podstatě je to diskuze o ničem, protože do předokolky aby se s ní dalo jezdit vrchy či cokoliv stačí nasypat ani ne polovinu co do zadokolky s vyváženou konstrukcí, a protože tohle porovnání na vrchách není k vidění, tak to jednoduše svádí k tomu že předokolka se špérou je lepší, ovšem podíváme li se několik desetiletí zpět, jak je možné že staré 130RS škodověnky tolik kralovaly než na scénu přišly čtyřkolky, vždyt jsou to přeci jen mrdky že :D

a za další zase nevím jak chcete porovnávat výkony atmo předokolky která sice má stejný výkon jako zadokolka, ale krouták jí jde pomalu nahoru s rostoucíma otáčkama až třeba do 9000toček a zadokolku v turbu, která má svůj krouták od 3000 do 7000 pořád stejný, jelikož jsem zase tolik toho neodřídil a vrchy jsem nejel tak nevím, ale osobně bych si raději vzal auto v turbu se stabilním kroutákem než atmošku, ale tím neříkám že je to ideální na vrchy jak tu propaguje jagy svou předokolku

ale když už chceš jagy porovnávat a něco tvrdit, tak nám ukaž svoje výsledky z vrchů a taky kde jsou v porovnání s tebou zadokolky a nehledme momentálně na výkony objemy a množství peněz, co kdo má, ejn když zatracuješ tak vehementně zadokolky (já proti předkům nic nemám) a je mi jasné že špéru máš, jinak bys mohl s tou svou károu akorát orat pole, a nebo dělat ostatním vrchařům křoví, jak na tom jsi že zadokolky a turba jsou na hovno a mara nám může ukázat s čím jezdí jeho kamoš a jaké jsou jeho výsledky, a bude alespon trošku objektivní, jinak si oba strčte svoje kydy do batohu, tohle je téma o GO sr 20, který jste negerálkovi komplet ani jeden a to že ho jagy swapuje popř možná měnil šály a těsnění pod palicí, neznamená že umí udělat pořádnou GO

takže se tu srovnává co se moc srovnat nedá, a upřímně tenhle slovní souboj nemá vítěze

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Napsal: 21.03.2012, 08:15
od blázen
Tomcat měl samosvor, novej focus taky

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Napsal: 21.03.2012, 13:29
od jagy
Nikdy jsem netvrdil, ze delam GO a ze to umim, nevim proc to tedy vytahujes...

Na vrchach moje auta LSD nemely a fungovaly. Dva VE Sunny, co jezdi kopce speru taky zatim nemely a jezdilybednu. Samozrejme LSD je pro FWD velka vyhoda, ale napr. Primera funguje skvele i bez ni... kdo s ni jezdil, vi. Ma hodne neutralni chovani, predni lichobeznik je proste skvely.

Co se me tyce, tak nevim kdy jsem proti nejake RWD jel a kdyz ano, tak rychlejsi nebyla (krome nejakych M3). Ale fakt neporovnavam street auto za 50tis. vs 500tis. auto vylozene na zavody...

Za dalsi, postavit rychlou FWD na kopce/okruh/okresky naopak stoji o hodne min penez, nez stavet RWD.

Seriovy Sunny s podvozkem, semislickem a serie brzdama mam Brno za 2.43 (lehce pod 2.40 po doladeni - odklony, tlak pneu, brzdy), muzes se zeptat Pecy, co mel v SX na takovy cas...

A RWD jsem nikdy nehanil, staci cist poradne. :) Rikal jsem, ze postavit konkurence schopne RWD je drahe a ikdyz ho nekdo postavi dobre, je potreba mit na to zkusenosti aby se auto prosadilo - a jeste nesmi naprset. Nikdo krome Pecy to nezkousi, takze tak...

Kazdy si samozrejme muze postavit, co chce... ja jen vim, ze FWD jde postavit za "tasku hrusek" a bude rychla a spolehliva.

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Napsal: 21.03.2012, 13:44
od Kentoya
jagy píše:Nikdy jsem netvrdil, ze delam GO a ze to umim, nevim proc to tedy vytahujes...

Na vrchach moje auta LSD nemely a fungovaly. Dva VE Sunny, co jezdi kopce speru taky zatim nemely a jezdilybednu. Samozrejme LSD je pro FWD velka vyhoda, ale napr. Primera funguje skvele i bez ni... kdo s ni jezdil, vi. Ma hodne neutralni chovani, predni lichobeznik je proste skvely.

Co se me tyce, tak nevim kdy jsem proti nejake RWD jel a kdyz ano, tak rychlejsi nebyla (krome nejakych M3). Ale fakt neporovnavam street auto za 50tis. vs 500tis. auto vylozene na zavody...

Za dalsi, postavit rychlou FWD na kopce/okruh/okresky naopak stoji o hodne min penez, nez stavet RWD.

Seriovy Sunny s podvozkem, semislickem a serie brzdama mam Brno za 2.43 (lehce pod 2.40 po doladeni - odklony, tlak pneu, brzdy), muzes se zeptat Pecy, co mel v SX na takovy cas...

A RWD jsem nikdy nehanil, staci cist poradne. :) Rikal jsem, ze postavit konkurence schopne RWD je drahe a ikdyz ho nekdo postavi dobre, je potreba mit na to zkusenosti aby se auto prosadilo - a jeste nesmi naprset. Nikdo krome Pecy to nezkousi, takze tak...

Kazdy si samozrejme muze postavit, co chce... ja jen vim, ze FWD jde postavit za "tasku hrusek" a bude rychla a spolehliva.
já se nenavážím ani do tebe ani do mary
ohledně té GO, jsem to napsal proto, že tady se borec ptá na GO, a hádáte se tu o předokolce ty s marou, takže by jste měli oba dostat za uši, a vůbec to nesouvisí se mnou a s mýma GO, když si přečteš, co jsem napsal, tak jen zopakuji, že předokolka se dá postavit za méně jak polovinu oproti zadokolce, proto všichni jezdí v předokolkách,
a ještě jak jsi ohledně času pecy a tak, nechci vyvolávat flame, ale tipni si proč formule mají zadní náhon, určitě to není proto že by předokolky byly lepší, ale samozřejmě je to jiná liga, která opět nesouvisí s tímhle tématem, ale je to v podstatě jasná odpověd pro všechny kteří vyzdvihují nekompromisně předokolky, což asi není tvůj případ
nechci to dál rozmazávat, vybodněte se na předokolky versus zadokolky, stejně nikdo nepostaví formuli předokolku, která by vyhrála jedinej podnik f1, tím bych hádku ukončil

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Napsal: 12.05.2012, 18:14
od Peca
Mrknul jsem do tabulky :)
Brno:
200SX: R888, komplet podvozek, stage 2, motor po GO + spousta kravinek za čtvrt míče: 2:40.85
Clio: série, R888, -2cm pružiny, sportovní brzdové desky: 2:41.1

A to se vyplatí :)
Nic to však nemění na tom, že s FWD není na okruhu ani zdaleka taková zábava, takže já zůstávám u RWD, ať už to bude dvoukilo nebo něco jiného... ;)

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Napsal: 01.01.2016, 18:26
od sr20detn14
Hojte jsem o5 tu a to silvii kterou jsem dovezl z SK ve zvláštním stavu..
řešil jsem par volovin bych to trochu zprovoznil..,auto jsem koupil s tím,
že VTC je ko, aaale navíc jsem cítil v boostu unik oleje a vrchol je takový
že jsem bez tlaku turba vypada to že 2871 odešlo-někdo nějaký přísvěpek
po tom co se tu dořešilo který druh pohonu je top))?
příp přesunu

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Napsal: 01.01.2016, 19:36
od raddy
prosim ta,neotvaraj 3 roky stare vlakno,navyse s nesuvisiacim prispevkom.