Stránka 3 z 3

Napsal: 27.07.2005, 10:17
od Hynek
Myslim že upravu čipu na GT2871 Raddy nezvládne, umí upravit vstriky, otevírání vstřiku, AFM ale předělat celou mapu pro uplně jiný turbo nezvládne, příští týden se vrátí z dovolený tak nam to řekne :)

od koho máš tu stage 2 ?

Napsal: 27.07.2005, 10:25
od howado

Napsal: 27.07.2005, 11:31
od Martin_534
Hynek píše:Myslim že upravu čipu na GT2871 Raddy nezvládne, umí upravit vstriky, otevírání vstřiku, AFM ale předělat celou mapu pro uplně jiný turbo nezvládne, příští týden se vrátí z dovolený tak nam to řekne :)

od koho máš tu stage 2 ?
počítej s tím, že na plný využití GT2871 budeš potřebovat minimálně kovaný písty a silnější palivovou pumpu - třeba bosh co má higgi v fc a kompletní rebild spodku i hlavy viz norris design:

HKS Half Exhaust,
ND De-Cat Pipe,
HKS SPF Air Filter Kit,
Greddy B Spec 2 Controller,
Greddy Front Mounted IC,
ND Gp B Fuel Pump,
SARD Fuel Regulator,
555cc SARD Injectors,
Greddy 20G Turbine Kit,
Omex Management System
s motorem: ND Fast Road Engine 1.8L (Version 2),

Designed for the customer who has a highly tuned 200SX ND offer our fast road engine.
It comes with forged pistons, metal head gasket, new bearings, cambelt, re-built head, new oil pump and much more. It is also warrantied for 12 months.

Napsal: 27.07.2005, 11:32
od Martin_534
takže tam se už vyplatí komplet programovatelná ecu, pokud budeš chtít něco přez 300 koní, tak to podle mě raddy zvládne :-)

Napsal: 27.07.2005, 11:35
od Martin_534
konfigurace na 350k od norris design

Mongoose Exhaust,
K&N Air Filter,
ND Boost Upgrade Kit,
ND Boost Gauge,
Front Mounted Intercooler,
ND Super Hybrid T28 Turbo,
Sub Zero Tubular Manifold,
Gp A Fuel Pump Kit,
SARD Fuel Regulator,
Apexi Power FC ECU,
50mm Air Flow Meter,
ND 444cc Injectors (X 4).

a tam neni problém nahradit jednotku od apexi raddyho čipem a nemusíš šahat do motoru