Stránka 3 z 4

Napsal: 28.06.2006, 09:18
od blázen
taky se chystám na hlavu přes zimu,takže asi uděláme hromadny nakup těsnění pod ní, co vy na to? kroužky samotne měnit jen pokud sou OK vybrusove plochy v bloku, jinak se na ně bude pravděpodobně dostávat moc oleje .......je to dočasná oprava

Napsal: 28.06.2006, 10:58
od rednissan
blázen píše:taky se chystám na hlavu přes zimu,takže asi uděláme hromadny nakup těsnění pod ní, co vy na to? kroužky samotne měnit jen pokud sou OK vybrusove plochy v hlavě, jinak se na ně bude pravděpodobně dostávat moc oleje .......je to dočasná oprava
sem pro, mozna bych radsi vzal i dve

Napsal: 29.06.2006, 19:20
od Petr
Cele mne to u Michala prislo i s praci na 15...

Napsal: 29.06.2006, 22:28
od Goodziller
Kolik stoji jedno?? Asi bych vzal taky dve...

Re: repase hlavy

Napsal: 05.04.2011, 17:42
od geegaladriel
Je na repas hlavy potrebne nejake specialne naradie? Ak ano, co konkretne?

Re: repase hlavy

Napsal: 05.04.2011, 17:44
od sejkora
geegaladriel píše:Je na repas hlavy potrebne nejake specialne naradie? Ak ano, co konkretne?
potreba neni, jen ti ulehci praci...

Re: repase hlavy

Napsal: 05.04.2011, 17:56
od geegaladriel
hlavne na vybratie a nasledne zlozenie ventilov som myslel...

Re: repase hlavy

Napsal: 05.04.2011, 18:00
od sejkora
ano pouziva se pripravek, nebo to jde ve dvou... podlozis si ventil aby ti nezajizdel, pak vemes dve kladivka a nasadama se zapres o misku z vrchu, zatlacis a druhej ti vynda zamky, jde to ale je to prace na hovno...

Re: repase hlavy

Napsal: 06.04.2011, 16:48
od mauglie
Nebo vyklepnout dlouhým (!!!) ořechem.

Re:

Napsal: 06.04.2011, 16:56
od Jennulda
Hynek píše:prdelky :)
je jasný že jeto nejlepší udělat komplet, samozřejmě je to otázka peněz, druhá věc je že to budu zajíždět a příští rok se zase nesvezu. takže přes zimu udělam tu hlavu a uvidíme. až se rozhodnu pro výbrus pudu do kovanejch pístů a převrtam

Jen se chci zeptat proč kovane pisty ? ja kdesi četl že CA18det unese zátěž až 300HP jako serie klika, pisty, ojnice... :?: :wink:

Re: Re:

Napsal: 06.04.2011, 17:58
od sejkora
Jennulda píše:
Hynek píše:prdelky :)
je jasný že jeto nejlepší udělat komplet, samozřejmě je to otázka peněz, druhá věc je že to budu zajíždět a příští rok se zase nesvezu. takže přes zimu udělam tu hlavu a uvidíme. až se rozhodnu pro výbrus pudu do kovanejch pístů a převrtam

Jen se chci zeptat proč kovane pisty ? ja kdesi četl že CA18det unese zátěž až 300HP jako serie klika, pisty, ojnice... :?: :wink:
reagujes na 6 let starej prispevek

Re: Re:

Napsal: 06.04.2011, 18:55
od Jennulda
sejkora píše:
Jennulda píše:
Hynek píše:prdelky :)
je jasný že jeto nejlepší udělat komplet, samozřejmě je to otázka peněz, druhá věc je že to budu zajíždět a příští rok se zase nesvezu. takže přes zimu udělam tu hlavu a uvidíme. až se rozhodnu pro výbrus pudu do kovanejch pístů a převrtam

Jen se chci zeptat proč kovane pisty ? ja kdesi četl že CA18det unese zátěž až 300HP jako serie klika, pisty, ojnice... :?: :wink:
reagujes na 6 let starej prispevek
aha, sorry vubec sem si toho nevšim, ale i tak je pravda že ca18det udrži 300HP když je v dobrem stavu ?

Re: Re:

Napsal: 06.04.2011, 19:01
od sejkora
Jennulda píše:
aha, sorry vubec sem si toho nevšim, ale i tak je pravda že ca18det udrži 300HP když je v dobrem stavu ?
Ne neni....udrzi vic 8)

Re: Re:

Napsal: 07.04.2011, 04:29
od blázen
sejkora píše:
Jennulda píše:
aha, sorry vubec sem si toho nevšim, ale i tak je pravda že ca18det udrži 300HP když je v dobrem stavu ?
Ne neni....udrzi vic 8)
Ojnice chcípají někde u 400hp+

Re: Re:

Napsal: 07.04.2011, 07:23
od sejkora
blázen píše:
sejkora píše:
Jennulda píše:
aha, sorry vubec sem si toho nevšim, ale i tak je pravda že ca18det udrži 300HP když je v dobrem stavu ?
Ne neni....udrzi vic 8)
Ojnice chcípají někde u 400hp+
ale vydrzej a to se pocita :-D