Stránka 3 z 3

Napsal: 21.10.2005, 09:41
od doublejay
Pozor jeste na jednu vec, je nutne nastavit polohu zavrene klapky!!!

Napsal: 21.10.2005, 16:23
od 935Baby
Budto mate ten Sensor polohy plynoveho pedalu nebo spinac volnobehu nejak poskozene nebo tam asi nemate na uchytu sensoru vyrazenou rysku ktere znaci polohu ve ktere ma sensor byt natocen.

Na mem aute jak je sensor ochycen dvema srouby na bloku sani, tak na horejsim uchytu mam na svem aute mam vyrazenou rysku ktera oznacuje polohu toho sensoru.

V teto poloze to mam nastavene a auto jede naprosto normalne.

Hlavne se to chce zamerit na spinac volnobehu, z toho jde signal tim kabelem ktery vede ze snimace na boku sani (TPS - sensor polohy plynove klapky) a je zapojen do konektoru pobliz termostatu. Staci odpojit konektor a otestovat multimetrem.

Navod je v servisnim manualu.

Takový a ještě větší šok jsem zažil předevčírem

Napsal: 12.11.2005, 09:13
od Lubosh
Takový a ještě větší šok jsem zažil předevčírem. Taky řeším problém s cukáním motoru při rozjezdu, nechal jsem vyčistit palivovou soustavu a vyměnit hadice sání. Už už se zdálo že to jede v pohodě. Jeli jsme s přítelkyní večer po D1 směrem na Brno a na 85 kilometru najednou citelnej pokles tahu a navíc byl cítit i pach spáleniny. Sjel jsem s tím na nedaleké odstavné parkoviště. Vyřadil jsem - motor kolísal mezi 500 - 1200 ot/min. Otevřu haubnu a ŠOK JAKO KRÁVA - nejenom že mi výfukové potrubí od motoru rudě zářilo do tmy ale od žáru mi začínala hořet hadice sání. Naštěstí do toho stačilo dvakrát fouknout a zhaslo to. Zpátky nás vezl žlutej andílek. Nakládání auta s nízkým spojlerem na valník stojí taky za zmínku. Přítelkyně ovládala naviják a my jsme nazvedávali auto za blatníky aby spojler nedřel o rampu. Po zaplacení odtahu mi moc peněz nezbylo, takže v servisu zjistím co s tím je až začátkem prosince. Držte palce a? je to prkotina.
Čau Lubosh.
rednissan píše:Tak lambdu sem zatim nevyloučil, když sem včera jel z práce tak sem z parkoviště jel asi 500m po městě a zastavil sem abych jí odpojil. Když sem otevřel kapotu -ŠOK- , Celé výfukové potrubí začínajíc od motoru s turbem a částí výfuku bylo rozpálené uplně do červena, Praskalo jak blázen.

Myslim že příčina je ve velké bohatosti směsi která nestíhá shořet ve válcích a dohořívá v potrubí, to by naznačoval i snížený volnoběh a horší startování za tepla. Ale vstřiky sem měl teď venku a těsní bezvadně. Sem v koncích, nevim co dál

Re: Takový a ještě větší šok jsem zažil předevčírem

Napsal: 14.11.2005, 07:56
od raddy
Lubosh píše:Takový a ještě větší šok jsem zažil předevčírem. Taky řeším problém s cukáním motoru při rozjezdu, nechal jsem vyčistit palivovou soustavu a vyměnit hadice sání. Už už se zdálo že to jede v pohodě. Jeli jsme s přítelkyní večer po D1 směrem na Brno a na 85 kilometru najednou citelnej pokles tahu a navíc byl cítit i pach spáleniny. Sjel jsem s tím na nedaleké odstavné parkoviště. Vyřadil jsem - motor kolísal mezi 500 - 1200 ot/min. Otevřu haubnu a ŠOK JAKO KRÁVA - nejenom že mi výfukové potrubí od motoru rudě zářilo do tmy ale od žáru mi začínala hořet hadice sání. Naštěstí do toho stačilo dvakrát fouknout a zhaslo to. Zpátky nás vezl žlutej andílek. Nakládání auta s nízkým spojlerem na valník stojí taky za zmínku. Přítelkyně ovládala naviják a my jsme nazvedávali auto za blatníky aby spojler nedřel o rampu. Po zaplacení odtahu mi moc peněz nezbylo, takže v servisu zjistím co s tím je až začátkem prosince. Držte palce a? je to prkotina.
Čau Lubosh.
rednissan píše:Tak lambdu sem zatim nevyloučil, když sem včera jel z práce tak sem z parkoviště jel asi 500m po městě a zastavil sem abych jí odpojil. Když sem otevřel kapotu -ŠOK- , Celé výfukové potrubí začínajíc od motoru s turbem a částí výfuku bylo rozpálené uplně do červena, Praskalo jak blázen.

Myslim že příčina je ve velké bohatosti směsi která nestíhá shořet ve válcích a dohořívá v potrubí, to by naznačoval i snížený volnoběh a horší startování za tepla. Ale vstřiky sem měl teď venku a těsní bezvadně. Sem v koncích, nevim co dál

Treba zmerat predzapal, to je hlavna pricina prilis vysokej teploty vyfukovych plynov.

Re: Takový a ještě větší šok jsem zažil předevčírem

Napsal: 14.11.2005, 08:11
od Lubosh
raddy píše:
Lubosh píše:Takový a ještě větší šok jsem zažil předevčírem. Taky řeším problém s cukáním motoru při rozjezdu, nechal jsem vyčistit palivovou soustavu a vyměnit hadice sání. Už už se zdálo že to jede v pohodě. Jeli jsme s přítelkyní večer po D1 směrem na Brno a na 85 kilometru najednou citelnej pokles tahu a navíc byl cítit i pach spáleniny. Sjel jsem s tím na nedaleké odstavné parkoviště. Vyřadil jsem - motor kolísal mezi 500 - 1200 ot/min. Otevřu haubnu a ŠOK JAKO KRÁVA - nejenom že mi výfukové potrubí od motoru rudě zářilo do tmy ale od žáru mi začínala hořet hadice sání. Naštěstí do toho stačilo dvakrát fouknout a zhaslo to. Zpátky nás vezl žlutej andílek. Nakládání auta s nízkým spojlerem na valník stojí taky za zmínku. Přítelkyně ovládala naviják a my jsme nazvedávali auto za blatníky aby spojler nedřel o rampu. Po zaplacení odtahu mi moc peněz nezbylo, takže v servisu zjistím co s tím je až začátkem prosince. Držte palce a? je to prkotina.
Čau Lubosh.
rednissan píše:Tak lambdu sem zatim nevyloučil, když sem včera jel z práce tak sem z parkoviště jel asi 500m po městě a zastavil sem abych jí odpojil. Když sem otevřel kapotu -ŠOK- , Celé výfukové potrubí začínajíc od motoru s turbem a částí výfuku bylo rozpálené uplně do červena, Praskalo jak blázen.

Myslim že příčina je ve velké bohatosti směsi která nestíhá shořet ve válcích a dohořívá v potrubí, to by naznačoval i snížený volnoběh a horší startování za tepla. Ale vstřiky sem měl teď venku a těsní bezvadně. Sem v koncích, nevim co dál

Treba zmerat predzapal, to je hlavna pricina prilis vysokej teploty vyfukovych plynov.
Díky za radu, určitě ho nechám změřit

Napsal: 16.11.2005, 21:51
od Kentoya
podívej se taky na rozvodovej řemen, jestliže byl pokles tlaku zničeho nic a rapidní, myslím si, že ti přeskočila výfuková vačka o zub, popř obě vačky (60 %)

Napsal: 17.11.2005, 20:03
od Marek Radim
Měl jsem podobný problém s kolisáním otáček při zahřátem motoro při volnoběhu u 240SX.
Poladil jsem ventil AAC , zkontroloval manuální nastavení škrtící klapky(šroubek) - šroubek byl hodně zašroubován a tím byla stále pootevřena.