Stránka 3 z 3

Napsal: 26.07.2006, 08:43
od raddy
pozor pozor, podtlak na volnobehu je zavisly od vela veci....staci zmenit casovanie predzapalu a podtlak je v prdeli....ale moze to byt aj falosnym vzduchom....

Napsal: 26.07.2006, 09:33
od blázen
když odpojim AFM tak motor běží cca v 1200ot sametově a budíky ukazují podtlak -0,7 jako kdysi,když to bylo v pohodě

Napsal: 26.07.2006, 09:47
od raddy
blázen píše:když odpojim AFM tak motor běží cca v 1200ot sametově a budíky ukazují podtlak -0,7 jako kdysi,když to bylo v pohodě
takze tym padom ostavaju len dve moznosti:
zle AFM
unik podtlaku

skusal si cistit AFM? skusal si ine AFM?

Napsal: 26.07.2006, 10:02
od blázen
zkouěel sem očistit a nic jiny AFM nemam, podtlakove hadičky sem zkoušel a prt. pořád to syčí nekde v místech AAC, nezdá se mi že by to syčelo i kdysi

Napsal: 26.07.2006, 10:25
od blázen
když odpojim AFM tak to syčení z 99%zmizí,ikdyž motor dělá větší hluk,ale i tak by to slyšet bylo , s AFM jde syčení slyšet 2m od motoru

Napsal: 26.07.2006, 11:25
od blázen
můj závěr je že je na 99% KO AFM, kdyby to bylo podtlakem,tak by to po odpojení neukazovalo -0,7...ale -0,4--5 ...nebo se pletu?

Napsal: 26.07.2006, 11:47
od raddy
blázen píše:můj závěr je že je na 99% KO AFM, kdyby to bylo podtlakem,tak by to po odpojení neukazovalo -0,7...ale -0,4--5 ...nebo se pletu?
zrejme mas pravdu.
dojdi na zraz, dame pivo a kym padne pena mas druhy AFM (moj) v aute :wink:

Napsal: 26.07.2006, 11:50
od blázen
snad jo, trochu se bojim, za studena to těžce rozdejchává,chvilku mu trvá než otačky motoru vyskočí nad 500...a výš, uvidím,zkusim sehnat do pátku jinou azpon na odzkoušení, jestli to tím je ...jinak na sraze se domluvime 8)

Napsal: 26.07.2006, 15:35
od rozum
AFM mam taky, jestli ti tam padne ta bez lambdy tak ti ji pujcim at muzes na sraz, ja stejne vyjedu az tak za 2roky :lol:

Napsal: 26.07.2006, 19:21
od Kentoya
afm mám taky jedno pro případ, že by se mi moje posralo, můžu půjčit

Napsal: 27.07.2006, 09:33
od blázen
včera večer sem byl za Petrem ve FM zapujčil sem si jeho AFM a zjistil,že chyba je stále jinde,takže dneska mam posledni den jak to zjistit jinak pojedu tak akorát do pr.... :(

Napsal: 27.07.2006, 15:55
od 935Baby
Jak již Raddy zminoval, jsi si jistý že čidlo teploty motoru je OK. To že ECU nahlásila kod 55 neznamená že to čidlo je v pořádku.

Jinak si myslim že by stálo za to zkusit tam dat nové svíčky co to udělá. Obyč NGK stoji sada cca 450Kč, maj je i na benzínce.

Třeba je koupíš zbytečne ale na testy by se mohli hodit - 450Kč není zas tak moc.

A tem svíčkám od BOSCHE bych až tak moc nevěril - jestli si dobře vzpomínám tak Mr.FU kvůli ním zničil motor

Napsal: 27.07.2006, 16:15
od blázen
svíčky mám BOSH platinum a jezdilo to v pohodě,čidla sem měřil,vypadaj OK,ale našel sem fouknuté těsnění pod ECCS tak sem to přetěsnil,počkám až zatuhne silicon a uvidíme,snad to bylo tím...

Napsal: 27.07.2006, 18:37
od 935Baby
Jeste me napadla jedna vec. Mas BOV?

Pokud ano je mozne ze mas male předpětí pružinky a na volnoběh ti podtlak malinko otvírá BOV.

Napsal: 27.07.2006, 18:48
od blázen
BOV nemám,...Takže zase přede jako kotě,bolo to tím těsněním,takže se du ožrat a ráno hurá na SR :)

Všem děkuji za rady a nápady...člvěk se pořád učí :D