Stránka 3 z 7
Napsal: 08.02.2007, 15:50
od pastynko
aj tu je to nazvane V-GROOVE
http://www.ngksparkplugs.org/
Napsal: 08.02.2007, 15:52
od 935Baby
Peca píše:Ptal jsem se v jedne prodejne s dilama na svicky NGK V-power a vysmali se mi ze takove nejsou, ani cokoliv co zacina na V. Jinak cena za 1ks na 200SX prej kolem 650kč
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Radsi fakt asi zajdi na tu benzinku
Jak jiz ostatni psali je to V-groove (groove je anglicky drážka)
Napsal: 08.02.2007, 15:53
od buky300zx
Ja mam NGK V-LINE a nie co tu vy pisete k....
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
?ale bolo to na V
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Napsal: 08.02.2007, 15:54
od kenivruh
935Baby píše:Peca píše:Ptal jsem se v jedne prodejne s dilama na svicky NGK V-power a vysmali se mi ze takove nejsou, ani cokoliv co zacina na V. Jinak cena za 1ks na 200SX prej kolem 650kč
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Radsi fakt asi zajdi na tu benzinku
Jak jiz ostatni psali je to V-groove (groove je anglicky drážka)
V-groove je len vyraz pre to drazku, sviecky sa volaju V-Power.
http://www.ngksparkplugs.com/products/c ... country=US
Napsal: 08.02.2007, 16:01
od pastynko
podstatne je ze je to na "V" a tak ci tak mali vediet co od nich chces
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: 08.02.2007, 17:03
od Peca
Díky všem za rady. Vyzkoušel jsem svíčky Bosch které v jiném SXu fungují normálně a dělá to to samé. Dále jsem zkoušel točit s CAS, zkontroloval D-výstupek (zdál se mi ok, ale vzhledem k t omu že jsem ho předtím ještě nikdy neviděl...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
), odpojil a připojil baterku, zkontroloval palivové čerpadlo.....
Ještě nějaké nápady?
![:smt089](./images/smilies/089.gif)
Napsal: 08.02.2007, 17:06
od Peca
pastynko píše:
podstatne je ze je to na "V" a tak ci tak mali vediet co od nich chces
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Presne tak, vubec to neznal a mel me za debila. Co ostatne cekat tady v Kocourkove....
Napsal: 08.02.2007, 18:57
od blázen
tlaky si měřil?
Napsal: 08.02.2007, 19:17
od Peca
blázen píše:tlaky si měřil?
Nemám měřák...
Napsal: 08.02.2007, 21:07
od Kentoya
osobně bych to viděl na těsnění pod hlavou 60%
Napsal: 08.02.2007, 21:11
od Peca
Kentoya píše:osobně bych to viděl na těsnění pod hlavou 60%
To by ale nefouklo pres noc pred barakem ne? A pak by to aspon nastartovalo na nektere valce, nebo se pletu?
Napsal: 08.02.2007, 21:12
od Kentoya
právě že je to ještě schopné jakžtakž dojet, ale nastartovat je problém
Napsal: 09.02.2007, 09:35
od pastynko
Peca píše:Díky všem za rady. Vyzkoušel jsem svíčky Bosch které v jiném SXu fungují normálně a dělá to to samé. Dále jsem zkoušel točit s CAS, zkontroloval D-výstupek (zdál se mi ok, ale vzhledem k t omu že jsem ho předtím ještě nikdy neviděl...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
), odpojil a připojil baterku, zkontroloval palivové čerpadlo.....
Ještě nějaké nápady?
![:smt089](./images/smilies/089.gif)
ked mas druhe SX-ko niekde v okoli, este by si mohol pozicat od neho CAS a skusit to s jeho...ak je vacka ok, mohol by byt problem v samotnom CAS
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
mne sa jeden tiez pokazil... iskru daval, ale neviem podla coho
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: 09.02.2007, 09:38
od blázen
no jo když je motor studený, má přece jen menší tlaky ve válcích,takže jestli to fouklo,mohlo to dojet,ale jak to schladlo.. konec..
měřák stojí 1000kč tak si ho kup, u 200sx patří do povinné výbavy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napsal: 11.02.2007, 22:58
od Kavas
ja jsem mnel stejny problem nemohol som nastartovat a ked som skotroloval svicky tak iskru davali ale slabu. tak som to nechal premerat a zjistili sme ze bola spatna kostra na riadiacej jednotke alebo tam niekde presne mi to nepovedal kde to bolo. ale je to dalsi moznost.