Stránka 3 z 7

Napsal: 08.02.2007, 15:50
od pastynko
aj tu je to nazvane V-GROOVE

http://www.ngksparkplugs.org/

Napsal: 08.02.2007, 15:52
od 935Baby
Peca píše:Ptal jsem se v jedne prodejne s dilama na svicky NGK V-power a vysmali se mi ze takove nejsou, ani cokoliv co zacina na V. Jinak cena za 1ks na 200SX prej kolem 650kč :(
Radsi fakt asi zajdi na tu benzinku :lol:
Jak jiz ostatni psali je to V-groove (groove je anglicky drážka)

Napsal: 08.02.2007, 15:53
od buky300zx
Ja mam NGK V-LINE a nie co tu vy pisete k.... :lol: ?ale bolo to na V :lol:

Napsal: 08.02.2007, 15:54
od kenivruh
935Baby píše:
Peca píše:Ptal jsem se v jedne prodejne s dilama na svicky NGK V-power a vysmali se mi ze takove nejsou, ani cokoliv co zacina na V. Jinak cena za 1ks na 200SX prej kolem 650kč :(
Radsi fakt asi zajdi na tu benzinku :lol:
Jak jiz ostatni psali je to V-groove (groove je anglicky drážka)
V-groove je len vyraz pre to drazku, sviecky sa volaju V-Power.
http://www.ngksparkplugs.com/products/c ... country=US

Napsal: 08.02.2007, 16:01
od pastynko
kenivruh píše:V-groove je len vyraz pre to drazku, sviecky sa volaju V-Power.
http://www.ngksparkplugs.com/products/c ... country=US

podstatne je ze je to na "V" a tak ci tak mali vediet co od nich chces ;)

Napsal: 08.02.2007, 17:03
od Peca
Díky všem za rady. Vyzkoušel jsem svíčky Bosch které v jiném SXu fungují normálně a dělá to to samé. Dále jsem zkoušel točit s CAS, zkontroloval D-výstupek (zdál se mi ok, ale vzhledem k t omu že jsem ho předtím ještě nikdy neviděl... :roll: ), odpojil a připojil baterku, zkontroloval palivové čerpadlo.....
Ještě nějaké nápady? :smt089

Napsal: 08.02.2007, 17:06
od Peca
pastynko píše:
kenivruh píše:V-groove je len vyraz pre to drazku, sviecky sa volaju V-Power.
http://www.ngksparkplugs.com/products/c ... country=US

podstatne je ze je to na "V" a tak ci tak mali vediet co od nich chces ;)
Presne tak, vubec to neznal a mel me za debila. Co ostatne cekat tady v Kocourkove....

Napsal: 08.02.2007, 18:57
od blázen
tlaky si měřil?

Napsal: 08.02.2007, 19:17
od Peca
blázen píše:tlaky si měřil?
Nemám měřák...

Napsal: 08.02.2007, 21:07
od Kentoya
osobně bych to viděl na těsnění pod hlavou 60%

Napsal: 08.02.2007, 21:11
od Peca
Kentoya píše:osobně bych to viděl na těsnění pod hlavou 60%
To by ale nefouklo pres noc pred barakem ne? A pak by to aspon nastartovalo na nektere valce, nebo se pletu?

Napsal: 08.02.2007, 21:12
od Kentoya
právě že je to ještě schopné jakžtakž dojet, ale nastartovat je problém

Napsal: 09.02.2007, 09:35
od pastynko
Peca píše:Díky všem za rady. Vyzkoušel jsem svíčky Bosch které v jiném SXu fungují normálně a dělá to to samé. Dále jsem zkoušel točit s CAS, zkontroloval D-výstupek (zdál se mi ok, ale vzhledem k t omu že jsem ho předtím ještě nikdy neviděl... :roll: ), odpojil a připojil baterku, zkontroloval palivové čerpadlo.....
Ještě nějaké nápady? :smt089
ked mas druhe SX-ko niekde v okoli, este by si mohol pozicat od neho CAS a skusit to s jeho...ak je vacka ok, mohol by byt problem v samotnom CAS :roll: mne sa jeden tiez pokazil... iskru daval, ale neviem podla coho :D

Napsal: 09.02.2007, 09:38
od blázen
no jo když je motor studený, má přece jen menší tlaky ve válcích,takže jestli to fouklo,mohlo to dojet,ale jak to schladlo.. konec..

měřák stojí 1000kč tak si ho kup, u 200sx patří do povinné výbavy :)

Napsal: 11.02.2007, 22:58
od Kavas
ja jsem mnel stejny problem nemohol som nastartovat a ked som skotroloval svicky tak iskru davali ale slabu. tak som to nechal premerat a zjistili sme ze bola spatna kostra na riadiacej jednotke alebo tam niekde presne mi to nepovedal kde to bolo. ale je to dalsi moznost.