Stránka 3 z 3

Napsal: 10.03.2007, 12:48
od 935Baby
Regulace tlaku paliva je přímo řízena zmenou tlaku v sání motoru - pri volnebehu tlaci na membránu v FPR tlak cca -0,7 baru - malý tlak paliva a při boostu až 0,7baru (v serii) - velký tlak paliva.

Teoreticky by jsi mohl mit problem i s FPR ale to je dost ojedinela zavada co jsem slysel...

Napsal: 10.03.2007, 19:15
od stiloman
to heblo nechám sešrotovat :oops:

Napsal: 10.03.2007, 19:22
od blázen
FPR můžem odzkoušet mám navíc jeden

Napsal: 10.03.2007, 21:04
od stiloman
blázen píše:FPR můžem odzkoušet mám navíc jeden
moc dík za ochotu,jenže mně nějak začínaj docházet pojízdný auta :-D

Napsal: 10.03.2007, 21:37
od buky300zx
stiloman píše:
blázen píše:FPR můžem odzkoušet mám navíc jeden
moc dík za ochotu,jenže mně nějak začínaj docházet pojízdný auta :-D
Blbe. :lol:

Cukání???

Napsal: 15.03.2007, 07:47
od Ultima
Brácha měl obdobnej problém na Coupe Turbo, tlačilo mu přes 1.6 baru dal už budík ani neukazoval, byť tam měl čip už upravenej, tlak to rozhodně normální není. A taky dostal se s autem k určitejm otáčkám a cukání škobání jako kráva(turbo začalo tlačit) tak na to vlítl a ejhle sponou překousnutá hadička podlaku WG. De facto se to chovalo jako by okamžitě začal reagovat fuel cut. hadička byla vyměněna a další ejhle turbo tlači standartních 1.05 při over boost jinak cca 0.8-0.9. škubání už není....

Napsal: 15.03.2007, 08:54
od Elviiis
Tož to je logický když ti upadne hadička od WS který ti reguluje tlak 8) Ale to nejní tento problém. Vzhledem k tomu že se ani nedostane k otáčkám kde by mněla WS otevřít a když záleží na tom jak moc přidá plyn.

Podobný problé máme na 200sx co je v garáži. Ale čuchám že by to mohl by snímač vačky ž je nějakej defekt anebo že to je nějakej drátek (s tšch co vedou ke svíčkám jenže je jich tam kotel tudíž nový svazek). Kdyby jsi přišel na to co to je tak dej vědět :wink: Udělám totéž :!: