Shell helix premium 5w40

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 02.05.2007, 19:14

milonovo píše:
blázen píše:
Morpheus píše:Ok. díky za vysvětlení. Co se týče staršího motoru a po generálce, slyšel jsem, že když do staršího motoru naliješ plnou syntetiku, tak uvolní komplet karbon v motoru a dělá to neplechu, je na tom něco pravdy?
v motoru po generálce nemá karbon co dělat :wink:
Problém je že třeba do kanálků v bloku se nedostaneš,a tam podle mě spouta tý odporný kaše zůstane.
nechal sem je naložené v toluenu a docela to šlo, až když už s toho tekl čistý toluen sem to nechal.,..ale to jsou malé zbytky karbonu,co je třeba dostat pryč právě olejem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 02.05.2007, 19:17

já používal do SR20DET 5w40 a 10w40 oleje AGIP, Q8, Valvoline a při studeným startu mě zacvakaly hydroštely, tak jsem skusil 10w60 RS Castrol a motor je úplně tichej, tak nevím sem stimhle olejem spokojenej....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 hostů