Stránka 3 z 3

Napsal: 02.05.2007, 19:14
od blázen
milonovo píše:
blázen píše:
Morpheus píše:Ok. díky za vysvětlení. Co se týče staršího motoru a po generálce, slyšel jsem, že když do staršího motoru naliješ plnou syntetiku, tak uvolní komplet karbon v motoru a dělá to neplechu, je na tom něco pravdy?
v motoru po generálce nemá karbon co dělat :wink:
Problém je že třeba do kanálků v bloku se nedostaneš,a tam podle mě spouta tý odporný kaše zůstane.
nechal sem je naložené v toluenu a docela to šlo, až když už s toho tekl čistý toluen sem to nechal.,..ale to jsou malé zbytky karbonu,co je třeba dostat pryč právě olejem

Napsal: 02.05.2007, 19:17
od Láďa z UDC
já používal do SR20DET 5w40 a 10w40 oleje AGIP, Q8, Valvoline a při studeným startu mě zacvakaly hydroštely, tak jsem skusil 10w60 RS Castrol a motor je úplně tichej, tak nevím sem stimhle olejem spokojenej....