KLEPANIE CA18DET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od kenivruh » 11.10.2011, 07:58

Tiez myslim ze to budu hydra.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od Tosho » 11.10.2011, 08:24

vcera vecer a dnes rano som auto startoval v mraze na rovine a nic neklepalo. Asi to bude podobny problem ako pise Igor
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od Tosho » 11.10.2011, 12:43

Nastasie mi uz motor neklepe, bolo to tym ze som stal v kopci a sa mi odlial z hydrostelov a zaklepali, preto po dvoch troch pridaniach plynu to prestalo. Stalo sa to preto lebo mi ubyva nie prevodovy olej ako som si myslel (netesnost medzi prevodovkou a motorom a fliaciky od oleja pod autom) ale motorovy olej cez gufero, spoznal som to podla mierky na olej ze som mal presne max. a uz mam 1cm pod max (cez turbo olej nejde, cele sanie mam ciste, nemastne). Tym ze mi unikal olej cez gufero tak troska preslo aj na spojku a preto mi par krat smykla co som sa bal ze je uz K.O.

JE az neuveritelne aky ma vsetko krasny suvis. :D
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od Igor » 11.10.2011, 15:55

Vačky jsou výš nežli klikovka a když ho máž zadkem dolu,tak chvilku trvá než to tam natlačí olej...
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od Fizzbiker » 12.10.2011, 19:08

že ti teče ven nema vliv na naplnění hyder dokud tam mas mnozstvi v intervalu mezi ryskama, spojka v hajzlu je a casem pujde do prdele uplne zvlast když ti tam ten olej poteče pořád, nasákne do kompozice a zdar v lepsim pripade to odsere lamela v horším připečeš i setr a přitlak tak si to hlídej.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od blázen » 12.10.2011, 20:52

Fizzbiker píše:že ti teče ven nema vliv na naplnění hyder dokud tam mas mnozstvi v intervalu mezi ryskama, spojka v hajzlu je a casem pujde do prdele uplne zvlast když ti tam ten olej poteče pořád, nasákne do kompozice a zdar v lepsim pripade to odsere lamela v horším připečeš i setr a přitlak tak si to hlídej.
jen když není koš na suchu..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od Tosho » 13.10.2011, 08:57

skontroloval som na radu kentoyu ci to netecie z krytou a vaciek, a fakt to mam zadrbane vzau od oleja pri sacej vacke. Skusim to pretesnit a uvidime ci to pomoze.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 169 hostů