Stránka 4 z 13

Napsal: 26.09.2006, 22:37
od miki
a len pre info-napr predpisana sviecka z imprezy, ktora fuka raz taky tlak, ako 200SX nefunguje v 200SX.. je moc tepla... vlastna skusenost

Napsal: 26.09.2006, 22:44
od miki
[quote="Kentoya"]jo a chlazení není to jisté, tam je vzduch nad vodou a okruh je uzavřený, kdežto v bloku je to trochu jinak olej si mění místo se vzduchem, okruh je otevřený do sání, a ve vodním okruhu je standartně přetlak, v bloku mírný podtlak,

ale pokud si myslíš, že je to to samé, já už tuto otázku (olej a voda) nebudu rozebírat, nemám co dodat a budu ti to věřit[/quote]

olej je tazsi ako vzduch-to znamena, ze sa ulozi nizsie ako vzduch.. olejove kvapky, ktore sa dostanu do hlavy cez mazanie vacky a hydrostely-to nie je nic... aj tak vdaka gravitacii stecie na najnizsie miesto oproti vzduchu... ak bytam siel olej aj prudom, aj tak pojde dole a vzduch hore-ako v chladeni EU motorov...

Napsal: 26.09.2006, 22:49
od Kentoya
miki píše:este skusim inak... hydrostaticky tlak kvapaliny je zavisly na vyske... vzorec je P=H.q.g (q-hustota kvapaliny....) voda urobi na 10m pretlak 1 bar... olej je lahsi ako voda, a ked prezeniem velmi vela, tak je tam vyska 50 cm... hydrostaticky tlak kvapaliny (oleja) je skoro ziadny a zakon zachovania energie hovori, ze teleso s vyssim mnozstvom energie odovzdava energiu telesu s mensim mnozstvom, nie naopak... to znamena, ze ak by bol pretlak v klukovej skrini, a olej dokaze stiect dole, tak vzduch prekonava maximalne hydrostaticky tlakj oleja, ktory je takmer nic!!!!!!!!!!
to je jasné, už jsi viděl zakarbonovaný motor, kde jsou jen kanálky místo děr? asi ne protože by ti bylo jasné, že, pokud na ně budeš foukat stlačeným vzduchem tak ti olej dolů nesteče, pokud se však bude jednat o díru jako vrata, se kterou počítáš ty tak není co řešit, stále srovnáváš pouze naoko podobné věci

jen jedna otázka, kolik jsi opravdu rozebral motorů, CA18DET, já přesně 6 a věř mi, že bylay zalepené jak kanály chladící kapaliny v bloku tak na 4 byly téměř neprůchozí odtoky z hlavy do vany, ale olej protekl, prostě karbon je svině a ve vodě karbon prostě není, neviděl jsem ho, ale věř mi viděl jsem hodně, hada srat kona blit maringotku převrácenou, ale zakarbonovaný vodní okruh ne a věř mi že opravdu dírkou o velikosti špendlíkové hlavičky ten olej prostě teče hůř a při přetlaku ve vaně ještě hůř, protože jsi do svého vzorce, nezapočítal průřez

Napsal: 26.09.2006, 22:50
od adner
:reindeer:

Napsal: 26.09.2006, 22:51
od Kentoya
miki píše:ak by si odviedol odvetranie do vzduchu aj bez PET flias, ako tu niekto radil, tak mas zarucene v klukovke max tlak atmo.. PCV je vyradeny z cinnosti a ak ho nezapchas, tak bude max tahat falosny vzduch
fukce PCV je mi jasná, kde bereš jistotu, že na marjari motore, je PCV v oki stavu, já tomu věřím, tak jak věřím, že marjari nemá mezi nohama ptáka, ale ani jedno jsem neviděl

Napsal: 26.09.2006, 22:53
od Kentoya
miki píše:
Kentoya píše:jo a chlazení není to jisté, tam je vzduch nad vodou a okruh je uzavřený, kdežto v bloku je to trochu jinak olej si mění místo se vzduchem, okruh je otevřený do sání, a ve vodním okruhu je standartně přetlak, v bloku mírný podtlak,

ale pokud si myslíš, že je to to samé, já už tuto otázku (olej a voda) nebudu rozebírat, nemám co dodat a budu ti to věřit
olej je tazsi ako vzduch-to znamena, ze sa ulozi nizsie ako vzduch.. olejove kvapky, ktore sa dostanu do hlavy cez mazanie vacky a hydrostely-to nie je nic... aj tak vdaka gravitacii stecie na najnizsie miesto oproti vzduchu... ak bytam siel olej aj prudom, aj tak pojde dole a vzduch hore-ako v chladeni EU motorov...
tak už víme že to není to samé

Napsal: 26.09.2006, 22:53
od miki
to nie je o priereze! pokial ti dokaze stiect olej do vane cez zakazrbonovane kanaly, tak ver tomu, ze vzduch tade prejde minimalne 3x rychlejsie! pre rychlost pohybu kvapalin aj plynov plati bernouliho rovnica... ver mi, to neoklames!
v chladeni nie je karbon, to mas pravdu, ale je tam to iste-vzduch/kvapalina...

Napsal: 26.09.2006, 22:55
od miki
PCV ma v OK stave, to mi mozes verit ;-)

Napsal: 26.09.2006, 22:55
od Kentoya
jinak miki nejsem vševěd a jsem rád že to probíráme, protože mě nutíš přemýšlet nad kravinama, který jsem bral jako samozřejmost, takže doufám, že ten motor na dálku opravíme

Napsal: 26.09.2006, 22:57
od miki
a aj keby nebol PCV OK, stale odvetravas a aj prebytocny tlak tlacis za filter!!!

zakarbonovany motor svedci o tom, ze uz je na tom veeelmi,ale veeeelmi zle.. v dobre fungujucom motore nema karbon co hladat.. samozrejme ak tam nelejes M6AD...

Napsal: 26.09.2006, 22:57
od Kentoya
tak ten vzorec může být sebelepší, strč stříkačku se vzduchem do hrnce který má díru a zatlač, a potom mi řekni kolik vody se ti dostane do stříkačky, už ted ti říkám že hovno, takže pokračujeme

Napsal: 26.09.2006, 22:58
od miki
ak sa nic nezmeni, tak budem pri tom, ked sa ten motor bude rozoberat... napriek tomu, ze som taky motor este LIVE nevidel, tak si na to trufam aj sam, len problem je, ze sam to nemam kde spravit!

Napsal: 26.09.2006, 22:59
od Kentoya
miki píše:a aj keby nebol PCV OK, stale odvetravas a aj prebytocny tlak tlacis za filter!!!

zakarbonovany motor svedci o tom, ze uz je na tom veeelmi,ale veeeelmi zle.. v dobre fungujucom motore nema karbon co hladat.. samozrejme ak tam nelejes M6AD...
ano, ale před sací klapkou není podtlak, takže je to jiné, tam to funguje na principu fixírky

Napsal: 26.09.2006, 22:59
od miki
sorry, s tou striekackou som nepochopil...

Napsal: 26.09.2006, 23:00
od miki
pred sacou klapkou nie je podtlak, ale odvetranie je pred turbo... ! a tam je max atmo tlak!

mas ICQ?