rada

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 02.02.2007, 20:06

nemyslím si že 4litrové BMW má srovnatelný kroutící moment s VG30DETT se zvednutým tlakem...to ani náhodou :D

na 5s na 100km stačí i CA18DET můj názor.. 300k na CA18DET váží o 250kg min než na 4litru od BMW :wink: o nějakým swapu na RB26 už se nikdo nemůže bavit ve spojitosti s BMW, bawa sou pěkná,ale....
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 02.02.2007, 20:24

mě se jen líbí
shrnu to sice jsem měl bávo zrovna 30, 2,4 v dieselu jelo jak kráva, ale vím o něm jen asi polovinu co o dvoukile, nedovedu si sám sebe představit, (protože toho vím celkem málo) jak vlezu na bmw forum (i kdybych si znovu koupil bmw) a začal tam tvrdit, že dvoukilo je lepší jen protože jsem o tom přesvědčenej, každý auto je jiný a pokud je pro někoho modla bmw, at se modlí k bmw, já mám nisana a protože ho znám skoro do detailů, tak vím že starší 30ky se s ním nemůžou rovnat, ale jak jsou na tom nový báva nevím i když jsem v pár kouscích seděl a celkem to jelo, prostě nedovolil bych si na bmw foru vychvalovat ani hondu

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 02.02.2007, 20:35

téma zamykám, nemá smysl tady rozpoutávat flamewar :boxing:

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 hostů