špatný volnoběh za studena

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 19.09.2006, 18:31

myslim, že ne, ale nepojede to tak, jak by mělo :wink:

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 19.09.2006, 19:02

Ak mas ako chodit tak by som ho radsej netrapil.Nezabudni potom vymenit aj gufera na ventyloch,neni to az taka polozka ale budes to mat na 100%!Prajem ti veela trpezlivosti :? !
Pocuj,ak mas kde,tak tie ventyly pre istotu zmeraj,ci su neni nahodou dokrutene!OK?!
Dufam ze ti nevadi ze ti sem pisem?! :)
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 19.09.2006, 20:12

blázen píše: co to používání auta ? ublížím mu když pojezdím ještě chvíli?
Ja měl loni velice podobné příznaky. Akorat že ja měl za tepla kompresi cca 8,5 a za studena 5 na jednom válci. Ostatní byli 10,5. Od doby co jsem zjistil ze mi to hodne spatne startuje jsem s tím jeste dost dlouho jezdil (najel jsem tak 1000-2000km) Tak nejak jsem prestal jezdit az jsem to dal k mechanikovi na zmereni kompresi a dozvedel se jak spatne na tom jsou - po tom uz jsem s tim moc nejezdil a hlavne jsem to setril, ale najel jsem jeste tak 300km než jsem to nechal opravit.

V tvem pripade bych tim radsi moc nejezdil. Treba se muze kousek ventilu ulomit a neco poskodi - turbo, válce atd. Znamy na 200SX co dotahl z německa po rozebrani motoru zjistil ze mu kus ventilu chybel :shock:

Na mém autě vše zpusobovali sací ventily - docela častá závada na 200SX. Jeden byl total KO a ostaní byli velice slabe - opotřebená dosedací polocha. Takze jsem nakonec koupil 8 nových sacích ventilu (jen tak pro informaci - jeden stal 800Kc)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
porsacek
user
Příspěvky: 278
Registrován: 26.02.2006, 19:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od porsacek » 19.09.2006, 20:23

kde si koupil saci ventily a na kolik te vysla gen hlavy ventilu atd 8)
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 19.09.2006, 20:30

porsacek píše:kde si koupil saci ventily a na kolik te vysla gen hlavy ventilu atd 8)
ta cena je za origo ventil NISSAN.

Na cenu GO hlavy si uz moc nevzpominam (asi bych tu svoji taky potreboval zgeneralkovat :lol: ), myslim ze to bylo neco kolem 10tisíc s prací a dílama - bez ceny tech 8 ventilu co jsem kupoval.

Jeste jedno varovaní:

kdyby jste nekdo mel tendence pouzit použité ventily z jine hlavy co mate doma tak se vyvarujte ventilu co maji na čele vyrazene cislo 74 - to jsou ty problemové ventily. Pak NISSAN udelal novejsi odolnější ventily a ty maji vyrazene cislo 51.
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 19.09.2006, 20:55, celkem upraveno 2 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
porsacek
user
Příspěvky: 278
Registrován: 26.02.2006, 19:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od porsacek » 19.09.2006, 20:32

A co ti teda vsechno delaly zatim mam komprese good ale startuje to na picu ale jak se ohreje tak no problem jede necuka proste good
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 19.09.2006, 20:39

10000?!!! :oops: No este ze si vsetko robym sam(na aute :lol: )
Mna vysla Go hlavy-komplet:lestene vsetky ventyly a vsetky kanaly,obrusenie a zabrusenie ventylov,zafrezovanie sediel a brusenie hlav na 750Sk(tolko staly gufera na ventyly)!
Chvala panu bohu!!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 19.09.2006, 20:45

porsacek píše:A co ti teda vsechno delaly zatim mam komprese good ale startuje to na picu ale jak se ohreje tak no problem jede necuka proste good
v základě:

přebroušení a zalapování ventilů a přebroušení hlavy
novy rozvodovy řemen
nove tesnění dřiku ventilu (AJUSA - sada stala 400Kc - nebrat - ja je bohuzel koupil :roll: , koupit origo NISSAN cca 150Kc jedno)
+ vymena vsech potrebnych tesneni
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Porsche924GTS
user
Příspěvky: 90
Registrován: 26.09.2006, 16:07

Příspěvek od Porsche924GTS » 14.11.2006, 23:17

No ja bych se chtel zeptat. Mam to Porsackovo auto a dela to asi toto. Nestartuje spatne, ale chce to pri startovani proslapnout plyn. Kdyz je auto studene otacky padaji asi na 200 a auto chcipe, coz je dost neprijemne. Kdyz je ohrate, otacky se drzi na 1300 a pomalu padaji k 800, aby mohly zase vylitnout na 1300. Fakt me vytaci, ze se s tim za studena (treba jen po meste jezdi velice spatne). A prosim nestraste me nejakyma ventilama ci tlakama ve valcich :D :D Nemate s tim nahodou nekdo zkusenost?

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.11.2006, 00:26

neco podobnyho mi to delalo taky...akorat jeste kdyz sem sundal nohu z plynu, tak to melo tendenci chcipat. Byl to unik vzduchu mezi vahou vzduchu a klapkou..ale nestane se nic kdyz procistis volnobeznej ventil atd :) Je asi pravdepodobnejsi ze to bude prave necistotama. Pokud se pletu opravte me nekdo :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 15.11.2006, 09:00

tak uz mi to dela zase taky
nastartoval jsem to a nechal bezet nikam jsem nejel...
pohoda 1500ot a jak se to ohrivalo tak to pomalinku klesalo. Ale jak se rucicka teplomeru vody blizila k pracovni hodnote tak klesaly otacky dolu. Na 800 jsem si rikal ted se to padani zastavi, ale ne a klesalo to daaaal a daaal az motor zdechnul :cry:
po bezproblemovem nastartovani otacky zase padaj az do zdechnuti
kdyz se pokousim udrzet motor v chodu plynem, motor reaguje jen na samotne seslapnuti. Tim chci rict, ze kdyz seslapnu plyn, motoru poskocej otacky nahoru, ale hned padaj dolu ikdyz ten plyn furt drzim. Takze musim furt rychle brnkat do plynu aby motor nezdechnul...
po cca 2minutach tohohle blbnuti to najednou prestane a vse je ok

Takze NECO co ma zavislost na teplote motoru funguje dobre kdyz je motor studenej BLBNE JEN kdyz se blizi provozni teplota a pak to zase normalne funguje. Bohuzel se s tim neda jezdit...

menil jsem teplotni cidlo a kontroloval AR
pokud vas neco napadne pls napiste DIKES

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 15.11.2006, 10:42

odpoj lambdu

Uživatelský avatar
Porsche924GTS
user
Příspěvky: 90
Registrován: 26.09.2006, 16:07

Příspěvek od Porsche924GTS » 15.11.2006, 11:25

Mirek píše:neco podobnyho mi to delalo taky...akorat jeste kdyz sem sundal nohu z plynu, tak to melo tendenci chcipat. Byl to unik vzduchu mezi vahou vzduchu a klapkou..ale nestane se nic kdyz procistis volnobeznej ventil atd :) Je asi pravdepodobnejsi ze to bude prave necistotama. Pokud se pletu opravte me nekdo :-)
Jen budu uvazovat jako vesnickej drn. Kdyby to bylo necistotama, tak by tam nebylo znat to, ze kdyz se to zahreje tak to nechcipa ale asi by to chcipalo porad??? Ja nevim... :(

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 15.11.2006, 11:35

mrkevvzime píše:tak uz mi to dela zase taky
nastartoval jsem to a nechal bezet nikam jsem nejel...
pohoda 1500ot a jak se to ohrivalo tak to pomalinku klesalo. Ale jak se rucicka teplomeru vody blizila k pracovni hodnote tak klesaly otacky dolu. Na 800 jsem si rikal ted se to padani zastavi, ale ne a klesalo to daaaal a daaal az motor zdechnul :cry:
po bezproblemovem nastartovani otacky zase padaj az do zdechnuti
kdyz se pokousim udrzet motor v chodu plynem, motor reaguje jen na samotne seslapnuti. Tim chci rict, ze kdyz seslapnu plyn, motoru poskocej otacky nahoru, ale hned padaj dolu ikdyz ten plyn furt drzim. Takze musim furt rychle brnkat do plynu aby motor nezdechnul...
po cca 2minutach tohohle blbnuti to najednou prestane a vse je ok

Takze NECO co ma zavislost na teplote motoru funguje dobre kdyz je motor studenej BLBNE JEN kdyz se blizi provozni teplota a pak to zase normalne funguje. Bohuzel se s tim neda jezdit...

menil jsem teplotni cidlo a kontroloval AR
pokud vas neco napadne pls napiste DIKES
Mne ta moja svina(nie zena) zas robyla to,ze ked som ju nastartoval(na brnk),tak pekne drzala otacky,po cca 20sekundach otacky padli na 500 a potom to skapalo,ale ako sa ten motor ohrial tak isiel ako hodinky!!!!
Nemoze to byt tiez lambdou?Lebo ked som skusal napojit budik na AFR,tak my to nic neukazovalo a bolo to napojene dobre!!!
Co vy na to?!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 15.11.2006, 11:54

Mne ta moja svina(nie zena) zas robyla to,ze ked som ju nastartoval(na brnk),tak pekne drzala otacky,po cca 20sekundach otacky padli na 500 a potom to skapalo,ale ako sa ten motor ohrial tak isiel ako hodinky!!!!
Nemoze to byt tiez lambdou?Lebo ked som skusal napojit budik na AFR,tak my to nic neukazovalo a bolo to napojene dobre!!!
Co vy na to?!
Ja nemam lambdu a stava sa mi to raz za 2-3 mesiace.
Nissan 200SX S13 1990

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 81 hostů