S14 - motor

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 18.01.2007, 22:02

moje shrnutí
240 tachometrových jsem vydoloval
na 100km/hod musím zařadit trojku, což je škoda
pod 6,5 jsem se dostal ještě tam jsou rezervy, neřadím jako s birdem, trochu si ho vážím (dvoukila)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 18.01.2007, 22:05

já se s s13 taky dostal až za konec tachometru = cca 260 8)

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 18.01.2007, 22:17

Martin_534 píše:já se s s13 taky dostal až za konec tachometru = cca 260 8)
Takže cca 240 reálných ;)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 18.01.2007, 22:18

Kentoya píše:moje shrnutí
240 tachometrových jsem vydoloval
na 100km/hod musím zařadit trojku, což je škoda
pod 6,5 jsem se dostal ještě tam jsou rezervy, neřadím jako s birdem, trochu si ho vážím (dvoukila)
Kua jak je to možné že se pod 6s nedostanem? Buď máme na hovno stage 2, nebo měl blázen perfektně udělanou stage 1 :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 18.01.2007, 22:20

já až se naseru tak to zkusím, jen je mi líto převodovky, takže řadím slušně a to je určitě půl sec v hajzlu (jestli né víc)

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 18.01.2007, 22:43

barbucha mi tvrdil, ze na mojom aute, este ked ho mal on, s Raddyho g-techom zmeral 0-100 za 5,5s. Ja som to este nemeral.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 19.01.2007, 08:52

Peca píše:
Kentoya píše:moje shrnutí
240 tachometrových jsem vydoloval
na 100km/hod musím zařadit trojku, což je škoda
pod 6,5 jsem se dostal ještě tam jsou rezervy, neřadím jako s birdem, trochu si ho vážím (dvoukila)
Kua jak je to možné že se pod 6s nedostanem? Buď máme na hovno stage 2, nebo měl blázen perfektně udělanou stage 1 :)
Mozno to chce lepsie gumy :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 19.01.2007, 14:23

kenivruh píše:
Peca píše:
Kentoya píše:moje shrnutí
240 tachometrových jsem vydoloval
na 100km/hod musím zařadit trojku, což je škoda
pod 6,5 jsem se dostal ještě tam jsou rezervy, neřadím jako s birdem, trochu si ho vážím (dvoukila)
Kua jak je to možné že se pod 6s nedostanem? Buď máme na hovno stage 2, nebo měl blázen perfektně udělanou stage 1 :)
Mozno to chce lepsie gumy :)
jak máš udělaný výfuk? jakej máš IC? jaké máš tlaky ve válcích?

s T28 musíš jít pod 6 to není jinak možné,.. já mám gumy bridgestone potenza 225/45

s BOVem bych šel pod 6 i se STAGE1 ...ondra taky jezdil stage1 za 6s
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 19.01.2007, 17:42

Tlaky nevím ale motor by měl být cca 7k po GO, výfuk série, vykuchaný, koncový tlumič Otto, IC Avia. Kola série, gumy Continental 195/60 ;)
Však jsi viděl to video a víš že to je spojkou, navíc jsem tomu dal jen jeden pokus, tak už to neřešme :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 19.01.2007, 17:46

no blaznovi to tahlo slusne, skoro sem se bal o trenky. ale to bylo mozna tim ze sme jeli takovou tenkou ulickou :lol:
jestli chcete a martin mi da 0.5MB mista na serveru, tak vam uploadnu program na komplexni zjisteni parametru aut. kdy radit, zrychleni, maximalka, rychlost v jednotlivych prevodovych stupnich.. pak i krivka vykonu/kroutaku a mechanicke ztraty, ale to je dost zavadejici podle me.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 19.01.2007, 18:34

je to možné,spojku vyměn a něco natoč,pak zjistíme, s T28 bys měl být rychlejší, vykuchaný origo výfuk nebude ideální, má zbytečné ohyby a většinou ne hladký vnitřní povrch...

jinak sem sledoval jeden pořad na satelitu kde stavěli GTR skyline a tam tvrdili že čím více je zaohýbané potrubí od turba k IC a do sacího traktu, tím více klesá tlak..takže je třeba konstruovat i tyto věci s co nelmenším počtem ohybu a když ohyb tak hladký a ne příliš ostrý..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.01.2007, 21:40

ber to tak s birdem řadím do 0,2 sec a s dvoukilem okolo 3/4 sec a jelikož musíš přeřadit dvakrát tak oproti sporotnímu řazení už máš secundu v řiti, a spadnou po přeřazení točky, možná jš to za půl sec to přeřazení, ale zatím je mi líto převodovky, druhou na skladě nemám, až budu mít druhou, nebo se naseru, tak to roztočím, zatím mě je to buřt, protože nejsem ani sprinter ani drifter

Uživatelský avatar
kubajs
user
Příspěvky: 348
Registrován: 24.02.2005, 20:26
Bydliště: Frenštát p.R.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubajs » 22.01.2007, 15:36

blázen píše:peca:jo celkem jo, když sem to měřil dle videa co sem si natočil na budících,.. s T28 to musí být pod 6s...jinak něco není v pořádku

btw:a jezdím bez BOVu

cornhollio/blazen3.mpg
tak jsem taky zkusil natočit čistou sérii tohle je ten nej z pěti, zatím nemám ani sání, stačil jsem jen vytřískat kat. (je tam jen turbo s delšíma lopatkama)

http://kubajs.com/200sx/sprint1.avi

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 22.01.2007, 16:00

kubajs píše:
blázen píše:peca:jo celkem jo, když sem to měřil dle videa co sem si natočil na budících,.. s T28 to musí být pod 6s...jinak něco není v pořádku

btw:a jezdím bez BOVu

cornhollio/blazen3.mpg
tak jsem taky zkusil natočit čistou sérii tohle je ten nej z pěti, zatím nemám ani sání, stačil jsem jen vytřískat kat. (je tam jen turbo s delšíma lopatkama)

http://kubajs.com/200sx/sprint1.avi
Cca 7.2s na 100kmh a 14s na 140kmh, to je na seriovku podle me slusne!
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.01.2007, 16:11

Peca píše:
kubajs píše:
blázen píše:peca:jo celkem jo, když sem to měřil dle videa co sem si natočil na budících,.. s T28 to musí být pod 6s...jinak něco není v pořádku

btw:a jezdím bez BOVu

cornhollio/blazen3.mpg
tak jsem taky zkusil natočit čistou sérii tohle je ten nej z pěti, zatím nemám ani sání, stačil jsem jen vytřískat kat. (je tam jen turbo s delšíma lopatkama)

http://kubajs.com/200sx/sprint1.avi
Cca 7.2s na 100kmh a 14s na 140kmh, to je na seriovku podle me slusne!
Tak to mas skoro presne ako to vypluje ten cartest. Asi nebude az taky zly ten program :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 141 hostů