GO SR20DET z S14

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 09.01.2008, 13:25

Bude chodit pesky bo mu vezmou papiry.

mam stejny nazor jako raddy, KP co nejvetsi (v mezich samozrejme :-D ), kvalitni dily a hodneoktanovy benzin.

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 09.01.2008, 13:33

Dakujem za odborne odpovede zas som sa nieco priucil co neskor urcite zuzitkujem
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 09.01.2008, 17:17

Este jednu otazocku na vas mam a asi budem vyzerat ako blbec ale naco su tie titanove tanieriky co sa predavaju vacsinou v tvrdsimy pruzinami. Ja som to kupil spolu len preto ze to vsade skoro predavaju spolu ale ani neviem naco to vlastne je
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 09.01.2008, 17:57

JEstli mužu radit tak kdo ti bude repasovat hlavu ad ti srovna podložky jak sou na ventilech každej valec tedy 2ventili vedle sebe jak je nanich jedno vahadlo ad ti srovnaj aby byla stejna vyška nebo ti to bude delat bordel.A nebo nejlepe jak si vytahl ty podložky z motoru tak je vrat na stejne misto!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 06.02.2008, 12:43

Idem kupovat kovove tesnenie pod hlavu a mam na vyber hrubky 1.1, 1.5 a 1.8mm. Ja by som najradsej neco medzi 1,1 a 1,5 ale take nemaju. Co by ste mi odporucili?
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 06.02.2008, 12:54

pouzi seriovu hrubku tesnenia.

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 06.02.2008, 13:08

A kolko je seriova? Ja som myslel ze seriova hrubka je 1,2 mm.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 06.02.2008, 13:13

no to by si mal vediet...ak nebude seriova hrubka, tak najblizsiu hrubsiu, ak je seria 1.2mm, tak 1.5mm bude ok...

Uživatelský avatar
Lukaash
user
Příspěvky: 103
Registrován: 07.03.2007, 10:30
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash » 07.02.2008, 08:32

Design píše:JEstli mužu radit tak kdo ti bude repasovat hlavu ad ti srovna podložky jak sou na ventilech každej valec tedy 2ventili vedle sebe jak je nanich jedno vahadlo ad ti srovnaj aby byla stejna vyška nebo ti to bude delat bordel.A nebo nejlepe jak si vytahl ty podložky z motoru tak je vrat na stejne misto!
myslis ventilove vule? to je snad samozrejmost u takove prestavby, ne?

k tem titanovym talirkum ... dle me je jejich vyhoda v hmotnosti, ktera pomuze snizit setrvacne sily ventilu ktery bude mit moznost reagovat rychleji, nez s tezsimi ocelovymi talirky ...

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 07.02.2008, 09:50

branbito píše:A kolko je seriova? Ja som myslel ze seriova hrubka je 1,2 mm.
stejně budeš blok i hlavu rovant tzn že pokud je seriová 1.2 a blok ojedeš o 0.25 a hlavu o 0.25 tak jseš na těsnění 1.7 takže podle orovnání vem buď tu 1.5 nebo 1.8... prostě sečti výšku těsnění s hodnotami rovnání a je to ... raději vem větší než menší pokud ti nejde o nějaké přesné ladění motoru...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 07.02.2008, 09:59

Design píše:JEstli mužu radit tak kdo ti bude repasovat hlavu ad ti srovna podložky jak sou na ventilech každej valec tedy 2ventili vedle sebe jak je nanich jedno vahadlo ad ti srovnaj aby byla stejna vyška nebo ti to bude delat bordel.A nebo nejlepe jak si vytahl ty podložky z motoru tak je vrat na stejne misto!

jses si vazne jistej ze je tam treba ty podlozky jak jim rikas srovnat na stejnou vysku? neni tam nahodou treba vymezit vule ktere nebudou na vsech ventilech stejny? proc by se pak ty podlozky prodavaly asi v 50 ruznych tloustkach? :roll:

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 07.02.2008, 10:24

Ok tak zoberem to 1,5 mm tesnenie. Inak je to znacky Cosworth o ktorej viem ze su anglicky upravci ale moc som od nich kovove tesnenia nevidel ale myslim ze kvalita tam bude.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 07.02.2008, 13:41

Ještě to nekupuj až podle toho kolik ti oberou z halvy a bloku... a vem cometic je ověřen a funkční...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 07.02.2008, 15:07

Gerox píše:
Design píše:JEstli mužu radit tak kdo ti bude repasovat hlavu ad ti srovna podložky jak sou na ventilech každej valec tedy 2ventili vedle sebe jak je nanich jedno vahadlo ad ti srovnaj aby byla stejna vyška nebo ti to bude delat bordel.A nebo nejlepe jak si vytahl ty podložky z motoru tak je vrat na stejne misto!

jses si vazne jistej ze je tam treba ty podlozky jak jim rikas srovnat na stejnou vysku? neni tam nahodou treba vymezit vule ktere nebudou na vsech ventilech stejny? proc by se pak ty podlozky prodavaly asi v 50 ruznych tloustkach? :roll:
Je treba je udelat presne tak aby šli vahadla na vačku ve stejne višce proste na každejch dvou ventilech musi byt stejna vyška aby vahadlo bylo ve stejne urovni.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 07.02.2008, 22:42

Elviiis píše:Ještě to nekupuj až podle toho kolik ti oberou z halvy a bloku... a vem cometic je ověřen a funkční...
Idem kupovat viac veci z jedneho shopu a cometic nemaju maju len Cosworth a potom uz len predrazene Apexi, Tomei, Greddy. Kvalitne to je urcite.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 123 hostů