Nestartuje

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 15.02.2007, 12:08

raddy píše:hej fesaci, napadlo ma ze to moze byt sposobene starterom, ktory ma z nejakeho dovodu znizeny vykon.....ak nepomozu svieckove teorie, skontroloval by som starter.
Už jezdím ;)
Startér jsem měl v plánu zkontrolovat hned po té fintě s palivovou pumpou :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 15.02.2007, 12:20

ja hodil sviecky na reklamacku do servisu som zvedavi aku picovinu si vymislia. inac teraz startuje bez problemov

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 15.02.2007, 12:23

Peca píše:
raddy píše:hej fesaci, napadlo ma ze to moze byt sposobene starterom, ktory ma z nejakeho dovodu znizeny vykon.....ak nepomozu svieckove teorie, skontroloval by som starter.
Už jezdím ;)
Startér jsem měl v plánu zkontrolovat hned po té fintě s palivovou pumpou :)
A takto napisat, co bola pricina/riesenie, vznikol kvoli tomu 6 stranovy prispevok :director:

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 15.02.2007, 12:24

Však jsem to psal.
Bylo to uchlastaný...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 15.02.2007, 12:26

inac ti iridia boli cele cerne a zachcane od benzinu po vysuseny nedavali vubec iskru a na tom bielo to bolo cele jakokedy zhorane alebo zhrdzavene

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 15.02.2007, 12:27

Peca píše:Však jsem to psal.
Bylo to uchlastaný...
cece sorry, ja som to nejako prehliadol. inak, ze niekdo na tomto fore nepozna trik s odpojenim paliva, to nas asi nenapadlo 8)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 15.02.2007, 12:30

inac, odpojenie pumpy je podobne ako vycistenie sviecok. pri startovani s odpojenou pumpu sa ocistia sviecky a odstrani benzin z valcov a prave to bude asi hlavny dovod odpojenia pumpy. myslim ze zmena zapojenia FPR tento problem eliminuje.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 15.02.2007, 12:35

raddy píše:
Peca píše:Však jsem to psal.
Bylo to uchlastaný...
cece sorry, ja som to nejako prehliadol. inak, ze niekdo na tomto fore nepozna trik s odpojenim paliva, to nas asi nenapadlo 8)
Bohužel ve škole nás takové věci neučili :wink: Zas jsem o něco chytřejší no...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 23.05.2007, 10:14

Peca píše:Ptal jsem se v jedne prodejne s dilama na svicky NGK V-power a vysmali se mi ze takove nejsou, ani cokoliv co zacina na V. Jinak cena za 1ks na 200SX prej kolem 650kč :(
Takze som nasiel celkom dobry prehlad co vsetko sa da dat do nasho motora. http://www.sparkplugs.com/results_cross ... sWarning=1

NGK V-Power maju napr. u nas v www.arp.sk za cca 300 Sk.

Inak dost zaujimava vec tie V-Power su asi o 2.5 mm kratsie ako normalne sviecky. Viem ze kontakt v cievke je na pruzinke ale aj tak. Nemoze to robit problem ?
http://www.sparkplugs.com/glossary.asp? ... nID=0&pt=1
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 23.05.2007, 18:17

kenivruh píše: Inak dost zaujimava vec tie V-Power su asi o 2.5 mm kratsie ako normalne sviecky. Viem ze kontakt v cievke je na pruzinke ale aj tak. Nemoze to robit problem ?
http://www.sparkplugs.com/glossary.asp? ... nID=0&pt=1
Ja ty V-Power svicky mam a zadny problemy s nima nemam. Tu pruzinku jsem pri montazi preventivne o kousek protahnul...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 23.05.2007, 18:21

Poněvadž mě brzy čeká výměna svíček, rád bych konečně zjistil, jaké jsou nejlepší. Pro stage 2 motor. Za vaše názory děkuji :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 23.05.2007, 18:25

Peca píše:Poněvadž mě brzy čeká výměna svíček, rád bych konečně zjistil, jaké jsou nejlepší. Pro stage 2 motor. Za vaše názory děkuji :)
stačí o stupen studenější NGK s iridiama byla řada problémů
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 23.05.2007, 19:30

blázen píše:
Peca píše:Poněvadž mě brzy čeká výměna svíček, rád bych konečně zjistil, jaké jsou nejlepší. Pro stage 2 motor. Za vaše názory děkuji :)
stačí o stupen studenější NGK s iridiama byla řada problémů
Takže BCPR7E-11? Kde se dají sehnat?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 24.05.2007, 07:36

Peca píše:
blázen píše:
Peca píše:Poněvadž mě brzy čeká výměna svíček, rád bych konečně zjistil, jaké jsou nejlepší. Pro stage 2 motor. Za vaše názory děkuji :)
stačí o stupen studenější NGK s iridiama byla řada problémů
Takže BCPR7E-11? Kde se dají sehnat?
Ked zoberes tieto viecky,tak ber bez toho 11,potom budes mat elektrodu 0,8mm.kupis to pomali v kazdych autodieloch.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 24.05.2007, 09:03

Inak k tej vzdialenosti elektrod moj nazor.

Ked mas 1.1 mm tak mas vacsiu iskru co je lepsie myslim. Problem moze byt, ked je opotrebovana zapalovacia sustava tak sa stane ze ti nebude hadzat pravidelne iskru. Ale zase je to potom napr. dobre na zistenie ze je zapalovanie slabe :)

Ked mas 0.8 mm tak ti nebude vynechavat iskru, ale moze byt iskra slabsia (staci mensie napatie, aby preskocila iskra).

Co vy nato ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 137 hostů