Stránka 6 z 10

Napsal: 08.05.2007, 19:39
od Al3x
taky myslím a chce to mít baterii v 100% stavu = plně nabitou

Napsal: 08.05.2007, 19:56
od nomann
jo jsou to hodnoty kdy se budík zastavil. prakticky je to třetí otočka ale dvě plnýho pracovního cyklu

Napsal: 08.05.2007, 19:57
od 935Baby
blázen píše:vytáhnu pal.rele, vyšroubuju svíčku našroubuju měřák a měřím, se sešlápnutým plynovým pedálem.. má být 11,77bar myslím
dulezite je take mit vsechny svicky venku, ne pouze tu kde meris a ostani mit zasroubovane...

Kdyz se vynda pojistka palivove pumpy tak by se mel jeste motor protocit dokad nechcipne - takhle to aspon je v manualu.

Jeste treba ta pojistka palivove pumpy se ani odpojovat nemusi. Ja to delam tak ze odpojim CAS (snimac polohy kliky) a kdyz je odpojeny tak jsou vypnute i vstriky a take zapalovani. S odpojenym CAS je to take dobre z duvodu ze nejde proud do civek - neco jsem nekde cetl ze neni dobre aby sel proud do civek (aby zapalovali) kdyz nemuze preskocit jiskra na svicce. Nevim co je na tom pravdy ale ja to tak pro jistotu delam. Ale kdyz se odpojuje CAS tak je potreba resetovat ECU protoze tam bude nahlasen chybovy kod od CAS...

Napsal: 08.05.2007, 20:11
od nomann
svíčky venku všechny. A ke svíčkám , byly krásně cihlový a to tam peru 4,2baru palivo 1,1 baru vzduchu startuje to na otoč, volnoběh teda nemám ale otáčky nelítaj. jen to měření může zkreslovat protože měřeno na studeným motoru.Všechny čtyři válce měřeny stejným způsobem

edit: cívky odpojeny pojistka pumpy venku motor před měřením protočen aby se promazal a vyfouknul bordel

Napsal: 08.05.2007, 20:17
od 935Baby
jak uz tady nekdo zminoval dal bych poradne nabit baterku a premeril to.

Zmer to znovu treba za tepla. Jinak co ja mam zkusenost tak jsem nameril za tepla i na uplne studenem motoru stejnou kompresi. Za studena by byla nizsi treba kvuli spatnym - netesnicim ventilum (specialne sacím) Ale to by ti auto spatne startovalo za studena a nez by se ohralo tak by motor sel hodne nepravidelne - treba i na tri valce.

Napsal: 08.05.2007, 20:20
od blázen
za tepla by měla být vyšší už jen kvůli roztažnosti materiálu,... ale zpravidla se hodnota moc neliší.. no však poměř znovu a dej nám vědět,.. pokud naměříš cos psal znovu...je to na 100% na total GO

Napsal: 08.05.2007, 20:22
od nomann
tímto navazuje můj další dotaz
na kolik se dá převrtat CA? o 1850 vím"tommei"
a někde jsem koutkem oka zahlíd i něco o 2200,nejsem si ale jistej jestli to bylo na CA

Napsal: 08.05.2007, 20:26
od nomann
blázen píše:za tepla by měla být vyšší už jen kvůli roztažnosti materiálu,... ale zpravidla se hodnota moc neliší.. no však poměř znovu a dej nám vědět,.. pokud naměříš cos psal znovu...je to na 100% na total GO
přeměřim a zkusim jestli to jsou jen kruhy nebo ventily a udělám to na teplým motoru.
S GO jsem počítal už pred měřením stejně už trošičku cvaká a hydra to nejsou :-D
MU ten pajšl vykovu :twisted:

Napsal: 08.05.2007, 20:36
od nomann
tímto navazuje můj další dotaz
na kolik se dá převrtat CA? o 1850 vím"tommei"
a někde jsem koutkem oka zahlíd i něco o 2200,nejsem si ale jistej jestli to bylo na CA

Napsal: 08.05.2007, 20:44
od Kentoya
2200 jen sr

cačko přibližě na 2000, potřebuješ kliku s vyšším zdvihem

Napsal: 08.05.2007, 20:49
od blázen
+1mm písty je asi na 1850...jsou to i od wiseca ty co mám já... stojej asi 20tis.. řek bych že CA možná ani na 2litry nepůjde, ale na SR sem viděl kity na 2,2l

Napsal: 09.05.2007, 13:43
od nomann
tak provedeno opětovné měření na teplým motoru výsledek téměř totožný
v průměru zlepšení o 0,5 až 1 bar a je to kruhama ventily držej.Takže budu ještě chvíly jezdit a chystat se na GO. :D
a ještě taková malá otázka jak jsou si podobný převodovky CA a SR myslim tim vnitřek,hlavní hřídel,stálej převod a td,jde mi především o možnost záměny některých částí, snad mi rozumíte.
stručně řečeno jde z těchto dvou převodovek poskládat jedna?

Napsal: 12.05.2007, 18:34
od nomann
zdravim vás pánové
tak s převodovkou mi nikdo neporadí ale s tím kde jsou pojistky vevnitř v autě mi snad poradíte. četl jsem tu že jsou ještě pojistky někde vevnitřku auta a tak jsem hledal a nenašel,asi jsem trochu retardovanej. Potřebuju vyndat pojistku od ABS aby mě ta kontrolka pořád neoslňovala :-D
Díky

Napsal: 12.05.2007, 19:10
od rozum
pojistky sou vedle ridicovy leve nohy, ale jestli si opravdu tak retardovany tak ti to muzu jit vyfotit :-D
ale pojistka ABS je myslim v motorovem prostoru.

Napsal: 11.07.2007, 19:47
od nomann
zdravim Vás pánové
mám jenom takovej malej dotaz.Objednávám si diferák a teď si nejsem jistej kterej máme na svých autech jestli r180 nebo r200. Jde o S13
díky za pomoc