RB20det nebo RB25det??

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

RB20det nebo RB25det??

Příspěvek od nomann » 14.05.2007, 21:59

zdravim pánové
jelikož se mi odporoučel motor čekáho GO a výmněna určitých částí za jiné.Po propočítání nákladů který hodlám do motoru investovat se začínám velmi vážně zajímat o výměnu jednotky a to o dvě výše uvedené.
takže jde mi oto která z těch dvou jednotek je pro swap vhodnější a která je na tom lépe co se týče vnitřností,klika ojnice písty,jestli má hydroštelya td. a jestli se vejdou do s13 a taky jak je to s váhou a následným rozložením váhy auta.
díky
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.05.2007, 22:03

vq 35 dett

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 14.05.2007, 22:08

Kentoya píše:vq 35 dett
proč tenhle
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.05.2007, 22:14

protože se dává do 350Z

ale jinak je to o penězích i rb20 pojede líp jak ca18, osobně bych raději přišetřil a šel hned do rb 25 a ještě raději do rb 26, ale je to o penězích a čase

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 14.05.2007, 22:26

pujdu do 20 nebo 25 ale otázka je kterej, neni až tak uplně podstatnej obsah jde mi oto co je ve kterým motoru lepší nebo horší co prostě vychází líp,jestli je kovanej má hydra a .....
já tu neplkám otom že si ho možná koupim(ceny už znám) já se chci dovědět co nejvíc a když zjistim že se to vyplatí víc než investovat do současnýho motoru tak si jeden z těch motorů koncem měsíce koupim :-)
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.05.2007, 22:28

jinak protože názory se vyvýjí u všech, tak i u mne

dříve jsem taky špekuloval jak z dvoukila dostat co nejvyšší výkon i třeba změnou motoru a uvažoval jsem o vg 30 dett

jelikož jsem nějaký 1000km najezdil s výkonem vyšším než 300 koní a s motorem ca18det, tak jsem přišel na pár věcí, a to zejména, myslím si že nejlepší a nejlevnější cesta za zvýšeným výkonem je pořádná go CA motoru, protože těch 300 kobyl (možná 350) auto hrabalo i na čtyřku po prudkém sešlápnutí a využití tohoto výkonu je stejně jen někde na sprintech nebo driftech, v normálním provozu je to hrabání nebezpečné jako kráva, takže si spočítej na kolik tě vyjde go motoru s kovanýma pístama a ojnicema a t28 a setrvákem z kovanýho duralu a dostaneš se na částku cca 100-150000, a potom si spočítej na koliík tě vyjde rb motor, k němu spojka, komplet go tohoto motoru, jaký to bude mít výkon a na co to budeš chtít a myslím si že tě vyjde levněji go CA motoru a výkon bude taky vyšší u CA za stejné peníze

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 14.05.2007, 22:38

no a jsme u toho
ten odhad máš skoro přesnej jakej vyšel i mě(ta horní hranice) akorát ti tam chybí hlava a klika. jenže jestli je v RB už kovanej píst a ojnice"klika je to už jsem se někde dočet" tak mi vychází koupě RB + GO trochu níž
a životnost toho motoru bude určitě taky trochu vyšší než CA.
auto stavim jako ryze závodní takže hrabat musí :-D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.05.2007, 22:42

pokud ryze závodní tak jedině rb 26 dett, nebo vg 30 dett, a bez diskuzí,

vg spíše kde potřebuješ těžiště více vzadu

vše ostatní je pouze polovičaté polozávodní polořešení

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 14.05.2007, 22:51

26dett je awd a to neni zrovna co chci a to už je dost korun ten možná časem někdy :-D
no ale už se konečně někam dostáváme ato k rozložení váhy jak píšeš vg dett je určitě kratši proto míň váhy před přední nápravou taky byl jeden z mých dotazů ale týkal se RB kolik je váha motoru a kolik převodovky?
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.05.2007, 22:52

Kentoya píše:vq 35 dett
Ja bych jen poopravil ze VQ35DETT se dava do posledniho Skyline GT-R a ma 450koni, takze bych rek ze tak lehce sehnat nepude. 350Z Ma VQ35DE a jedinej motor z rady VQ seriove s turbem je VQ30DET , kterej se daval do maximy a jeste neceho :) VQ je oproti VG (300ZX) celohlinikovej a na netu sem videl ten motor upravenej i na 1800 koni, takze nebude mit mensi moznosti nez VG (iron block) a pokud ano tak ne o moc.

4 nomann: hledej ve starsich tematech..resil sem to tady uz s lidma....RB, VG a VQ swapy
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.05.2007, 22:57

pokud se nemýlí, tak do poslední řady 350z se dává stejný motor jako do skylinu a to vq35 det , ale na stopro to nevím ale někde jsem to četl a je možné že se pletu

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 14.05.2007, 23:08

Mirek píše:
Kentoya píše:vq 35 dett
Ja bych jen poopravil ze VQ35DETT se dava do posledniho Skyline GT-R a ma 450koni, takze bych rek ze tak lehce sehnat nepude. 350Z Ma VQ35DE a jedinej motor z rady VQ seriove s turbem je VQ30DET , kterej se daval do maximy a jeste neceho :) VQ je oproti VG (300ZX) celohlinikovej a na netu sem videl ten motor upravenej i na 1800 koni, takze nebude mit mensi moznosti nez VG (iron block) a pokud ano tak ne o moc.

4 nomann: hledej ve starsich tematech..resil sem to tady uz s lidma....RB, VG a VQ swapy
jo čet jsem ale info co mě zajímá tam neni a nebo neni konkrétní vysvětlení.mě hlavně zajímaji +a - každého z těch motorů hlavně co je vevnitř. díly jsou cenově podobný CA takže to až zase tolik neřešim především chci znát názor jestli je pro swap vhodnější 20 nebo 25 :D
a nebo opravdu ten WG ale do V motoru se mi teda moc nechce. Řada je lepší
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.05.2007, 23:11

nomann píše:
Mirek píše:
Kentoya píše:vq 35 dett
Ja bych jen poopravil ze VQ35DETT se dava do posledniho Skyline GT-R a ma 450koni, takze bych rek ze tak lehce sehnat nepude. 350Z Ma VQ35DE a jedinej motor z rady VQ seriove s turbem je VQ30DET , kterej se daval do maximy a jeste neceho :) VQ je oproti VG (300ZX) celohlinikovej a na netu sem videl ten motor upravenej i na 1800 koni, takze nebude mit mensi moznosti nez VG (iron block) a pokud ano tak ne o moc.

4 nomann: hledej ve starsich tematech..resil sem to tady uz s lidma....RB, VG a VQ swapy
jo čet jsem ale info co mě zajímá tam neni a nebo neni konkrétní vysvětlení.mě hlavně zajímaji +a - každého z těch motorů hlavně co je vevnitř. díly jsou cenově podobný CA takže to až zase tolik neřešim především chci znát názor jestli je pro swap vhodnější 20 nebo 25 :D
a nebo opravdu ten WG ale do V motoru se mi teda moc nechce. Řada je lepší
Lepsi...nevim pro V motory hraje jednoznacne teziste a jediny z ceho mam u nich vylozene strach je ze by sel vyfuk i kolem privodu paliva....ale pokud se ptas jestli RB20 nebo 25, tak jednoznacne RB25...kdyz uz se s tim ma clovek srat, tak at to za neco stoji...taky o nem premyslim, ale pevne sem se pro swap jeste nerozhodl.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 14.05.2007, 23:26

no já už jsem asi rozhodnutej je fakt že když už tak ať to stojí zato,25 bude asi i novější ikdyž těžší, tak dám do kufru trochu olova. Nic bližšího se o tom motoru asi nedovim takže jdu do něj a zabiju tim hned dva problémy a to GO CAčka na hranici zivotnosti a chcíplou převodovku :-D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.05.2007, 23:29

nomann píše:no já už jsem asi rozhodnutej je fakt že když už tak ať to stojí zato,25 bude asi i novější ikdyž těžší, tak dám do kufru trochu olova. Nic bližšího se o tom motoru asi nedovim takže jdu do něj a zabiju tim hned dva problémy a to GO CAčka na hranici zivotnosti a chcíplou převodovku :-D
nejdriv si pozjistuj co stoji prestavba ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 143 hostů