vetsi staly prevod

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

vetsi staly prevod

Příspěvek od Mirek » 02.06.2007, 15:13

Hodim to sem at to nepiseme do bazaru a muzem vesele pokracovat :-)
Nasel sem tabulku stalych prevodu..CA18 tam neni ale :/

Z33 - MT - R200 - 3.538
Z33 - MT - R200V - 3.538
Z33 - AT - R200V - 3.357
Z32TT - R230V - 3.692
Z32 - R200V - 4.083
G35 - Sedan - AT - R200 - 3.357
G35 - Sedan - MT - R200V - 3.538
G35 - Sedan - AWD - AT - R200 - 3.357
G35 - Coupe - MT - R200V - 3.538
G35 - Coupe - AT - R200 - 3.357
G35 - Coupe - AT - R200V - 3.357
Q45 - G50 - R200V - 3.538
Q45 - FY33 - R200V - 3.692
R32 GTR - RB26DETT - MT - F160 - 4.111 - (Front Final Gear)
R32 GTR - RB26DETT - MT - R200 (Mechanical LSD) - 4.111
S15 - MT - R200H - 3.692
S15 - AT - R200V - 3.916
S14 - KA24DE - 4.083
S14 - SR20DET - MT - R200V - 3.692
S14 - SR20DET - AT - R200V - 3.915
S13 - KA24DE - 4.083 - (Both R200 and R200V)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 02.06.2007, 15:35

CA18DET ma 3.916
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 02.06.2007, 15:40

k sakru nemate nekdo staly prevod difu na s 14 MT ja mam at
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 02.06.2007, 15:41

S15 and S14 have the same ratio sets as appropriate:

All S14 turbos have a Viscous LSD, while the S15 manual turbo uses a Helical LSD. The S15 Auto retains the Viscous unit. Most normally aspirated cars will not have an LSD.

S15 6MT
1. 3.626
2. 2.200
3. 1.541
4. 1.213
5. 1.000
6. 0.767
R. 3.437
Staly prevod 3.692

S14/S15 5MT
1. 3.321
2. 1.902
3. 1.308
4. 1.000
5. 0.838
R. 3.382
Staly prevod 3.692 (turbo)
4.083 (N/A)


S14/S15 4AT
1. 2.785
2. 1.545
3. 1.000
4. 0.694
R. 2.272
Staly prevod 3.916 (turbo)
4.083 (N/A)

zdroj: http://www.200sx.org/faq_2.html
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 02.06.2007, 15:46

Jeste prevody S13 (evropska verze)
1. 3.592
2. 2.057
3. 1.361
4. 1.000
OD 0.821
R. 3.657
Final 3.916
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 02.06.2007, 15:55

CA18ET mely 4.11

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 02.06.2007, 17:35

Trosku jsem si zapocital a vysly mi tyhle maximalni rychlosti na jednotlive kvalty (pokud by na obou autech byl stejny "obvod" kola):
S13/S14:
1 - 55kmh/63kmh
2 - 96kmh/110kmh
3 - 145kmh/161kmh
4 - 198kmh/210kmh
5 - 241kmh/251kmh
Zpatecka :) 54kmh/62kmh

Snad jsem se moc nesekl. Zkratka chci prevodovku z S14 a basta :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 03.06.2007, 12:27

jo jenze jamam AUTOMAT
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 03.06.2007, 20:12

..no Pecovy výpočty se moc neshodují s tachometrem, pač moje S14ka jede např. na 2.st 120km/h pak už je teda omezovač... :?
jo a VLSD z S14-AT a S14-MT je ouplně stejný.....

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.06.2007, 20:14

Láďa z UDC píše:..no Pecovy výpočty se moc neshodují s tachometrem, pač moje S14ka jede např. na 2.st 120km/h pak už je teda omezovač... :?
drtiva vetsina tachometru je nastavena z vyroby tak aby ukazovala vic
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 03.06.2007, 20:20

jo to máš pravdu,právě proto se výpočty neshodují s tachometrem,bohužel :? a já si dycky myslím jak rychle nejedu a skutečnost je trochu jiná :)

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 03.06.2007, 20:23

Mě tady ty výpočty konečně umožnily přesně určit z jednoho mýho videa jaké mám zrychlení. Konečně jsem vzal totiž v potaz větší obvod kol, což hraje docela velkou roli (195/60 je předepsané a já měl 195/65). Video jsem otevřel ve Virtual Dubu aby bylo "stopování" přesné, a vyšlo mi toto:
0-100kmh 6.2s
0-160kmh 11.6s
To vše s prokluzující spojkou a kompresema 9 :)

Jinak přijde mi že v S13 ukazuje tachometr docela přesně..
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 03.06.2007, 20:30

...zrychlení by mělo bejt pořát stejný ať je obvod kola jakej chce, protože snímač tachometru je na prevodovce,ale samozřejmě skutečná rychlost auta dude rozdílná.... já si občas měrím zrychlení stopkama a jednou mi dokonce vyšlo 5,9s.... coš by se mi líbilo :D

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 03.06.2007, 20:40

Láďa z UDC píše:...zrychlení by mělo bejt pořát stejný ať je obvod kola jakej chce, protože snímač tachometru je na prevodovce,ale samozřejmě skutečná rychlost auta dude rozdílná.... já si občas měrím zrychlení stopkama a jednou mi dokonce vyšlo 5,9s.... coš by se mi líbilo :D
Jasně že zrychlení je stejný, šlo mi o to ho správně změřit s gumama s větším profilem. Např. když jedu s gumama 195/65 96kmh (podle tachometru), ve skutečnosti jedu přes 99kmh. Atd...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 03.06.2007, 21:05

...já teda na matematiku moc nejsem.ale jak to měříš a počítáš?? hoď sem nějaký vzorce :wink:
taky si to ze srandy vypočtu jestli to budu umět :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 157 hostů