Motory u S13

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Motory u S13

Příspěvek od Tosho » 20.06.2007, 17:26

Cawte

Chcel by som sa spytat ako je s motormi u Nissanu S13...
Chcem si kupit S13 no chcem vediet ci sa vyraba aj s motorom Sr20DET a ci je lahko dostupna(myslim tym ze ho nebudem hladat cez pol sveta)...
Ak som spravne pochopil tak motor CA18DET ma 180SX, SR20DET ma 200SX a KA24DET ma 240SX takze by som potreboval druhu variantu..

P.S. V autobazaroch boli nissany 200SX a mali 1809cm je to mozne? dik...

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory u S13

Příspěvek od Petr.S14 » 20.06.2007, 17:28

Tunner píše: P.S. V autobazaroch boli nissany 200SX a mali 1809cm je to mozne? dik...
to je normalni,s13 200sx je 1.8 Turbo
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 20.06.2007, 17:35

180sx měli oba typy motorů ale více sr 20det (a ca18det měli osmiport)
200sx 89 - 94 měli ca18det, 95 - později sr20det

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 20.06.2007, 18:20

to se znaci vsude jinak 180 200 240
v jap, eu, us je to prohazeny

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 20.06.2007, 18:29

240sx s motorom KA24E bol urceny pre americky trh, 180sx boli s motorom CA18DET a SR20DET boli urcene pre jpn a australsky trh, su iba s pravostrannym riadenim... a 200SX to je tu u nas a je iba s motorom CA18DET resp. v UK s pravostrannym riadenim...
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kopriw » 20.06.2007, 18:52

jaden KA24E by mi doma vubec nevadil....jen kde ho vzit...nebo jeste lip.kde ho vzit a nekrast :?
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 20.06.2007, 19:11

Honzajan píše:jaden KA24E by mi doma vubec nevadil....jen kde ho vzit...nebo jeste lip.kde ho vzit a nekrast :?
ten je nahovno....sežen si KA24DE
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.06.2007, 19:15

Ako pise tamo 180sx je oznacenie na jap. trhu. V europe su len 200sx. S13 s CA a S14 s SR.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 20.06.2007, 19:22

tamo píše:240sx s motorom KA24E bol urceny pre americky trh, 180sx boli s motorom CA18DET a SR20DET boli urcene pre jpn a australsky trh, su iba s pravostrannym riadenim... a 200SX to je tu u nas a je iba s motorom CA18DET resp. v UK s pravostrannym riadenim...
A nemoze byt 200SX s motorom SR20DET a lavostranne riadenie?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.06.2007, 19:24

Tunner píše:
tamo píše:240sx s motorom KA24E bol urceny pre americky trh, 180sx boli s motorom CA18DET a SR20DET boli urcene pre jpn a australsky trh, su iba s pravostrannym riadenim... a 200SX to je tu u nas a je iba s motorom CA18DET resp. v UK s pravostrannym riadenim...
A nemoze byt 200SX s motorom SR20DET a lavostranne riadenie?
Seriovo iba S14. S13 jedine so swapom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 20.06.2007, 19:24

může, ale bez mrkaček nissan 200sx s14

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.06.2007, 19:26

Kentoya píše:může, ale bez mrkaček nissan 200sx s14
Sem byl rychlejsi :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.06.2007, 19:31

OT: Ked prepocitam kolko vysla nova S15 tak sa mi chce plakat :(

http://www.motortraders.net/imports/spec.asp?id=137
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 20.06.2007, 19:39

Este by som sa chcel spytat ze ake mate motory vy co mate S13? A aka je dostupnost dielov ako filtre,short shift, atd....lebo vsade na znackovych online obchodoch su tuning diely na motory SR20DET takze bude to pasovat na CA18DET? Ma cenu vobec prerabat CA18DET? Co od toho mozem ockavat? Da sa poriadne spravit aj S13-stka? diki

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.06.2007, 19:43

Tunner píše:Este by som sa chcel spytat ze ake mate motory vy co mate S13? A aka je dostupnost dielov ako filtre,short shift, atd....lebo vsade na znackovych online obchodoch su tuning diely na motory SR20DET takze bude to pasovat na CA18DET? Ma cenu vobec prerabat CA18DET? Co od toho mozem ockavat? Da sa poriadne spravit aj S13-stka? diki
Precitaj forum ;) SR20DET je uplne iny motor ako CA18DET takze nic neni zamenitelne (az na prevodovku v urcitej miere). Vacsina z nas ma CA male percento SR.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů