Stránka 1 z 1

Spojka

Napsal: 30.07.2007, 22:11
od lobiik
Ahoj, tak je to doma neco pres 2 tydny, a uz to zacina :)

Kdyz je chladno (rozumej tak kolem 14-16 stupnu, coz byva obcas i pres den) a je studeny motor, po prvnim seslapnuti spojky, zustava jak kdyby zatuhla, pedal je padly zhruba do 2/3 puvodni trasy, volnobeh se seslapnutou spojkou to drzi vpohode (tzn neni castecne rozepnuta), a zpravi se to hned jak se trosku zahreje motor a po 2-3 plnych seslapnutich a prudsich pustenich (na neutral). Co by to mohlo byt, jen promaznout bowden a lanko nebo nejakej katastrofalnejsi scenar? Podle papiru o montazi byla spojka menena cca pred 6000km, nijak zasadne se s tim nezavodilo ani neblbnulo, kdyz je venku tepleji nebo je aspon trochu zahraty motor, tak to nedela, i s tim studenym to vypada ze to dela jen nekdy, zatim sem si toho vsiml asi 4x a to s tim jezdim denne

Napsal: 30.07.2007, 22:35
od rozum
nijak ti neporadim, ale nismo ma hydraulickou spojku, ne bowden :)

Napsal: 30.07.2007, 22:36
od otasTM
málo kapaliny? asi by pomohlo ji nově odvzdušnit...

Napsal: 30.07.2007, 22:43
od lobiik
dik kluci, takze uz se mi toho pro servis hromadi pekna kupka, tak to vezmu vsechno zaraz:

olej+filtr
brzdovka (predpokladam ze nema byt hneda ;) ) + predni desticky
ted ta spojka
nadobka na ostrikovac co tece
a tresnicka na dort, odesla zarovka na levem svetle (pohled zepredu)


Uvidime co dal :)

Napsal: 30.07.2007, 22:48
od otasTM
takový problemy bych si přál mít :lol:

Napsal: 30.07.2007, 22:53
od lobiik
hehe mno jo, mam to chvilku, predtim sem mel pres 3 roky opel kadett 1.4i, motor jak kafemlejnek, pristup vsude, tay sem se dival do knizecky kterak se meni ta zarovka, no potes koste :D

Napsal: 01.08.2007, 22:34
od lobiik
Tak jsem kontroloval stav kapalin v nadobkach, ve vsech ktere jsou videt (samozrejme vicka jsem predtim duuukladne ocistil :)
No vsude je dost vseho, brzdovka je krasne zelena (predtim sem koukal na kapalinu pro servo), no v nadobce na spojkovou kapalinu je pri teplem motoru tak 1mm nad rysku, ale problem je porad. Jak se to da odvzdusnit? V sobotu jedu do servisu, tak se ptam predem...


A jinak, opakovani matka moudrosti - olej - predtim tam byl Castrol GTX 10W40, no dostal sem dobrou nabidku na Castrol Magnatec 10W40. Kterej je lepsi, nebo jsou stejny?

Napsal: 01.08.2007, 23:32
od Kentoya
lepší je třeba mobil, castrol carbonuje, jinak pokud budeš měnit castrol každé 3000km tak ho klidně používej je to dobrý olej at ten nebo ten

Napsal: 01.08.2007, 23:37
od lobiik
3000 jo, km ne :)

Zhruba kazdejch 5000km (tak jak tomu bylo doposud)

Napsal: 01.08.2007, 23:40
od Kentoya
tak změn castrol za jinou značku, třeba mobil, nebo valvoline, já osobně doporučuji 10w40 od liqui molly s molybdensulfidem

Napsal: 01.08.2007, 23:53
od lobiik
http://www.tommymotorsport.com/liquimoly/2_browse.htm je tam vic 10W40, no potrebuju to vymenit rychle, protoze o neco malo uz pretahuju, a v pondeli pojedu delsi trasu, tak to zkratim na tech 1000km, protoze na podzim to pojede pres 3000km celkem, takze at je to na dlouhou trasu pripravene uz s lepsim olejem. Kazdopadne diky za tip

Napsal: 02.08.2007, 22:10
od Heini
Kentoya píše:tak změn castrol za jinou značku, třeba mobil, nebo valvoline, já osobně doporučuji 10w40 od liqui molly s molybdensulfidem
ANI TEN TI NEPOMOHL CO :(

Napsal: 02.08.2007, 22:52
od Kentoya
pomohl, víš co mám za problém ? já jo teče mi třetí vstřik a to tak brutálně, že mám spotřebu 30/100 a benzín se mi dostává do oleje a tím se serou hydroštely, jakmile motor vychladne a benzín se vypaří, a hydroštely se natlakují čistým olejem, tak jsou potichu, ale za chvilku (20km) už zase klepou a protože se mi smívá olejový film z bloku, tak doufám že to blok přežije, ale asi už bude pozdě