Stránka 1 z 1

Trochu OT: fouklý těsnění na BMW 745

Napsal: 11.09.2007, 12:31
od V-Eagle
Kamarád má starou 745 /3,2L turbo/. Má nějaký úpravy, zvedal plnící tlak lehce přes jeden bar. A fouklo mu těsnění pod hlavou. Měl asi něco od Kaliny /kov - kligerit - kov/. Neví, jestli se to stalo kvůli špatnýmu těsnění nebo třeba špatným dotažením. Jakej na to máte názor? Někdo tu těsnění od Kaliny má, jaký máte zkušenosti? Jak se má kovový těsnění dotahovat? Jen jednou, nebo po nějaký době ještě dotahovat? A jaký jsou další možnosti kovovejch těsnění? Měď?

Re: Trochu OT: fouklý těsnění na BMW 745

Napsal: 11.09.2007, 12:36
od raddy
V-Eagle píše:Kamarád má starou 745 /3,2L turbo/. Má nějaký úpravy, zvedal plnící tlak lehce přes jeden bar. A fouklo mu těsnění pod hlavou. Měl asi něco od Kaliny /kov - kligerit - kov/. Neví, jestli se to stalo kvůli špatnýmu těsnění nebo třeba špatným dotažením. Jakej na to máte názor? Někdo tu těsnění od Kaliny má, jaký máte zkušenosti? Jak se má kovový těsnění dotahovat? Jen jednou, nebo po nějaký době ještě dotahovat? A jaký jsou další možnosti kovovejch těsnění? Měď?
no v prvom rade to od kaliny nie je kovove, kovove su len z kovu, nie je tam klingerit, bezny material je nerez potiahnuta specialnym filmom. Medene su len hodne specialne. dotahuje sa rovnako ako normalne, akurat musis mat kvlaitne rovne stycne plochy. tazko povedat preco fuklo to povodne tesnenie, ideal by bolo urobit fotku ked to rozoberie...

Napsal: 11.09.2007, 12:41
od Martin_534
kouli to fouká seriově?
mám pocit, že tam to turbo fouká dost málo, tak jestli neni problém v tom 1b

Napsal: 11.09.2007, 13:08
od V-Eagle
Aha. No vypadá to, že ten člověk, co mu to dělal, to už potom nedotahoval, takže příčina může být tady. Až budou fotky, nahodim je sem.
Sériově to tlačí 0,5 bar, ale některý blázní foukaj i přes 1,5. Navíc on má zbytek věcí na motoru připravenejch na ten tlak. Snížená komprese, upravený spalovací prostory atd..

Napsal: 11.09.2007, 13:28
od Elviiis
vyděl bych v tom jednom baru... mně taky fouklo nadaihatsu po zvýšení talku... Chce to prostě nějaké lepčejší těsnění... zdvojnásobení tlaku je dost...

Napsal: 11.09.2007, 13:31
od Martin_534
a hlavně nový hlavový štefty a poořádně utáhnout

Napsal: 13.09.2007, 12:04
od V-Eagle

Napsal: 13.09.2007, 18:02
od LittleBoby
Zkroucena hlava? Zmerit hlavu jesli je rovna...

Napsal: 13.09.2007, 18:45
od blázen
hlavu nezměříš, každá je zkroucená..prostě hned brousit.. pak kontrolovat..

těsnění od kaliny mám i já a drží v pohodě

Napsal: 14.09.2007, 12:22
od V-Eagle
Tak jo, díky všem za rady! Bude se zrušovat hlava i blok a snad brzy přijde kovový těsnění ze Států.