Stránka 1 z 3

Kovove tesnenie pod hlavu.

Napsal: 26.09.2007, 22:23
od Kavas
Ahojte neviete kde by sa dalo nejake splasit?dik

Napsal: 26.09.2007, 22:23
od rozum

Napsal: 26.09.2007, 22:41
od Kavas
dik

Napsal: 27.09.2007, 08:36
od blázen
já sem použil kalinu a v pohodě drží i 1,3bar

Napsal: 27.09.2007, 08:41
od raddy
no treba napisat, ze kalina nie je skutocne kovove tesnenie. napr. cometic je jeden kus plechu a z oboch stran ma tenke plechy kvoli tesneniu. Ziadny klingerit a pod. Takisto su kovove tesnenie len z jedneho kusa plechu, potiahnute specialnou gumovou vrstvou. A ten najpodstatnejsi rozdiel je ze na rozdiel od kaliny sa daju opakovane pouzit.

Napsal: 27.09.2007, 09:10
od blázen
ano samozřejmě máš pravdu,ale tuším kentoya používal opakovaně i kalinu

Napsal: 27.09.2007, 09:19
od Heini
Nic proti ale Kalina je na H...O, opravdu nešetřit a pořídit pořádné těsnění
ušetří čas a nakonec i peníze. Jen si spočítej co tě příjde přebrus hlavy a práce i když si to budeš dělat sám.

Napsal: 27.09.2007, 09:21
od blázen
přebrus hlavy si dělám za 200kč.. kalina stojí 800kč.. ale souhlasím,že lepší je použít kovové..nicméně,jak sem psal a kentoya taky potvrdí.. kalina drží v pohodě..a upřímně sem ještě fouknutou neviděl

Napsal: 27.09.2007, 09:28
od Heini
A tlouška toho těsnění tě nezajímá? Jak poznáš kolik to těsnění se opravdu stáhne. Já jsem ho dal také ale komprese se změnila vůči seriji dost razantně. Tohle kovové máš přesně dané kolik máš tloušku po stažení.
A když se oháníš Kentojou tak si zjisti co teď zhání za těsnění a proč :-D
Prostě komprese je dost důležitá veličina co se výkonu týče :wink:

Napsal: 27.09.2007, 09:33
od blázen
to určitě..ale já dokonce hlavu snižoval..takže to nevidím tak černě.. kentoya bude shánět nové,když už měl hlavu 3x dole,bych tu kalinu taky spátky nedával.. neoháním se kentoyou, píšu fakta...

Napsal: 27.09.2007, 09:36
od Heini
To si nemyslím ze to je jeho důvod, co jsem sním kecal tak šlo hlavně o tu kompresy.

Napsal: 27.09.2007, 09:42
od blázen
Heini píše:To si nemyslím ze to je jeho důvod, co jsem sním kecal tak šlo hlavně o tu kompresy.
taky pouštěl hlavu dolů a odost víc jak já.. nemyslím že se znatelně změní kompresní poměr když pustíš hlavu o 0,2-3mm dolů to bychom asi už dávno dojezdili.. a to si dovolím tam pustit 1,3bar

Napsal: 27.09.2007, 09:43
od Heini
Jinak víš kolik se ti přesně stáhlo ??? Protože 2 desetiny už dělaj poměrně dost, tak mne zajímá hodnota. Je to jednoduché, porovnej tloušku Kaliny, serie, a opravdu kovového těsnění a dojde ti to. To od Kaliny se nedostane ani na tloušku toho seriového. Jednoduše je to náhraška a to že udrží tlak je dobrý ale že ti sebere kompresy je na hovno a tím veškerá snaha v ........

Napsal: 27.09.2007, 09:48
od blázen
měnil sem už kaliny kdysi na motorkách a nezpozoroval sem vůbec odchylku na tlouštce.. jestli motor rozeberu,do čehož se momentálně nechystmá,tak to přesně změřím a napíšu pro informaci jak to je.. obyčejný klingerit je ještě horší jak kalina a taky se používá..

Napsal: 27.09.2007, 09:51
od blázen
heh a to sem ti nevypsal že sem palici dotáhnu na víc než říká manuál.. :lol: