Jak na kitování????

otázky a odpovědi technického rázu
Marian
user
Příspěvky: 386
Registrován: 23.08.2007, 17:13
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Jak na kitování????

Příspěvek od Marian » 08.10.2007, 13:22

čauvec. Můžu se zeptat jak na kitování?? Nikdy jsem to nedělal, tak jsem se chtěl zeptat jak na to?? Jakej kit je na to dobrej, jakej postup atd atd atd. Díkec moc za rady!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 08.10.2007, 13:33

dej to lakosovi..ja to delal sam a je to prcacka u ktere se vyplati kdyz das penize profikovi a misto toho pudes do prace nebo na brigadu...ve finale to vyjde levneji..
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 08.10.2007, 14:32

presne,pokial to nevies,tak to nerob.Mines zbytocne vela gitu,smirglov....a vysledok moze byt tky,ze po nastriekani to bude krive jak narodny charakter.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 08.10.2007, 14:43

buky300zx píše:presne,pokial to nevies,tak to nerob.Mines zbytocne vela gitu,smirglov....a vysledok moze byt tky,ze po nastriekani to bude krive jak narodny charakter.
Takze vravite, ze mam dat dole ten zadny kufor a odniest to niekomu spravit ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 08.10.2007, 14:46

ja si kufr kitoval sam a uz bych do toho nesel.
neni to nic nezkeho, jenom to chce mooc trpelivosti a hlavne to presne zbrousit.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 08.10.2007, 14:47

kenivruh píše:
buky300zx píše:presne,pokial to nevies,tak to nerob.Mines zbytocne vela gitu,smirglov....a vysledok moze byt tky,ze po nastriekani to bude krive jak narodny charakter.
Takze vravite, ze mam dat dole ten zadny kufor a odniest to niekomu spravit ?
ano..konkretne ten se dela dost blbe kvuli tvaru..ver mi....kdyz misto usetrenyho casu ktery by jsi tomu venoval budes prescas v praci, jeste vydelas.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 08.10.2007, 14:50

A vie niekto poradit niekoho v BA alebo blizkom okoli ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 08.10.2007, 14:58

kenivruh píše:A vie niekto poradit niekoho v BA alebo blizkom okoli ?
Ja!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 08.10.2007, 15:04

Kitování není zase taková věda chce to jen drobet cviku aby se to dostalo do ruky a neměl jsi potom zbytečně moc broušení.
Základen je vybrat si typ kitu respektive co budeš kitovat. Pro spáry či místa kde se předpokládá pružení a jde o větší vrstvu jako zaslepení prohlubní po znaku či boční liště je nejlepší hliníkový kit protože je pružný a nemá tendenci praskat samozřejmě podle namáhavosti místa je třeba volit zrnitost. Pro větší a zejména hlubší místa která témeř nemají možnost rezonovat se používá skelný je velmi pevný a tvrdý a od určité tloušťky téměř nezlomitelný také se použíná pro slepování nárazníků ale musíš patříčně upravit místo opravy prostě pro hlubší místa jako zmačkané rohy a u záhybů, a při nanášení se velice tahá a nejlepší je ho obrousit rašplí hned co krapet zatuhne pak se brousí velice ztuha. Pro dokončování a mělké vady se používá polistirenový kit je měkký a trochu pružný dobrě se i brousí a je základen pod plnič po opavách. Pro základ pod barvu se používá buď ten polistirenový či stříkací kit neboli plnič pro sjednocení povrchu a zalití i tech nejmenších ďobánků a dá se do něj přimíchat i barva pro základ podstřiku. Co se týče natužení to závisí na teplotě a vlhkosti vzduchu platí čím vlhčí a teplejší vzduch tím rychleji tuhne. Řekl bych že poměr kit a tužidlo se dá říct 1:100 ale záleží na zručnosti a tvaru plochy na lemi reději méně tužidla aby byl čas si stím vyhrát aby bylo co nejméně broušení a na promáčklinu od kamene na kapotě naopak více protože se jsou to většinou rovné plochy které jsou jednoduché. Základ pro nanášení jsou plastové a kovové špachtle použití závisí na složirosti ploch rádiusy plastovou a roviny kovovou lépe řečeno s čím se ti bude dělat lépe je to moc o citu a skušenosti ale žádná složitost. A nejlépe se mi pracuje s kity značky Body měl jsem je v práci takže možná je to jen o zviku.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 08.10.2007, 15:05

háčky a čárky a íčka nejsou zrovna mou silnou stránkou pardón
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Marian
user
Příspěvky: 386
Registrován: 23.08.2007, 17:13
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 08.10.2007, 15:17

Dikec. Jedná se o místo, když otevřeš kapotu u motoru, tak tam kde drží blatníky tak tam mám tak 5-10 cm vyrzelí místo.

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 08.10.2007, 15:19

Marian píše:Dikec. Jedná se o místo, když otevřeš kapotu u motoru, tak tam kde drží blatníky tak tam mám tak 5-10 cm vyrzelí místo.
, tak tohle nech ale vyvarit, kdyz to pouze zakytujes, tak to pak bude jeste horsi

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 08.10.2007, 15:23

přesně tak sundat blatník vybrousit na živé popřípadě vyvařit když to bude hluboké a pak se uvidí co tam zbude každopádně vždy vybrušovat na živé jinak se ti ten kit po čase zvedne od rezi
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Marian
user
Příspěvky: 386
Registrován: 23.08.2007, 17:13
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 08.10.2007, 15:32

no takhle, já bych to teď zakitoval a na jaře bych nechal vyměnil celý blatníky. Nebo to je blbej nápad???

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 08.10.2007, 15:46

No a namiesto varenia sa da pouzit aj to "cinovanie" ci ako sa to vola, co sa tu raz uz rozoberalo. A takto robia auta aj profici na Discovery.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 hostů