Stránka 1 z 1

cim to je?

Napsal: 12.10.2007, 20:23
od jurrry
tak,piest je vymeneny aj s kruzkami,vlozka ok,ojnica ok,salka ok. hlavu som zaniesol pred tyzdnom mechanikovi aby mi prebrusil ventily,a vycistil.tesnenie pod hlavou nove. teraz,nahodil som motor,osadil hlavu vsetko pozapajal,rozvody nastavene na sto percent,48,39zubov,znacky sedia.nalial som olej vodu,vsetko ok nic netecie,a sok!!ako som natocil motor,chytil na supu ,pravidelne,krasne ide,ALE strasne mi klepu ventili pod vikom na spolujazdcovej strane.motor isiel cca 3min.dal som dolu viko,zalial som to olejom,viko naspät,nastartujem,klepanie sa znizilo asi o 70percent a to asi na jednu minutu,potom to zacalo zas.cim to je.doteraz isiel motor dokopy 5 min a to iba na volnobeznych otackach.musi motor ist dlhsie aby sa hydrostely,ventily premazali ?alebo cim to moze byt. :-D ako zistim ci mi dobre striha,ci mi ten mechanik neosadil zle vacku,?

Napsal: 12.10.2007, 21:17
od kenivruh
Problem bude urco v hydrosteloch. Ked sa robila hlava, robilo sa nieco aj s nimi?

Napsal: 12.10.2007, 21:21
od Design
Mel jsi vyskoušet jestli šli zmačknout v ruce jak ne rozebrat vyčistit a bylo by to OK.Me nešlo zmačknout v ruce tak sem je rozebral vyčistil promazal a šli nadherne uvidime jak budou šlapat v motoru.

Napsal: 12.10.2007, 22:15
od Kentoya
zmáčknout jdou až když v nich není olej (hydra), pokud je v nich olej nikdy je nezmáčkneš ani kdyby jsi byl rambo na druhou, jinak projed to cca 10 minut a potom uvidíš, to už by se hydra měly naplnit a mělo by to přestat klepat

Napsal: 12.10.2007, 22:28
od Design
tak to sem netušil sem mylsle že sou tak zasrany ale byli zasrany jako bejk.

normalne??

Napsal: 13.10.2007, 09:26
od jurrry
jako mam sa na tom previest?a nic sa tomu nestane?jasne ze to nebudem vytacat ale aj tak sa toho bojim

Napsal: 13.10.2007, 09:27
od Conrad
Což mne vede k závěru, že když rozeberu motor řekněme do 5 dnů kdy před tím jezdil ...tak ty co jdou zmáčknout rukou jsou KO ?Předpokládám že by se měl ten olej v nich držet ...
PS: Nebo to je naopak a olej by z nich měl odtékat a pak jsou ty co drží, ucpaný a naopak KO ...?

Napsal: 13.10.2007, 10:04
od Design
Ja mam zkušenost takovou že nešli zmačknout v ruce tak sem je rozebral byli plny karbonu vyčistil promazal olejem a složil a šli v ruce krasne!takže nevim

Napsal: 13.10.2007, 12:43
od Paja UDC
Design píše:Ja mam zkušenost takovou že nešli zmačknout v ruce tak sem je rozebral byli plny karbonu vyčistil promazal olejem a složil a šli v ruce krasne!takže nevim
Voni nemaj jít smáčkout, když jsou plný oleje. Když je rozebereš, olej vymeješ a pak jdou lehce. Až je plácneš spátky do hlavy a natočíš motor, tak se zase naplněj a nastavěj se přesně na tu vůli, co je potřeba mezi vačkou a ventilem. Když je pak vyndáš, budou zase tvrdý...

Napsal: 13.10.2007, 13:37
od Design
Aha tak takhle to je diky za objasneni.

Napsal: 13.10.2007, 19:24
od jurrry
no mal som dnes pri sebe typka,a vsetko je nastavene stopercentne.su to asi tie hydrostely.tak ,dolu rozvodovy remen, horne remenice,vackovky,a mali by ist von. ale potrebujem vediet ako ich rozoberiem alebo ako s nich vylejem olej, dik

Napsal: 14.10.2007, 08:18
od raddy
rozobratie temer nemozne, resp. opetovne zlozenie. kontaktuj kentoyu a v navodoch si pozri navod na rozoberanie hydrostelov.

Napsal: 14.10.2007, 08:40
od rozum
raddy píše:rozobratie temer nemozne, resp. opetovne zlozenie. kontaktuj kentoyu a v navodoch si pozri navod na rozoberanie hydrostelov.
rozebrati je v pohode, jeden hydro mi zabral necely 2 minuty za rozebrani / vycisteni / slozeni :-)
aktualizoval sem navod: forum/viewtopic.php?t=10093

Napsal: 14.10.2007, 08:51
od raddy
uz som si pozrel, dobra praca :-D

Napsal: 14.10.2007, 08:58
od Paja UDC
rozumik píše:rozebrati je v pohode, jeden hydro mi zabral necely 2 minuty za rozebrani / vycisteni / slozeni :-)
aktualizoval sem navod: forum/viewtopic.php?t=10093
Mlátit s nima vo stůl, tak to mě nenapadlo :shock: já je rozebíral kleštěma na ventilový gufera 8)