3 válce..

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
noha
user
Příspěvky: 5
Registrován: 03.10.2007, 17:17
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

3 válce..

Příspěvek od noha » 14.10.2007, 12:38

Tak nevim... Jelo mi to na tři válce, tak sem vyměnil ten power tranzistor a už to tak nějak pálí, ale asi málo nebo co. Dyž odpojuju ty kabely od cívek, tak se motor začne klepat víc, ale u toho jednoho válce je to mnohem menší rozdíl než u těch ostatních. Poradíte čím by to mohlo bejt?
Naposledy upravil(a) noha dne 14.10.2007, 14:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 14.10.2007, 12:43

Pokud u toho inkriminovaného válce po odpojení cívky nenastane změna, je špatná cívka. Taky jsem to řešil...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
noha
user
Příspěvky: 5
Registrován: 03.10.2007, 17:17
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od noha » 14.10.2007, 12:45

Nastane, ale je to menší změna, než u ostatních...

Uživatelský avatar
noha
user
Příspěvky: 5
Registrován: 03.10.2007, 17:17
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od noha » 14.10.2007, 12:47

a cívky sem vyloučil, prohodil sem první za druhou a furt stejnej válec...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 14.10.2007, 12:47

Tak tu civku prohod s nakou dobrou a budes mit hned jasno...

Edit: Aha tak to pak nevim :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 14.10.2007, 13:15

Jestli to dela porad ten samej valec tak zkus prohodit i svicky.. a horsim pripade treba zmerit tlaky..

Uživatelský avatar
noha
user
Příspěvky: 5
Registrován: 03.10.2007, 17:17
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od noha » 14.10.2007, 13:20

Svíčky sem měnil před tejdnem a tlaky mi měřili někdy potom a byly dobrý...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 14.10.2007, 16:32

noha píše:a cívky sem vyloučil, prohodil sem první za druhou a furt stejnej válec...
No tak skontroluj ci ide napatie do cievky. Mozno je niekde blby kontakt alebo kabel.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 14.10.2007, 19:45

Tak si na tom válci změř tlak !!!

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů