Stránka 1 z 1

co sa moze pokazit?

Napsal: 15.10.2007, 19:52
od jurrry
klepu mi tie ventili,pravdepodobne koli tomu ze som neprecistil hydrostely. teraz musim na tom jazdit az do piatka,dokopy cca200km,az potom ich mozem reparovat. moze sa mi tam neco pokazit,ked mu moc nepridavam?

Napsal: 15.10.2007, 20:25
od Kentoya
mě na birdu klepaly tři asi 70 000km a po nalití liqui molly dva přestaly a klepal jen jeden ještě asi 50 000km a nestalo se nic

Napsal: 15.10.2007, 20:27
od jurrry
takze tan tyzden mozem normalne jazdit?

Napsal: 15.10.2007, 20:33
od Kentoya
jezdi, já jen birda netočil víc jak 5500, protože mi chcal s hora olej díky špatným kompresím, ale ani 6000 není problém

Napsal: 15.10.2007, 20:51
od Design
No ale franto nenapsals jak si stim dopadl :lol: Ne to je jen sranda :wink:

Napsal: 17.10.2007, 16:33
od jurrry
aky je postup ked chcem tie zdvihatka zavzdusnit.? :-D o rozoberani som postupy nasiel aj s obrazkami ale o zavzdusneni nic. :( musim ich dat potom ,ako budu zavzdusnene na povodne miesto?alebo potom je to jedno,spravia si potom volu na konkretnom ventile?

Napsal: 17.10.2007, 16:48
od Design
No musiš je rozdelat a vyčistit a promaznout a sou zavzdušneny.

Napsal: 17.10.2007, 17:02
od jurrry
takze ich musim rozobrat :-D . a este jedna podotazka-gufera na vackach mi netesnia,na vackach su uz vyjazdene drazky,co sa stym da robit? :( asi nove vacky?

Napsal: 17.10.2007, 17:31
od Design
No to teda asi novy no nebo sehnat nejaky v lepšim stavu!Se tady nekhoo zeptej rač.

Napsal: 17.10.2007, 17:35
od blázen
jurrry píše:aky je postup ked chcem tie zdvihatka zavzdusnit.? :-D o rozoberani som postupy nasiel aj s obrazkami ale o zavzdusneni nic. :( musim ich dat potom ,ako budu zavzdusnene na povodne miesto?alebo potom je to jedno,spravia si potom volu na konkretnom ventile?
vymačkat,vyfoukat.. rozebírat netřeba.. jen pokud je chceš důkladně čistit, což není vždy potřeba..

Napsal: 17.10.2007, 20:49
od Kentoya
kluci hydroštely při vysokých otáčkách odstřiknou, jak je na ně velký tlak tak jdou dolů a právě proto nejsou vhodné na vysoké otáčky, protože se zmáčknou do sebe a nestíhají otevírat pořádne ventily, takže nějaká záměna nebo co a vy pouštění oleje nemá vliv