Stránka 1 z 1

Urgent help

Napsal: 19.10.2007, 23:43
od NS
Nepotkal jste někdo závadu na S12? Možná by to mohlo být podobné jako na S13 :-) V okamžiku kdy začne boostovat turbo, tak začne motor běžet nepravidelně a vytáčí se do otáček dejme tomu 4x déle než obvykle. Když máčknu plyn jenom tak, aby to vyrovnalo tlak na 0, tak to vyletí v pravidelném chodu a téměř okamžitě třeba na 5000ot./min. Jakoby se s tím dá jezdit ale nesmí se přidat aby to přeplňovalo. Do té doby se to chová good.
Počítač už hlásí jenom 23 - idle senzor. Pumpa v klidu :lol:

...

Napsal: 20.10.2007, 05:48
od Harryp
Já bych tipoval střiženej snímač na vačce a Ecu blbne,jakmile cejtí plnící tlak,zmatkuje,prostě neví.Koukni na aretaci snímače vačky.Už jsem to taky viděl,chytří řešili ECU a hovořili o mapách,atd...Normálně to bylo střižený.

Napsal: 20.10.2007, 06:45
od Vladislav Bureš
Asi to bude znít blbě moc se v tom nevyznám, ale nemohla by to dělat lambda, že nepobere větší průtok? Proto se to hádá já si myslím že když ba to byl ten snímač tak by se to hádalo i při 0 barech protože i to je zvýšený tlak protože než začne turbo dávat tak je v sání podtlat. A ještě mě napadlo že něco podobného mi dělala váha vzduchu když začala odcházet.

Napsal: 20.10.2007, 07:19
od NS
Oki, Ď za rady, jdu změřit lambda sondu a najít v manuálu snímač otáček. Váha vzduchu se dá změřit taky nějak? To nemá program v řídící jednotce že když se něco je čidlo mimo rozsah, tak to běží na program dat nastavených z továrny? Asi ne co? No to zkusím hned jak odpojím lambdu a nastartuju :-)

Jo a ještě, lambda se dá nějak čistit? Nebo je to kravina...

Takže:

Běží to i bez lambdy, úplně stejně. Má mít 2,8 ohm +- 0,25 s má 10-11 ohm.
Když se lambda odpojí tak nefunguje červená ledka v ŘJ jako signalizace - nesvítí. Když je to zapojený, tak třeba vždycky když to vynechá tak se rozsvítí, chytré řešení z japonska

Jinak se nic nemění a furt to kraví :cry: :-D

Napsal: 20.10.2007, 09:21
od kenivruh
Vladislav Bureš píše:Asi to bude znít blbě moc se v tom nevyznám, ale nemohla by to dělat lambda, že nepobere větší průtok? Proto se to hádá já si myslím že když ba to byl ten snímač tak by se to hádalo i při 0 barech protože i to je zvýšený tlak protože než začne turbo dávat tak je v sání podtlat. A ještě mě napadlo že něco podobného mi dělala váha vzduchu když začala odcházet.
Lambda nema nic spolocne s prietokom. A navyse pri booste a vyssich otackach je odpojena uplne. Podla mna mas dieru v sani a mas prilis bohatu zmes. Kolko tlacis ?

Napsal: 20.10.2007, 10:51
od NS
kenivruh píše:
Vladislav Bureš píše:Asi to bude znít blbě moc se v tom nevyznám, ale nemohla by to dělat lambda, že nepobere větší průtok? Proto se to hádá já si myslím že když ba to byl ten snímač tak by se to hádalo i při 0 barech protože i to je zvýšený tlak protože než začne turbo dávat tak je v sání podtlat. A ještě mě napadlo že něco podobného mi dělala váha vzduchu když začala odcházet.
Lambda nema nic spolocne s prietokom. A navyse pri booste a vyssich otackach je odpojena uplne. Podla mna mas dieru v sani a mas prilis bohatu zmes. Kolko tlacis ?
Díra v sání se mi nezdá, překontroluju... :-)
Teď jsem to zkoušel a když jsem se bez boostu dostal na 4500ot tak jsem dal kotel a začalo to tlačit a zrychlovat normálně. Nicméně už to bylo jenom tak 4-5 jednotek na ukazateli ze 7mi. ( myslím že to je x10kPa? ). Ale to je normální že když je to okolo 6ti tisíc ot tak že už tolik nedává ne? Prostě když chceš přeplňovat v nízkých otáčkách tak se to zadusí.

Je někde nějaká elektronika která pozná, že turbo boostí? Nemohli by to bejt nakonec jenom svíčky? To je jediné co mě napadá že by na to mohl mít vliv boost a je to v zapalování. Kubajze ještě napadl kat...že by byl ucpanej, ale že by z ničeho nic?