Walbro

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 05.11.2007, 21:01

kdy je ta pumpa v podstatě potřeba ?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 05.11.2007, 21:08

Fire píše:kdy je ta pumpa v podstatě potřeba ?
v podstate vzdy ak zvysis tlak serioveho turba ci pouzijes turbo vacsie. seriova pumpa je dobra akurat pre seriovy vykon, tesne nad nim sa aktivuje fuel cut a jeden z jeho dovodov je aj prave vykon serioveho cerpadla. navyse, jedna sa o relativne velmi namahanu suciastku, ktorej vykon moze casom klesat spinou, opotrebenim a pod...

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 05.11.2007, 21:16

raddy píše:
Fire píše:kdy je ta pumpa v podstatě potřeba ?
v podstate vzdy ak zvysis tlak serioveho turba ci pouzijes turbo vacsie. seriova pumpa je dobra akurat pre seriovy vykon, tesne nad nim sa aktivuje fuel cut a jeden z jeho dovodov je aj prave vykon serioveho cerpadla. navyse, jedna sa o relativne velmi namahanu suciastku, ktorej vykon moze casom klesat spinou, opotrebenim a pod...
aha , takže pokud chci zvíšit tlak pomocí EBC tak bych si to měl nejspíše pořídit :) .. ovlivnuje to i spotřebu auta , nebo se jedná jen o to aby dokázal v daném momentu naládovat do motoru víc paliva ?

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 05.11.2007, 21:18

A ja se chtel zeptat když mam ostry vačky tak bych ho asi taky potreboval ne?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.11.2007, 21:22

Design píše:A ja se chtel zeptat když mam ostry vačky tak bych ho asi taky potreboval ne?
raddy píše:v podstate vzdy ak zvysis tlak serioveho turba ci pouzijes turbo vacsie.
Nebo davas ostrejsi vacky a budes jezdit na seriovy tlak? :wink:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 05.11.2007, 21:32

Mam ostrejši vačky a budu jezdit na seriovej tlak potrebuju walbro?Stejnak se naneho chystam
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.11.2007, 23:01

Design píše:Mam ostrejši vačky a budu jezdit na seriovej tlak potrebuju walbro?Stejnak se naneho chystam
Myslim si ze ne, ostre vacly nemaji podle me vliv na mnozstvi paliva, ale walbrem nic nepokazis. Nicmene na ostre vacky by mela byt upravena ECU a upravena ECU uz asi walbro chtit bude. takez pokud mas prachy kup ho ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 05.11.2007, 23:03

má vačky které nevyžadují úpravu ECU jsou to poncam od tomei, ale samozřejmě jsou vhodné i pro upravenou ecu JE TO KOMPROMIS, A NEŽ DÁVAT SERIOVÉ VAČKY sory caps, tak je to vyřešeno šalamounsky

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 06.11.2007, 14:19

Ja walbro stejnak musim koupit dnes sem to složili motor pekne toči ale nejde benzin takže pravdepodobne pumpa v hajzlu :evil:To auto nejelo tak 2-3 ¨mesice mohlo se stou pumbou neco stát?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 06.11.2007, 14:44

Design píše:Ja walbro stejnak musim koupit dnes sem to složili motor pekne toči ale nejde benzin takže pravdepodobne pumpa v hajzlu :evil:To auto nejelo tak 2-3 ¨mesice mohlo se stou pumbou neco stát?
jde na ni stava? zmer to zkouseckou....jestli ne muze byt v haji pojistka nebo kostra...nebo nema auto imobilizer? ja sem se s tim sral 2 mesice ..imobilizer mi blokoval pal. pumpu
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 06.11.2007, 14:47

netusim ted sedim veškole jak čurak a nemužu byt na dilne"! ale psal sem jim otcovi a brachovi co to ted resi ad se kouknou na pojistky ale oni mozna vytahnou pumpu a oskouši ji na baterce nevim psal sem jim to.predtim to auto jezdil pak zavada motoru a asi 3 mesice stalo dnes sme ho dali do kupi a nejde benal k motoru .
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 06.11.2007, 16:08

Nemas nahodou prohozeny ty hadicky co dou an cerpadlo? :lol:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 06.11.2007, 16:22

zmena vaciek za "ostrejsie" ci s vacsim zdvihom ZMENI poziadavky motora na palivo, inac by vymena vaciek nemala ziadny vyznam. Dovod vymeny vaciek je zvysenie prietoku vzduchu a preto samozrejme treba zvysit prietok paliva, to je jasne a logicke. Takze plati ze len mala zmena vaciek nevyzaduje zmenu ECU, pri radikalnejsich vackach to nutne samozrejme je (rovnake je to s tlakom turba, ak sa zvisi len trochu, ECU to dokaze vykompenzovat, ak prilis, tak to ECU nevykompenzuje). Otazka je co su pre turbomotor radikalne vacky...
Kazdopadne zmena vaciek je adekvatna zvyseniu tlaku turba, oba maju jeden a jediny dovod-zvysenie prietoku vzduchu. Ak sa ma zachovat korektna zmes, treba adekvatne zvysit prietok paliva a teda potrebujes pumpu lepsiu ako seriovu.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 06.11.2007, 21:05

ani toto není zcela přesný názor, pokud zvýším zdvih a do válce dostanu třeba o 10% více vzduchu, tak řídící jednotka o tomto vzduchu ví, jelikož prošel přes AFM, je to dá se říct to samé, jako když zvednu plnící tlak o 10% a řídící jednotka pouze bere data z vedlejší kolonky kde je vyšší zátěž, a jelikož jsou oba motory jak CA tAak SR ovládané hydroštelama, které při 7000 ustřikují a jednotky jsou do těch 7000 přibližně spočítané tak se nemusí měnit nic

jinak ten motor nejde natočit, jelikož vahadla co jsem sehnal na s15 jsou sice stejné ale jiné ve hřbetní výšce a nedovolí zcela zavřít ventily, tudíž ve válcích je nulový tlak a není co zapálit

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 06.11.2007, 21:11

To se franta bohužel bavi o mem motoru :cry:
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 145 hostů