Stránka 1 z 4

Napsal: 05.11.2007, 21:01
od Fire
kdy je ta pumpa v podstatě potřeba ?

Napsal: 05.11.2007, 21:08
od raddy
Fire píše:kdy je ta pumpa v podstatě potřeba ?
v podstate vzdy ak zvysis tlak serioveho turba ci pouzijes turbo vacsie. seriova pumpa je dobra akurat pre seriovy vykon, tesne nad nim sa aktivuje fuel cut a jeden z jeho dovodov je aj prave vykon serioveho cerpadla. navyse, jedna sa o relativne velmi namahanu suciastku, ktorej vykon moze casom klesat spinou, opotrebenim a pod...

Napsal: 05.11.2007, 21:16
od Fire
raddy píše:
Fire píše:kdy je ta pumpa v podstatě potřeba ?
v podstate vzdy ak zvysis tlak serioveho turba ci pouzijes turbo vacsie. seriova pumpa je dobra akurat pre seriovy vykon, tesne nad nim sa aktivuje fuel cut a jeden z jeho dovodov je aj prave vykon serioveho cerpadla. navyse, jedna sa o relativne velmi namahanu suciastku, ktorej vykon moze casom klesat spinou, opotrebenim a pod...
aha , takže pokud chci zvíšit tlak pomocí EBC tak bych si to měl nejspíše pořídit :) .. ovlivnuje to i spotřebu auta , nebo se jedná jen o to aby dokázal v daném momentu naládovat do motoru víc paliva ?

Napsal: 05.11.2007, 21:18
od Design
A ja se chtel zeptat když mam ostry vačky tak bych ho asi taky potreboval ne?

Napsal: 05.11.2007, 21:22
od Mirek
Design píše:A ja se chtel zeptat když mam ostry vačky tak bych ho asi taky potreboval ne?
raddy píše:v podstate vzdy ak zvysis tlak serioveho turba ci pouzijes turbo vacsie.
Nebo davas ostrejsi vacky a budes jezdit na seriovy tlak? :wink:

Napsal: 05.11.2007, 21:32
od Design
Mam ostrejši vačky a budu jezdit na seriovej tlak potrebuju walbro?Stejnak se naneho chystam

Napsal: 05.11.2007, 23:01
od Mirek
Design píše:Mam ostrejši vačky a budu jezdit na seriovej tlak potrebuju walbro?Stejnak se naneho chystam
Myslim si ze ne, ostre vacly nemaji podle me vliv na mnozstvi paliva, ale walbrem nic nepokazis. Nicmene na ostre vacky by mela byt upravena ECU a upravena ECU uz asi walbro chtit bude. takez pokud mas prachy kup ho ;)

Napsal: 05.11.2007, 23:03
od Kentoya
má vačky které nevyžadují úpravu ECU jsou to poncam od tomei, ale samozřejmě jsou vhodné i pro upravenou ecu JE TO KOMPROMIS, A NEŽ DÁVAT SERIOVÉ VAČKY sory caps, tak je to vyřešeno šalamounsky

Napsal: 06.11.2007, 14:19
od Design
Ja walbro stejnak musim koupit dnes sem to složili motor pekne toči ale nejde benzin takže pravdepodobne pumpa v hajzlu :evil:To auto nejelo tak 2-3 ¨mesice mohlo se stou pumbou neco stát?

Napsal: 06.11.2007, 14:44
od Mirek
Design píše:Ja walbro stejnak musim koupit dnes sem to složili motor pekne toči ale nejde benzin takže pravdepodobne pumpa v hajzlu :evil:To auto nejelo tak 2-3 ¨mesice mohlo se stou pumbou neco stát?
jde na ni stava? zmer to zkouseckou....jestli ne muze byt v haji pojistka nebo kostra...nebo nema auto imobilizer? ja sem se s tim sral 2 mesice ..imobilizer mi blokoval pal. pumpu

Napsal: 06.11.2007, 14:47
od Design
netusim ted sedim veškole jak čurak a nemužu byt na dilne"! ale psal sem jim otcovi a brachovi co to ted resi ad se kouknou na pojistky ale oni mozna vytahnou pumpu a oskouši ji na baterce nevim psal sem jim to.predtim to auto jezdil pak zavada motoru a asi 3 mesice stalo dnes sme ho dali do kupi a nejde benal k motoru .

Napsal: 06.11.2007, 16:08
od MYSAK
Nemas nahodou prohozeny ty hadicky co dou an cerpadlo? :lol:

Napsal: 06.11.2007, 16:22
od raddy
zmena vaciek za "ostrejsie" ci s vacsim zdvihom ZMENI poziadavky motora na palivo, inac by vymena vaciek nemala ziadny vyznam. Dovod vymeny vaciek je zvysenie prietoku vzduchu a preto samozrejme treba zvysit prietok paliva, to je jasne a logicke. Takze plati ze len mala zmena vaciek nevyzaduje zmenu ECU, pri radikalnejsich vackach to nutne samozrejme je (rovnake je to s tlakom turba, ak sa zvisi len trochu, ECU to dokaze vykompenzovat, ak prilis, tak to ECU nevykompenzuje). Otazka je co su pre turbomotor radikalne vacky...
Kazdopadne zmena vaciek je adekvatna zvyseniu tlaku turba, oba maju jeden a jediny dovod-zvysenie prietoku vzduchu. Ak sa ma zachovat korektna zmes, treba adekvatne zvysit prietok paliva a teda potrebujes pumpu lepsiu ako seriovu.

Napsal: 06.11.2007, 21:05
od Kentoya
ani toto není zcela přesný názor, pokud zvýším zdvih a do válce dostanu třeba o 10% více vzduchu, tak řídící jednotka o tomto vzduchu ví, jelikož prošel přes AFM, je to dá se říct to samé, jako když zvednu plnící tlak o 10% a řídící jednotka pouze bere data z vedlejší kolonky kde je vyšší zátěž, a jelikož jsou oba motory jak CA tAak SR ovládané hydroštelama, které při 7000 ustřikují a jednotky jsou do těch 7000 přibližně spočítané tak se nemusí měnit nic

jinak ten motor nejde natočit, jelikož vahadla co jsem sehnal na s15 jsou sice stejné ale jiné ve hřbetní výšce a nedovolí zcela zavřít ventily, tudíž ve válcích je nulový tlak a není co zapálit

Napsal: 06.11.2007, 21:11
od Design
To se franta bohužel bavi o mem motoru :cry: