Stránka 1 z 1

Prosim o radu.

Napsal: 10.11.2007, 17:15
od coler666
Mal som problem s pal. cerpadlom /tlacilo len 1,5 bar/ motor od 3 tis strasne dusilo, dal som druhe ktore natlacilo uz viacej / 4 - 1,5 baru/. Chod motora sa zlepsil celkovo /ale len po zahriati /, ale zajimaju ma styri veci

1. preco po otoceni klucika do prvej polohy cerpadlo stale ide/ malo by len natiahnut nie? /

2. Vo vyssich otackach to este malinko bucha vo vyfuku

3. Po prudkom pusteni plynu z vyssich otackach zdochina.

4. A za studene problem nastartovat, pokial sa nezohreje motor ide stale dusivo

PS: jedna sa o nissan 200sx 1.8 turbo, v samotnom motore a turbe chybu nadavajte, turbo som daval druhe, motor neklepe aj tlaky su v poriadku. Dakujem za odpovede.

Napsal: 10.11.2007, 17:22
od mick
kup nove walbro kit viz forum/viewtopic.php?t=11521

Napsal: 10.11.2007, 18:55
od coler666
Boze ja neviem co mate stale s tymi cerpadlami walboro, ved stejne ro regulator tlaku paliva obmedzi na cca 2,5 baru. A ked viem ze cerpadlo natlaci 4,5 tak je tam dost velka tolerancia ktoru nevyuzijem. Cerpadlom to nieje.

Napsal: 10.11.2007, 19:00
od blázen
nemáš pravdu , kup to walbro, seriové čerpadlo není schopno dodat potřebný tlak ani pro seriový provoz, to co jsi napsal je hodnota volnoběhu, ne při maximálním zatížení motoru..proto ti od 3000ot šlo do válců málo paliva

Napsal: 10.11.2007, 19:24
od Steve
ad1: ano melo by po natlkovani vypnout. mas seriovou RJ nebo nejaky chip?

Napsal: 10.11.2007, 20:34
od coler666
Mam cerpadlo z dvojlitra turba, co vacsie vstreky takze si nemyslim ze tam je slaby tlak, potom preco by to buchalo vo vyfuku, podla mna keby bol slaby tlak tak to nerachti vo vyfuku. :(

Napsal: 10.11.2007, 21:12
od coler666
A Rj nemohla zblbnut /ze by sla na nudzovy rezim/, neda sa nejako resetovat?

Napsal: 10.11.2007, 22:51
od Fire
ŘJ se resetuje odpojením baterky CCA 30 minut by mělo stačit.

Napsal: 11.11.2007, 15:58
od coler666
no takto, dnes som sa trocha pohral s motorom, zitil som ze ten horsi chod motora je tym ze prvy valec slabo odpaloval. Respektive dakedy vobec nepalil /sviecka uplne cierna/. Sviecku som vycistil ale ziadna zmena. No ked som trocha pohol potenciometrom /CO/ ktory je pri skrtiacej klapke tak motor zacal zas na 4 valce chodit, neviem ci to ma s tym daky suvis alebo to bola len blba nahoda, potom som motor vytocil do otacok a zas siel na 3 valce, zmenou polohy uz spominaneho potenciometra auto zas slona 4 valce nechapem.

Napsal: 11.11.2007, 16:25
od Peca
Jestli mas na mysli ze jsi hybal TPSkem (tou cernou krabickou) tak tim to asi nebude. Taky jsem nad tim dumal kdyz mi to obcas jelo na 3 valce a pohybanim s TPS se to jakoby obcas zlepsilo, ale byla to spis nahoda. Nakonec to bylo vadnou civkou....

Napsal: 11.11.2007, 17:51
od blázen
může to být TPS mě tohle na volnoběh dělal, dal sem jiný a bylo to OK

Napsal: 11.11.2007, 21:37
od coler666
no takto, ono stacilo prilozit jenom klúč osmicku na srob / na ktorem drzala ta krabicka/ a pritlacit ten kluc o ciernu krabicku a uz to jele zas normalne, akonahle som ho dal pred zas na 3 valce. Ale jenom prvny valec nepali, co ma spolocne tohle s prvnim valcem? Chlapi nemate nejake ND ako tuto krabicku, cievky, kable k cievkam, vahu vzduchu alebo nieco cim moze byt sposobeny tento zly chod motora pokupil by som to pretoze uz toho mam po krk.