Kabel na diagnostiku

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

Kabel na diagnostiku

Příspěvek od David » 11.11.2007, 20:39

Mozem dat urobit viacej kablov na diagnostiku plus asi 5 free programov /co su zadarmo/ k tomu co funguju. Cele to je na plosaku v krabicke aj s diodami ktore ukazuju ci to komunikuje. Cez com port rs232 1100,-Sk
a cez USB redukciu 1450,-Sk Plus nakres na zapojenie do tej koncovki DLL co je pod volantom.

Zistujem len predbezny zaujem ci to vobec niekto chce.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 11.11.2007, 20:48

Ahoj...promin nechci kazit inzerat ale u vyrabeneho kabelu by mela byt cena znacne nizsi, protoze novy original stoji 1800CZK. Jen pro info jestl ise vam to vubec vyplati delat.

...viz http://www.sodan.cz/nissan-consult-inte ... ce05899f65
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

kabel

Příspěvek od David » 11.11.2007, 20:52

Mirek píše:Ahoj...promin nechci kazit inzerat ale u vyrabeneho kabelu by mela byt cena znacne nizsi, protoze novy original stoji 1800CZK. Jen pro info jestl ise vam to vubec vyplati delat.

...viz http://www.sodan.cz/nissan-consult-inte ... ce05899f65

lacnejsie to zatial neviem ale viem k tomu este jeden soft plnu verziu ale len cez icq

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 12.11.2007, 09:51

Ale ved 1100 Sk resp. 1450 Sk je vyrazne nizsie ako 1800 Kc (50% resp. 64% ceny origo) ;)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 12.11.2007, 11:38

kenivruh píše:Ale ved 1100 Sk resp. 1450 Sk je vyrazne nizsie ako 1800 Kc (50% resp. 64% ceny origo) ;)
to je sice hezky ale mas to plug and play i s koncovkou ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 166 hostů