Budiky z automatu/ manualu

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Budiky z automatu/ manualu

Příspěvek od Mirek » 15.11.2007, 17:04

Potrebuju poradit..je to jen takovej "vystrel do tmy", ale rad bych si koupim R33 300kmh/h budiky, jedny sem nasel ale jsou z automatu a je tam napsano ze nejdou pouzit na manual. Tak by me zajimalo z jakeho duvodu. Protoze jestli je to kvuli zapojeni to musim stejne prekopat....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 15.11.2007, 17:10

co vim, tak je to kvuli zapojeni.. tj. musel by sis s tim asi pohrat...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.11.2007, 17:11

to by mi nevadilo..zapojeni bych si poresil..jde mi spis o to aby to pak ukazovalo dobre...jestli treba to u automatu nefunguje na uplne jinym principu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 15.11.2007, 17:14

na sr foru davali napr. lidi budiky z jpn verze NX, automat, digital tacho.. na manual NX to predelavali.. a slo to.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james2000 » 15.11.2007, 19:14

Princip snímání rychlosti funguje všude stejně, liší se jenom v zapojení...
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 15.11.2007, 19:33

Známí si dával do bavoráku 1,8 přístrojovku z 2,0 a ukazovala mu třeba volnoběh 300ot/min a rychlost také neseděla, protože náhon rychloměru měl jiný poměr vstupních otáček a otáčkoměr byl stavěný na jiné hodnoty ze snímače nebo na co je napojený.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.11.2007, 19:54

Vladislav Bureš píše:Známí si dával do bavoráku 1,8 přístrojovku z 2,0 a ukazovala mu třeba volnoběh 300ot/min a rychlost také neseděla, protože náhon rychloměru měl jiný poměr vstupních otáček a otáčkoměr byl stavěný na jiné hodnoty ze snímače nebo na co je napojený.
to je jiny pripad...1.8 a 2.0...jiny motory...jiny prevodovky..jiny prevodovy pomery atd......me jde o ten stejny motor , jen budiky jsou na AT prevodovku a ja budu mit manual.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 15.11.2007, 20:08

R33 má stejné převodové poměry? Já měl za to že jde o úplně jiné auto ještě v tom nemám úplně jasno moc jsem Nissany nestudoval přiznávám se :oops: měl jsem za to že R33 je označení pro typ Skynline a to je drobet něco jiného.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.11.2007, 20:19

Vladislav Bureš píše:R33 má stejné převodové poměry? Já měl za to že jde o úplně jiné auto ještě v tom nemám úplně jasno moc jsem Nissany nestudoval přiznávám se :oops: měl jsem za to že R33 je označení pro typ Skynline a to je drobet něco jiného.
Mas pravdu, ale ja mam koupeny R33 motor, budu ho davat do SX a chtel bych k tomu i ty budiky...jenze ten muj motor ma manualni prevodovku a ty budiky jsou na AT.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 15.11.2007, 21:58

Nevim jestli pujdou skamaradit s S13 elektrikou. Sam nevim jak to budu resit.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.11.2007, 22:05

saigone píše:Nevim jestli pujdou skamaradit s S13 elektrikou. Sam nevim jak to budu resit.
to by melo jit zapojit
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 16.11.2007, 00:51

bude to kuli stalemu prevodu na difu i s14 at ma jinejj stalej prevod
automat ma bezne visie otacky a zase iny staly vprevod ale v konecnom dosledku to vyde nastejno a manual obracene
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 166 hostů