Problem pred uplnym zohriatim motora.

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Problem pred uplnym zohriatim motora.

Příspěvek od kenivruh » 18.11.2007, 14:28

Mam taky zvlastny problem. Ked nastartujem studeny alebo teply motor tak trva urcitu dobu (snad kym sa motor kompletne nezohreje) takyto zvlastny chod motora:

Pri lahkom plyne je motor chvilami akoby zaduseny a na budiku tlaku vidim, ze rucicka je okolo 0 a po slabom pridani ide hned do boostu. Je normalne citit, ze motor akoby bol brzdeny (nejde lahko) a intenzivne pocut zvuk nasavaneho vzduchu (co je normalne, ked ide motor v booste). Divne je to, ze to robi pri nizkych otackach aj do 2500. Po plnom zosliapnuti sa to samozrejme strati. Pri normalnom chode napr na 4ke a 3000 otm mam na budiku podtlak 10 inHg (proste motor ide viac menej bez plynu) a zrazu znova skoci tlak na 0 a motor zacne spomalovat, cize musim pridat plyn. Ked sa dostane do tohto stavu, tak ma podla mna motor uplne slaby vykon, takze napr na trojke by nedokazal zrychlit do kopca.

Dufam, ze to aspon niekto pochopil Rozmyslam a nic ma nenapada co moze sposobit tento stav. Ked je motor uplne zohriaty tak to prestane. Najhorsie to je po nastartovani tepleho motora. Vtedy pri pridanu napr na 60% zacne auto uplne trhat ako ked je studena skodovka, takze musim budto ubrat alebo pridat viac.

Robi to aj bez zapojenej lambdy.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 18.11.2007, 15:28

zkus ještě teplotní čidlo na vodu

Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS » 18.11.2007, 15:48

Vtedy pri pridanu napr na 60% zacne auto uplne trhat ako ked je studena skodovka, takze musim budto ubrat alebo pridat viac. to stejny delalo i me zatim je to dobre zniceho nic to prestalo

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 18.11.2007, 18:06

Saci ventily KO?

Ale co jsem kdysi cetl tam mas motor po kompletni GO ze?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 18.11.2007, 19:41

no ja mel presne tohle a po vymene lambdy to prestalo

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.11.2007, 19:57

935Baby píše:Saci ventily KO?

Ale co jsem kdysi cetl tam mas motor po kompletni GO ze?
Jo GO robena, ake hlava len rovnana. Keby boli KO tak by to neslo poriadne stale, ale toto je len chvilkovy problem, vzdy prestane po par minutach.

Lambda nerobi rozdiel, odpojena-zapojena stale to iste. Ja to tiez tipujem na senzor teploty, takze kupim novy a uvidim.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Bagger
user
Příspěvky: 113
Registrován: 17.09.2006, 21:33
Bydliště: Orlova, Peterborough

myslym ze?

Příspěvek od Bagger » 19.11.2007, 02:23

vim ze to je mozna divne?nepovazuji se za mechanika ale zkusil bych termostat a takove malickosti, mam totiz jeste mazdu a ted kdyz zacina prituhovat potykam se s podobnym broblem ....ta mazda ma vse origo az na termostat
200sx a 180sx-47tis km

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 19.11.2007, 10:04

no ja sem si taky myslel, ze to lambda neni a byla...
menil jsem cidlo teploty, opravoval AR cistil afm a nic nepomohlo az jsem vymenil lambdu ve ktery bylo pravdepodobne posrany vyhrivani (neslo to ani zmerit a na nove jo) a dokud se motor neohral tak to blblo presne tak jak pises : "Pri lahkom plyne je motor chvilami akoby zaduseny a na budiku tlaku vidim, ze rucicka je okolo 0 a po slabom pridani ide hned do boostu. Je normalne citit, ze motor akoby bol brzdeny (nejde lahko) a intenzivne pocut zvuk nasavaneho vzduchu (co je normalne, ked ide motor v booste)." - ja dodam, ze takhle se to u mne chovalo kdyz nebyla extra zima dejme tomu do +10C jak bylo chladnejc padali i otacky a nekdy se to snazilo zdechnout, jakoby strilelo do laufu pri seslapnuti plynu to slo do komatu proste hruza, ale na neutral v pohode.
Kdyz sem lambdu odpojil byl sem dost prekvapenej, ze to slo tocit pres 2000, ale stejne to blblo - ale ne tak moc
ted nevim jestli ten limit 2000ot/min neni jenom pro afm :D

obcas se to nechtelo rozhejbat a furt to blbo ikdyz uz to bylo ohrate na teplotu kde to normalne neblblo - pomohlo chcipnout motor a znova nastartovat a vse bez problemu az do dalsiho studenyho motoru :roll:

jak rikam tohle vsechno prestalo po vymene lambdy tak nevim jestli to byla nahoda - jo vzpomel jsem si ze jsem pri tom jeste vycistil aac ventil byl pekne zasvinenej

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů