motor-spotreba,gumicky kolem oken

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
q.u.a.s.t
user
Příspěvky: 82
Registrován: 31.05.2007, 12:09
Bydliště: Trutnov ----Cheb

motor-spotreba,gumicky kolem oken

Příspěvek od q.u.a.s.t » 22.11.2007, 10:36

budu davat rozebirat motor potrebuju prebrousit kliku.....takze se rozebere motor (cela generalka na to nemam) a....ale potreboval bych se zeptat co nejak tak jeste udelat a nevyjde to na moc penez aby se snizila spotreba a melo by byt za potrebi to z tech nejhlavnejsich veci .......mam mesto kolem 14L (i pod 3000otackach).dalka tak 11L i u 90km...takze neco neni v poradku ...
Dal gumicky kolem oken (nemuzu do myčky) jsou nejaky netěsnící ,kde je sezenu???(jestli se to da)

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 22.11.2007, 11:33

S tou spotrebou to tolik nezalezi na otackach jako na podtlaku/tlaku v sani, pokud jezdis pod 3tis a slapes na plyn aby ti tlacilo turbo, tak mas vysokou spotrebu. Porid si budik na tlak turba a pri jizde to drz pod nulou. Na druhou stranu se mi ta spotreba zda dost vysoka, takze bych zacal hledat problem i jinde. Muze to byt lambda, nejaka netesnost v sani za turbem, atd.....

Gumicky okolo oken jsou co?? Je to to co je na karoserii, jestli jo, tak to budu mit.

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 22.11.2007, 12:19

14l je moc? Jaká by měla být spotřeba? Snažím se jezdit teď
na spotřebu v mínuvém tlaku kolem -0,3 a jedu prakticky za 12 a jednou dvakrát za den ujede noha na pár vteřin ono se to v provozu po praze moc nedá. Nemluvím o tom když jedu jako pra... ale 30 litrů mi stačí tak na 250km. Dálnici z ostravy do prahy při tak 130 jsem měl lehce nad 8
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.11.2007, 12:28

14 je moc. Na seriu je mesto normal jazdenie 10-11, mimo mesta normal jazdenie max 8-9 litrov. Opakujem seria. To ze je to turbo neznamena automaticky, ze zerie ako prasa. Pri normal jazdeni je to 1.8 motor a ten proste vela nezerie. Ja mam stage 2 chip a na ceste ba-sk 480 km polovica dialnica max 130 km/h, zvysok priemer 100 km/h spotreba bola 8.5 litra.

Ine je ked tomu davas, ale aj tak seria nezerie viac ako 15 litrov. Seria motor cesta do brna, dvakrat pol hodiny okruh, cesta naspat, priemer nieco cez 10 litrov. Pravda je, ze na dialnici nejazdim 180 ako niektori :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 22.11.2007, 15:52

Souhlasim, ja se serii jezdit dalky tez za 8litru a mesto za 10....

q.u.a.s.t
user
Příspěvky: 82
Registrován: 31.05.2007, 12:09
Bydliště: Trutnov ----Cheb

Příspěvek od q.u.a.s.t » 25.11.2007, 10:44

budu davat bud novy nebo zrepasovany turbo tak treba to povoli.......lambdu novou(pouzitou),koukal jsem na originalni udaje z s13 a tam je taky spotreba od 8 do 11 litru....

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 25.11.2007, 13:18

Já jednou jel po dálnici 100km se S2 za 8l, ale už nikdy více, děkuji pěkně :) Jinak jezdím převážně po městě, pravačka se s tím moc nesere...a kolem 15-17l :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 25.11.2007, 14:02

Vladislav Bureš píše:14l je moc? Jaká by měla být spotřeba? Snažím se jezdit teď
na spotřebu v mínuvém tlaku kolem -0,3 a jedu prakticky za 12 a jednou dvakrát za den ujede noha na pár vteřin ono se to v provozu po praze moc nedá. Nemluvím o tom když jedu jako pra... ale 30 litrů mi stačí tak na 250km. Dálnici z ostravy do prahy při tak 130 jsem měl lehce nad 8
to odpovídá.. už to jezdí jak má?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 10.12.2007, 20:13

toto prave riesim aj ja

tiez sa mi zda ze to zrie nejak moc. jazdim jak moj dedko a daval velky bacha aby som zajazdil normalne a pod 11 az 12, som sa este nedostal.

co myslite ze by to mohlo byt??
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 91 hostů