240SX s13 vs. 200SX s13

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
FlowerMan

240SX s13 vs. 200SX s13

Příspěvek od FlowerMan » 21.07.2005, 20:23

Cusss lidičky chtel bych si pořídit 200sx a chtel bych se zeptat jak je to s tuning dilama...na netu sme nasel vyfuky od Apexi,HKS atd a spoustu jinyhc dilu ale pouze na 240SX tak me zajima jestli to pasne na tu 200SX...a jaky je tedy mezi nima rozdil nekde sem zaslechl ze 240SX je pro americky trh 2.4 obsah NO TURBO,ale nevim to jiste a nevim jestli se i jiny dily nelisi diky za vycerpavajici odpovedi to auticko je fakt krasny a brzy budu jednim zvas diky a cuss

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 21.07.2005, 21:23

Dělá se dost věcí i na 200sx (ca18det) Projdi si starší příspěvky,řekl bych že je to čtení na dlouho a najdeš spoustu odpovědí.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 240SX s13 vs. 200SX s13

Příspěvek od blázen » 21.07.2005, 21:29

m+l sem 240sx a ted mám 200sx, jestli chceš jen jezdit beudržbově kup si 240sx jestli chceš mít silnější auto tak jednoznačně 200sx, na oba motory sežene cokoliv
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 25.07.2005, 08:52

:D

Marek Radim
user
Příspěvky: 47
Registrován: 17.11.2005, 18:53

Příspěvek od Marek Radim » 17.11.2005, 20:20

Nejlepší je ,když si výfuk poskladáš sám.Ponechej katalyzátor ,za něj dej kousek nerez potrubí ,pak vlož dynamizér,zase potrubí a nakonec tlumič s koncovkou,třeba Remus atd,záleží na financích

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 17.11.2005, 20:23

Ponechej katalyzátor ,za něj dej kousek nerez potrubí ,pak vlož dynamizér,zase potrubí a nakonec tlumič s koncovkou,třeba Remus atd,záleží na financích

Tak tohle je rada nad zlato :roll: hlavně s tím katem a Remus na japonce :?:

Marek Radim
user
Příspěvky: 47
Registrován: 17.11.2005, 18:53

Příspěvek od Marek Radim » 17.11.2005, 20:28

myslíš rada dobrá nebo špatná ?

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 17.11.2005, 20:34

:roll: :roll: :roll:

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 17.11.2005, 20:37

no možná to na 240sx funguje :-)

ale na turbo je nejlepší rovná trubka :-)

Marek Radim
user
Příspěvky: 47
Registrován: 17.11.2005, 18:53

Příspěvek od Marek Radim » 17.11.2005, 20:37

neposílej smajlíky a normálně odpověz

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 17.11.2005, 20:43

1.Určitě si nenchám kat na autě.
2. Remus,Sebrink a ost. musí splňovat hlučnost a někde se to projeví.

Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek od 240SX » 21.12.2005, 19:53

Heini píše:Ponechej katalyzátor ,za něj dej kousek nerez potrubí ,pak vlož dynamizér,zase potrubí a nakonec tlumič s koncovkou,třeba Remus atd,záleží na financích

Tak tohle je rada nad zlato :roll: hlavně s tím katem a Remus na japonce :?:
U sériových 240SX je přesně tato sestava :) .Jestli Remus nebo jiny výrobce ,to už je podle mě jedno.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 150 hostů