Stránka 1 z 1

240SX s13 vs. 200SX s13

Napsal: 21.07.2005, 20:23
od FlowerMan
Cusss lidičky chtel bych si pořídit 200sx a chtel bych se zeptat jak je to s tuning dilama...na netu sme nasel vyfuky od Apexi,HKS atd a spoustu jinyhc dilu ale pouze na 240SX tak me zajima jestli to pasne na tu 200SX...a jaky je tedy mezi nima rozdil nekde sem zaslechl ze 240SX je pro americky trh 2.4 obsah NO TURBO,ale nevim to jiste a nevim jestli se i jiny dily nelisi diky za vycerpavajici odpovedi to auticko je fakt krasny a brzy budu jednim zvas diky a cuss

Napsal: 21.07.2005, 21:23
od milonovo
Dělá se dost věcí i na 200sx (ca18det) Projdi si starší příspěvky,řekl bych že je to čtení na dlouho a najdeš spoustu odpovědí.

Re: 240SX s13 vs. 200SX s13

Napsal: 21.07.2005, 21:29
od blázen
m+l sem 240sx a ted mám 200sx, jestli chceš jen jezdit beudržbově kup si 240sx jestli chceš mít silnější auto tak jednoznačně 200sx, na oba motory sežene cokoliv

Napsal: 25.07.2005, 08:52
od Martin_534
:D

Napsal: 17.11.2005, 20:20
od Marek Radim
Nejlepší je ,když si výfuk poskladáš sám.Ponechej katalyzátor ,za něj dej kousek nerez potrubí ,pak vlož dynamizér,zase potrubí a nakonec tlumič s koncovkou,třeba Remus atd,záleží na financích

Napsal: 17.11.2005, 20:23
od Heini
Ponechej katalyzátor ,za něj dej kousek nerez potrubí ,pak vlož dynamizér,zase potrubí a nakonec tlumič s koncovkou,třeba Remus atd,záleží na financích

Tak tohle je rada nad zlato :roll: hlavně s tím katem a Remus na japonce :?:

Napsal: 17.11.2005, 20:28
od Marek Radim
myslíš rada dobrá nebo špatná ?

Napsal: 17.11.2005, 20:34
od Heini
:roll: :roll: :roll:

Napsal: 17.11.2005, 20:37
od Martin_534
no možná to na 240sx funguje :-)

ale na turbo je nejlepší rovná trubka :-)

Napsal: 17.11.2005, 20:37
od Marek Radim
neposílej smajlíky a normálně odpověz

Napsal: 17.11.2005, 20:43
od Heini
1.Určitě si nenchám kat na autě.
2. Remus,Sebrink a ost. musí splňovat hlučnost a někde se to projeví.

Napsal: 21.12.2005, 19:53
od 240SX
Heini píše:Ponechej katalyzátor ,za něj dej kousek nerez potrubí ,pak vlož dynamizér,zase potrubí a nakonec tlumič s koncovkou,třeba Remus atd,záleží na financích

Tak tohle je rada nad zlato :roll: hlavně s tím katem a Remus na japonce :?:
U sériových 240SX je přesně tato sestava :) .Jestli Remus nebo jiny výrobce ,to už je podle mě jedno.