Swap převodovky z S15 do S14 .

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Swap převodovky z S15 do S14 .

Příspěvek od Fire » 28.12.2007, 15:03

Neviděli jste na cizích fórech nějaké informace o swapu převodovky z S15 do S14 ? Štve mě, že při 260 jsou otáčky už na 7tis a není kam řadit , auto by pelášilo klidně dál :( Takže pokud by někdo našel nějaké informace byl bych rád , angl. neumím abych si to našel sám . Díky.

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 28.12.2007, 15:17

tvoje problemy bych chtel mit :smt043
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od panpica » 28.12.2007, 15:30

Sorry za OT:
Sem myslel, ze obvykle resi swap opacne, protoze prevodovka z s15 nevydrzi zvysenej vykon.

Viz:
http://www.eatmotorsports.com/products/ ... 139&v=more
S14 Zenki

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 28.12.2007, 15:44

jenom abych se nedostal do řečí .. 260km/hod - tachometrovejch 8) .

To Lefa : no nediv se , když nemůžeš na dálnici pokořit Sti tak tě to žere :)
TO Panpica: něco jsem už o tom taky slyšel .

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 28.12.2007, 19:11

Fire píše:jenom abych se nedostal do řečí .. 260km/hod - tachometrovejch 8) .

To Lefa : no nediv se , když nemůžeš na dálnici pokořit Sti tak tě to žere :)
TO Panpica: něco jsem už o tom taky slyšel .
Sti jede 260? :shock: ...radsi vymen diferak za ten z manualu a pripadne pouzij vetsi kola.. :wink:
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 28.12.2007, 19:29

Tomita: Ten diferák myslím nepomůže a ty kola .. jezdím na 17tkách tak nevím co bych tam musel dát aby to bylo alespon trochu efektní ... samozřejmě se to dá spočítat ale na to teda nemám hlavu :)

Na německým SX fóru nikdo nemá 6ti kvalt v S14 ?

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 28.12.2007, 19:46

ja uz sem na mem tachometer pretocil daleko za stupnici tak myslim ze 260 u srka neni problem a 6kvalt bych prijal take jezdim dost casto do olomouca a na ruzne delsi trate a vratilo by se to dost brzi kdysi mi tu nekdo ponukal 6kvalt z s15 za 30 000kc

myslim ze ten dif ti udela hodne je tam vazne rozdil urco bych poresil jinej stalej prevod
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 28.12.2007, 20:03

nemá tu někdo teda ten diferák z manuálu na odzkoušení ? :) ..že by mi ho zapůjčil a pokud by to bylo opravdu znát tak bych ho od něj vzal .

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 28.12.2007, 21:04

Ja som zas niekde nete cital ze prevodovky z S15 vydrzia az okolo 450 koni bez toho aby sa do nich nejak zasahovalo.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 28.12.2007, 21:35

prevodovka be mela bez problemu pasovat ale jak se tady jiz psalo, je slabsi nez 5kvalt...vetsinou swapuji z 6 na S14 5 kvalt....zalezi jak vysoko chces s vykonem jit. Ja o ni uvazoval na SR z duvodu dosazeni vetsi max rychlosti, neni to prevodovka z papiru, neco vydrzi, ale ne tolik jak S14 prevodovka...zase si myslim ze v cr si tech rychlosti nad 260km/h tolik neuzijes, aby se ti ta prestavba vyplatila.....da se sehnat za 20-25tis s dovozem. Driv sem se o to trosku zajimal 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 28.12.2007, 22:33

Když už chcete do převodovky investovat 30tis co si ji nechat postavit na zakázku nechat si udělat převody podle představ co jsem četl tak cena je obdobná a měli by jste přesně to co chcete a postavené do původní skříně.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 29.12.2007, 00:44

fire co to mas jakej DK

neni to nahodou designe? 8)
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 29.12.2007, 01:06

Jo sem to ja :lol: :lol:
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 29.12.2007, 10:25

Fire píše:Tomita: Ten diferák myslím nepomůže a ty kola .. jezdím na 17tkách tak nevím co bych tam musel dát aby to bylo alespon trochu efektní ... samozřejmě se to dá spočítat ale na to teda nemám hlavu :)
pozri tento topic tu sa riesil prepocet prevodov, staleho prevodu a otacok je tam niekde aj link na kalkulacku forum/viewtopic.php?t=11965

myslim si ze vymenou difu dosiahnes viac ako vymenou prevodovky
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 29.12.2007, 10:47

slik85 píše:fire co to mas jakej DK

neni to nahodou designe? 8)
Bingo :wink:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů