Přesunutí baterky do kufru

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Přesunutí baterky do kufru

Příspěvek od Matysek » 10.02.2008, 14:45

Zdarec pánové, chtěl bych přesunout baterku do kufru a měl bych pár otázek??
Jaký průřez kabelu zvolit, jakou pojistku,je nutné tahat zemnící kabel až do motorového prostoru,...
Za rady a postřehy díky 8)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.02.2008, 15:10

Tady se mnou nebude hromada lidi souhlasit....nicmene delal mi to elektrikar a ten asi vi co dela..mam natazenou kostru od baterky na domecek tlumice a na zem...prej neni na skodu to ukostrit jeste parkrat po ceste pruchozim okem (nemusi se prerusovat kabel) Argumentoval to tim, ze je to stare auto, stare plechy a jejich vodivost se zhorsuje. Na + kabel mam tusim 50mm2 a na - 25mm2. 90% lidi tady ma malej prurez + kabelu, ale doporucoval mi tento prurez, protoze pres to pri startu proudi hodne stavy....vicemene se staci podivat na kabel co je original a zvolit trosku tlustsi a hlavne kvalitni (ja mam kabely na audio), aby jsi minimalizoval ztraty ktere budou na te delce.

Edit...jo a mam tam audio pojistku na 150A
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 10.02.2008, 16:04

já tahal taky + i -, použil jsem kabely na audio o průřezu 25mm2, jistič 80A

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 10.02.2008, 17:31

4,5m 25mm kabelu, rozvodnej blok,80A jistič, svorkovnice na baterky.. cca 2-2500kč
upevnit takto
Obrázek
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driftak » 10.02.2008, 18:45

Mirek píše:T
Edit...jo a mam tam audio pojistku na 150A
Ty vole poistka na 150Amper???? Sa necuduj ked ti zhori auto. Nahodou budes mat niekedy skrat, a poistka sa prepali iba nad 150A pretazenie. A v normalnej elektrickej zasuvke, (v byte) je na Slovensku 0,03A. A radio vela A nema. 150A je na skodu.
To Matysek: Cele auto by malo byt ukostrene, takze kabel nemusis tahat s5 do motoroveho priestoru. Mozes ho uchytit hocikde na kostre, ale tam kde nieje lak. Najvhodnejsie je dat to pod nejaky srobik co uz na kostre je. Alebo niekde oskrabat farbu, a tam. Ale to je podla mna blbost.

Na tej elektrotechnickej som sa snad neco naucil. :-))
Sdarec
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 10.02.2008, 19:06

Moc ses nenaucil :P - tech 0,03 A je na chranici, jistic budes mit 10 nebo 16A ;)

150A je dost ale na druhou stranu - kolik bere starter? - tahnout taky a uzemnovat jak bylo psano aby nevznikaly zemni smycky ;)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.02.2008, 19:23

driftak píše:
Mirek píše:T
Edit...jo a mam tam audio pojistku na 150A
Ty vole poistka na 150Amper???? Sa necuduj ked ti zhori auto. Nahodou budes mat niekedy skrat, a poistka sa prepali iba nad 150A pretazenie. A v normalnej elektrickej zasuvke, (v byte) je na Slovensku 0,03A. A radio vela A nema. 150A je na skodu.
To Matysek: Cele auto by malo byt ukostrene, takze kabel nemusis tahat s5 do motoroveho priestoru. Mozes ho uchytit hocikde na kostre, ale tam kde nieje lak. Najvhodnejsie je dat to pod nejaky srobik co uz na kostre je. Alebo niekde oskrabat farbu, a tam. Ale to je podla mna blbost.

Na tej elektrotechnickej som sa snad neco naucil. :-))
Sdarec
mela by tam byt i silnejsi...nic nezhori..nedavno jak se mi sekl pritlacak o skrin prevodovky, tak hadej co shorelo....pojistka ;) Se podivej na baterku..44Ah baterka ma starovaci proud 390A.Ty jsi vylezl skolu..clovek co mi ji doporucil a instaloval se tim 20let zivi. Pro me za me si tam dejte treba jistic na 20A 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Sentinel
user
Příspěvky: 319
Registrován: 14.02.2006, 16:45
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sentinel » 10.02.2008, 19:26

ja som tam mal 80A poistku a to mam audio a alarm napajany inym kablom.pri prvom starte zhorela...som si myslel ze nahoda.ked zhorela druha dal som to zatial natvrdo


edit: driftak autoradia maju 10A poistku

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 10.02.2008, 19:29

natvrdo bych nedaval, prodre se ti izolace a takovy lano pri skratu jentak neprepalis.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.02.2008, 19:30

Sentinel píše:ja som tam mal 80A poistku a to mam audio a alarm napajany inym kablom.pri prvom starte zhorela...som si myslel ze nahoda.ked zhorela druha dal som to zatial natvrdo


edit: driftak autoradia maju 10A poistku
jojo..pred timhle me upozornoval....taky sem mel puvodne vybranou 100A pojistku :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driftak » 10.02.2008, 19:32

MYSAK píše:Moc ses nenaucil :P - tech 0,03 A je na chranici, jistic budes mit 10 nebo 16A ;)

150A je dost ale na druhou stranu - kolik bere starter? - tahnout taky a uzemnovat jak bylo psano aby nevznikaly zemni smycky ;)
Istic zalezi hlavne na zariadeni, (to v byte to je prafda) ale v aute 150A sa mi zda byt trocha vela, aj na starter, a hovoril ze tu poistku ma na radio.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
Sentinel
user
Příspěvky: 319
Registrován: 14.02.2006, 16:45
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sentinel » 10.02.2008, 19:33

MYSAK píše:natvrdo bych nedaval, prodre se ti izolace a takovy lano pri skratu jentak neprepalis.

jasne viem ze je to prasacina ale raddy to tak ma uz..dlho a ja uz pol roka nejazdim:) ale planujem ju tam dat len musim nieco viac A.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.02.2008, 19:36

driftak píše:
MYSAK píše:Moc ses nenaucil :P - tech 0,03 A je na chranici, jistic budes mit 10 nebo 16A ;)

150A je dost ale na druhou stranu - kolik bere starter? - tahnout taky a uzemnovat jak bylo psano aby nevznikaly zemni smycky ;)
Istic zalezi hlavne na zariadeni, (to v byte to je prafda) ale v aute 150A sa mi zda byt trocha vela, aj na starter, a hovoril ze tu poistku ma na radio.
ja sem nic takovyho nepsal..psal sem ze sem pouzil 150A audio pojistku (pruhledny obal, zlacene konektory)
Obrázek
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driftak » 10.02.2008, 19:38

Mirek píše:
driftak píše:
Mirek píše:T
Edit...jo a mam tam audio pojistku na 150A
TTy jsi vylezl skolu..
Dobre sorry. Ja zalezam. Co sa tyka mojej skoly, ne neprelezol, som v hom rocniku, a na pol roka som mal z elektrotechniky 4ku, a keby mi chybalo 1 percento, tak mam 5ku. Tak sorry
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.02.2008, 19:42

driftak píše:
Mirek píše:
driftak píše: TTy jsi vylezl skolu..
Dobre sorry. Ja zalezam. Co sa tyka mojej skoly, ne neprelezol, som v hom rocniku, a na pol roka som mal z elektrotechniky 4ku, a keby mi chybalo 1 percento, tak mam 5ku. Tak sorry
ja jsem to nemyslel spatne..jen sem tim chtel rict ze clovek co mi rikal co tam mam dat ma vic zkusenosti..ni c vic...nebyl to zadny osobni utok :oops:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů