Stránka 1 z 1

vymena spojky

Napsal: 18.02.2008, 18:28
od DOOlittle
zdravim. nissan vlastnim len par dni, ale uz teraz mi je jasne, ze bude nutne vymenit okrem milionu dalsich dielov aj lamelu spojky (po demontazi prevodovky sa ukaze ako je na tom pritlacak a zotrvak) Auticko mi sluzi zatial len na bezne jazdenie, takze dam tam seriovu. Zaujimalo by ma len, ako na to? Prevodovka predpokladam ze pojde po odpojeni kardanu von zospodu, ale budem to robit na jame tak by sa mi hodili nejake tips&tricks, aby som zbytocne nenarobil viac skody ako osohu (su tam nastrkane kadejake kable, cidla a serepeticky, s ktorych funkciou som sa totiz este nestihol zoznamit)...mam 240sx 1989

Napsal: 18.02.2008, 18:35
od Lefa
jde to celkem v pohode.. jak si psal, odpojit kardan, oddelat prevodovku a ses u spojky a kabel tam je myslim jen jeden co vede k náhonu na prevodovce..

Napsal: 18.02.2008, 18:40
od DOOlittle
skoro som to myslel tak ze co kde treba spustit, pripadne podopriet

Napsal: 18.02.2008, 18:41
od slik85
odkud si?

Napsal: 18.02.2008, 18:43
od DOOlittle
BA.....

Napsal: 19.02.2008, 08:24
od Kytt
Nejrychlejší si myslím ven motor a jeto dál jsem to taky na jámě za tři hodky jsem to měl venku :D

Napsal: 19.02.2008, 11:47
od tamo
prevodovku som mal dole do hodiny a to som sa este neponahlal :wink:

DOOlittle: kupil si tu cervenu 240ku?

Napsal: 22.02.2008, 10:06
od DOOlittle
ano:)

Napsal: 22.02.2008, 12:22
od Vladislav Bureš
a na kolik tě vyjde sériová lamela? Já si nechal repasovat starou závodním obložením a stálo to 620,- s DPH Obrázek

Napsal: 22.02.2008, 13:17
od blázen
Vladislav Bureš píše:a na kolik tě vyjde sériová lamela? Já si nechal repasovat starou závodním obložením a stálo to 620,- s DPH Obrázek
tohle není žádné závodní obložení :wink:

Napsal: 22.02.2008, 14:56
od Vladislav Bureš
blázen píše:
Vladislav Bureš píše:a na kolik tě vyjde sériová lamela? Já si nechal repasovat starou závodním obložením a stálo to 620,- s DPH Obrázek
tohle není žádné závodní obložení :wink:
V Renovaku mi říkaly že to je organické obložení se zvíženou teplotní odolností s nějakou další příměsí a nazívají to závodním obložení, jsetli to je jen jejich pojmenování či obecné pro tento materiál nevím.

problem

Napsal: 30.03.2008, 16:17
od Igor
Hele chlapi mam decentni problem kdyz sem prijel do Chocne na fotbal tak sem zastavil hrabal na miste(zacalo to kourit jak svin)ale kola nehrabaly-sel kour zezadu a myslim ze to bylo i zepredu.po 5 minutach sem vypl motor abych nechal vychladnout turbinu a kdyz sem chtel cca po 1hodine preparkovat abych na svyho mazlika videl tak sem vpohode nastartoval zaradi ale neodjel a kourilo to z vyfuku tak nevim co to muze byt myslim ze spojka)teda modlim se aby to byl je pritlacak)ale uvitam rady co by to mohlo byt

Napsal: 30.03.2008, 17:30
od Rave
1-spojka nema na kour z vyfuku vliv
2-pokud nejde zaradit muze to byt spojkove lozisko,kdyz se zaradit da ale nelze se rozjet muze to byt spojka nebo pritlacak.
popripade synchron v prevodovce. :-D

Napsal: 30.03.2008, 17:53
od Igor
j dik snad to do toho kvetna zvladnu