Stránka 1 z 1

Alternativni zapojeni palivove pumpy u S13

Napsal: 20.03.2008, 21:33
od petafm2
Zdar fandove,

chci se zeptat, na jednech strankach jsem cetl o alternativnim zapojeni palivove pumpy [ted si nepamatuju presne zneni] ale jde o to, ze se jen zaslepi nektery z vystupu a nektery ze spinacu se vyradi na OFF a tim jsou pozdeji reakce palivovky na plynovy pedal rychlejsi - nemate nekdo k tomu neco blize? pripadne fotky?


Diky moc Peta

Napsal: 20.03.2008, 21:47
od 935Baby
Asi mas na mysli toto:

forum/viewtopic.php?t=9928

Napsal: 21.03.2008, 20:46
od petafm2
jj to je presne ono - nemate nekdo k tomu necvo blize - jestli ten vysledek stoji za to nebo staci jen upgrade palivovky na Walbro..?

Napsal: 21.03.2008, 21:14
od 935Baby
No neco blize je psano v tom odkazu co je výše.

Neco vic i fotky najdes zde:

forum/viewtopic.php?t=6200&highlight=fpr

Jidiny co ti ta uprava, na kterou jsem dal odkaz, prinese je pružnejší - rychlejší reakce motoru na seslapnutí plynoveho pedálu. Nic vic nic min. Urcite velice znatelna uprava kterou pocítíš...

Pokud mas problemy s tlakem paliva tak si zmer tlak paliva - navod je taky v sekci navody.

Pripadne pro vetsi výkony a pri pouziti vstriků s mnohem vetsim prutokem nez maji seriove je potreba regulovat tlak paliva stavitelnym regulatorem tlaku paliva.

Samotna instalace Walbro pumpy zajisti to ze budes mit dostatecnou dodávku paliva pro pripadne zvysovani vykonu.

O walbru je psáno také v sekci návody...

Napsal: 22.03.2008, 08:55
od raddy
podstatna vec alternativneho zapojenia FPR je vyradenie obohacovania zmesi pri teplych startoch motora a tym zamedzenie "zaplavenia" sviecok benzinom.