Alternativni zapojeni FPR - uz to mam:]]]

otázky a odpovědi technického rázu
petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Alternativni zapojeni FPR - uz to mam:]]]

Příspěvek od petafm2 » 12.04.2008, 21:47

tak konecne hotovo, a musim rict ze odezva je fakt poznat - celkove jak to auto jede tak pri sesplanuti plynoveho pedalu pocit jakoby ten benzin pleskl do motoru rychleji nez pred tim [ bylo to jak kdyz cekate nez se tam nalije atd....:P
jinak teda cetl jsem o tom vsechno tady - neni zadne riziko ze pri prasknuti toho ventilu se zrusi motor??

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 13.04.2008, 08:49

ak mas na mysli samotny FPR, tak samozrejme jeho nespravna funkcia je pre motor kriticka a to ako funkcia samotneho FPR tak funkcia hadicky privodu tlaku vzduchu do neho. Ak napr. pri vysokom zatazeni motora (vysoka rychlost napr.) praskne alebo vyskoci hadicka, prudko klesne tlak paliva a motor si to odnesie velmi tvrdo, presne tento pripad sa tu uz stal a skoncil deravym piestom.

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 13.04.2008, 11:16

Presne, jak pise Raddy, ale alternativni zapojeni na to nema vliv. Pokud pod zatezi odejde FPR nebo podtlakova hadicka k nemu, poskodis motor i v klasickem zapojeni...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 13.04.2008, 12:07

Ja jsem si kdysi rikal ze urcite problemy by mohl zpusobit olej ktery jde do motoru pres sani.

Ta membrana co je v FPR nemusi byt odolna vuci oleji. V seriovem zapojeni je hoodne dlouha hadice ze sani do FPR takze pripadny olej se zachyti cestou do FPR. Ale jak je videt tak spousta dvoukil uz najela mnoho km s alternativnim zapojenim a bez problemu.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 13.04.2008, 12:10

cisto teoreticky alternativne zapojenie eliminuje pripadnu vadu solenoidu ktory prepaina zdroj tlaku, cisto teoreticky.

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 13.04.2008, 13:11

Olej nema v sani co delat :D Oleje si vsimnes, pokud mas BOV a pokud ne, driv se zamasti filtr zevnitr, navic po nastartovani jde vzdy do FPR po dobu 3 minut atmosfericky tlak prave pres ovladaci solenoid (FPR control valve) a pokud zhasne motor pri nakladacce (okruh, drift), znovu se nastartuje a da se mu do tech 180sec zase klada, je poskozeni jiste. Tuto moznost alternativni zapojeni take eliminuje. Ale otazka, zda zapojit nebo nezapojit, je jiste na zvazeni a vkusu kazdeho soudruha... :lol:
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 13.04.2008, 13:35

doublejay píše:Olej nema v sani co delat :D
to jo ale v 90% dvoukil je :lol:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Příspěvek od petafm2 » 13.04.2008, 21:22

to je pekne :shock: kolik z vas tohle ma zrobene panove??? a jak dlouho s timhle jezdite? neda se ten olej eliminovat nejakym jednosmernym ventilem ci necim podobnym??

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 13.04.2008, 21:24

No to je jen moje takova katastrofická vize s tim olejem. Ja to mam tak zapojene cca 15-20 tisíc km a od pocatku mi jde olej do sání přes odvětrávání vaček. Neco asi taky přes turbo...

No a zatím FPR nezkolaboval
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Příspěvek od petafm2 » 13.04.2008, 21:28

jo tak celkem dlouho.. tvoje vize - nevis jak to je s klukama na britskych forech - vim ze tu kluci v irsku a britanii jsou blazni do japonskych kar a tyhle upravy urcite maj z 80%...?

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 13.04.2008, 21:34

V UK je to velice rozsirena uprava a vetsina dvoukil ji bude mit. Vzdyt my jsme na tuto úpravu přišli právě na UK foru - www.sxoc.co.uk
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 13.04.2008, 22:06

Alternativni zapojeni FPR byla moje uplne prvni uprava na dvoukile vubec, od te doby to tak mam :) Nevim kolik km, ale je to 7 let... FPR puvodni.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 14.04.2008, 12:42

petafm2: mas SZ tak si ji precti!!!!
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Příspěvek od petafm2 » 14.04.2008, 12:46

jo tak to se pak nebude asi ceho bat... bavil jsem se dneska s kamosem o tomhle co ma garaz tady jezdi k nim dela vsech japonskych znacek od toyot supra pres hondy po skyliney a rika ze tohle se dela jak na bezicim pasu u techhle aut... takze nejspis v pohode... Jinak jsem mel tu cest videt vedle me blbnout Skyline R34 o 560i konich :twisted: kurde zlehka rubnuto po plyne a cely podvozek ustreloval do stran jak... :lol: :twisted:

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 14.04.2008, 18:58

nebyl by nekdo tak hodnej a nevyfotil mi to kdo to ma tak zapojeny?? potrebuju to presne videt, tech hadicek je tam hodne :-D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů