Stránka 1 z 2

Alternativni zapojeni FPR - uz to mam:]]]

Napsal: 12.04.2008, 21:47
od petafm2
tak konecne hotovo, a musim rict ze odezva je fakt poznat - celkove jak to auto jede tak pri sesplanuti plynoveho pedalu pocit jakoby ten benzin pleskl do motoru rychleji nez pred tim [ bylo to jak kdyz cekate nez se tam nalije atd....:P
jinak teda cetl jsem o tom vsechno tady - neni zadne riziko ze pri prasknuti toho ventilu se zrusi motor??

Napsal: 13.04.2008, 08:49
od raddy
ak mas na mysli samotny FPR, tak samozrejme jeho nespravna funkcia je pre motor kriticka a to ako funkcia samotneho FPR tak funkcia hadicky privodu tlaku vzduchu do neho. Ak napr. pri vysokom zatazeni motora (vysoka rychlost napr.) praskne alebo vyskoci hadicka, prudko klesne tlak paliva a motor si to odnesie velmi tvrdo, presne tento pripad sa tu uz stal a skoncil deravym piestom.

Napsal: 13.04.2008, 11:16
od doublejay
Presne, jak pise Raddy, ale alternativni zapojeni na to nema vliv. Pokud pod zatezi odejde FPR nebo podtlakova hadicka k nemu, poskodis motor i v klasickem zapojeni...

Napsal: 13.04.2008, 12:07
od 935Baby
Ja jsem si kdysi rikal ze urcite problemy by mohl zpusobit olej ktery jde do motoru pres sani.

Ta membrana co je v FPR nemusi byt odolna vuci oleji. V seriovem zapojeni je hoodne dlouha hadice ze sani do FPR takze pripadny olej se zachyti cestou do FPR. Ale jak je videt tak spousta dvoukil uz najela mnoho km s alternativnim zapojenim a bez problemu.

Napsal: 13.04.2008, 12:10
od raddy
cisto teoreticky alternativne zapojenie eliminuje pripadnu vadu solenoidu ktory prepaina zdroj tlaku, cisto teoreticky.

Napsal: 13.04.2008, 13:11
od doublejay
Olej nema v sani co delat :D Oleje si vsimnes, pokud mas BOV a pokud ne, driv se zamasti filtr zevnitr, navic po nastartovani jde vzdy do FPR po dobu 3 minut atmosfericky tlak prave pres ovladaci solenoid (FPR control valve) a pokud zhasne motor pri nakladacce (okruh, drift), znovu se nastartuje a da se mu do tech 180sec zase klada, je poskozeni jiste. Tuto moznost alternativni zapojeni take eliminuje. Ale otazka, zda zapojit nebo nezapojit, je jiste na zvazeni a vkusu kazdeho soudruha... :lol:

Napsal: 13.04.2008, 13:35
od 935Baby
doublejay píše:Olej nema v sani co delat :D
to jo ale v 90% dvoukil je :lol:

Napsal: 13.04.2008, 21:22
od petafm2
to je pekne :shock: kolik z vas tohle ma zrobene panove??? a jak dlouho s timhle jezdite? neda se ten olej eliminovat nejakym jednosmernym ventilem ci necim podobnym??

Napsal: 13.04.2008, 21:24
od 935Baby
No to je jen moje takova katastrofická vize s tim olejem. Ja to mam tak zapojene cca 15-20 tisíc km a od pocatku mi jde olej do sání přes odvětrávání vaček. Neco asi taky přes turbo...

No a zatím FPR nezkolaboval

Napsal: 13.04.2008, 21:28
od petafm2
jo tak celkem dlouho.. tvoje vize - nevis jak to je s klukama na britskych forech - vim ze tu kluci v irsku a britanii jsou blazni do japonskych kar a tyhle upravy urcite maj z 80%...?

Napsal: 13.04.2008, 21:34
od 935Baby
V UK je to velice rozsirena uprava a vetsina dvoukil ji bude mit. Vzdyt my jsme na tuto úpravu přišli právě na UK foru - www.sxoc.co.uk

Napsal: 13.04.2008, 22:06
od doublejay
Alternativni zapojeni FPR byla moje uplne prvni uprava na dvoukile vubec, od te doby to tak mam :) Nevim kolik km, ale je to 7 let... FPR puvodni.

Napsal: 14.04.2008, 12:42
od Lefa
petafm2: mas SZ tak si ji precti!!!!

Napsal: 14.04.2008, 12:46
od petafm2
jo tak to se pak nebude asi ceho bat... bavil jsem se dneska s kamosem o tomhle co ma garaz tady jezdi k nim dela vsech japonskych znacek od toyot supra pres hondy po skyliney a rika ze tohle se dela jak na bezicim pasu u techhle aut... takze nejspis v pohode... Jinak jsem mel tu cest videt vedle me blbnout Skyline R34 o 560i konich :twisted: kurde zlehka rubnuto po plyne a cely podvozek ustreloval do stran jak... :lol: :twisted:

Napsal: 14.04.2008, 18:58
od Lefa
nebyl by nekdo tak hodnej a nevyfotil mi to kdo to ma tak zapojeny?? potrebuju to presne videt, tech hadicek je tam hodne :-D