Stránka 1 z 1

Pozor na Origo IC

Napsal: 13.04.2008, 09:08
od 200sxdriver
Ahoj lidičky, chtěl bych říct všem co maj originál IC aby si zkontrolovaly jeho těsnost. Jelikož je poměrně starý a v podběhu dost namáhaný často profukujou ve spojení chladících žeber a toho odlitku kde nelze svarem spojit hliník a železo. Navíc můj ic měl i od kamínků rozmlácený žebra takže foukal víc než chladil.Rád bych taky upozornil na originál blow off v S14 kde taky uniká tlak zpět do sání. Tyto dva problémy jsem řešil vyhozením origo blow-off a nahrazením blow off řady mk-IV a ic jsem použil new na Avii. Pokud s ničim nesouhlasíte tak dejte vědět.

Napsal: 13.04.2008, 09:14
od raddy
so vsetkym suhlasime, vsetko toto sa tu uz vela krat preberalo 8)

Napsal: 13.04.2008, 09:19
od 935Baby
Jj origo IC je dost spatny. Hlavne je taky hodně restriktivní. Jsem namontoval lepší IC...

Po namontovani lepsiho IC drzim tlak turba 0,7 bar az do 5500otacek. Predtim jsem mel v 5500 uz 0,6bar. A celkove turbo nastupuje razantněji...

Napsal: 14.04.2008, 08:29
od kenivruh
Seria IC je tak maly, ze je prehriaty po par minutach razantnejsej jazdy.