Stránka 1 z 1

co to je?

Napsal: 26.04.2008, 13:30
od 200sxdriver
čaudy lidičky ta věcička na obrázku nevím co je odpojil jsem to hadičky zaslepil a zdá se mi že to jede líp ale nepoškodim motor? Obrázek

Napsal: 26.04.2008, 20:16
od otasTM
v tý hadičce je original restriktor pokud si je nepletu, taky je máme vyhozený já i brácha :-)

Napsal: 26.04.2008, 20:22
od Design
Mam to jak to maš nafotce stejny! CO to je restriktor a naco to je?

Napsal: 26.04.2008, 20:41
od MIRIS
nekde sem to tady cet,restryktor snizuje hlucnost toku v palivovem sistemu,ale nejsem si jisty tak me kdyztak opravte

Napsal: 26.04.2008, 20:57
od otasTM
no vypadá to laicky asi tak že v tý trubičce je nějakej bazmek kerej její průměr zmenší a to o dost :-D

Napsal: 26.04.2008, 21:12
od 200sxdriver
no každopádně jedna hadička k tomu vede od turba tlak a druhá podtlak ze sání je k tomu konektor s dvojicí drátků a já nevím co to je a k čemu to slouží... proto sem se ptal jestly demontáží nepoškodim nějakým způsobem motor...

Napsal: 26.04.2008, 21:15
od Design
Ja dotoho rači hrabat nebudu nehodlam to pokurvit rači si to pak necham udelat od nekoho kdo tomu rozumi!

Napsal: 26.04.2008, 21:15
od Fire
jestli máš budík na tlak turba tak by jsi měl vidět že pokud ji zaměníš za jinou bez restriktoru,tak budeš mít tlak vyšší. Já tak jezdim už 2 roky a vpoho...

Napsal: 26.04.2008, 21:17
od Design
No musim vse prodiskutovat s Kentoyou a budiky teprve budou!

Napsal: 26.04.2008, 21:45
od Paja UDC
Aaaaa, věčné téma už je tady zas :lol:

Napsal: 27.04.2008, 00:24
od pablo
tuhle vec sem tam ani nenamontoval rovno sem ji vyhodil a taky tam nemam boost senzor vsechno sem vyhodil

Napsal: 27.04.2008, 16:55
od kenivruh
MIRIS píše:nekde sem to tady cet,restryktor snizuje hlucnost toku v palivovem sistemu,ale nejsem si jisty tak me kdyztak opravte
??? Ta vec je wastegate control solenoid valve. Pomocou neho a boost pressure sensor, riadi ECU tlak turba. Tak je to napisane v manuale. Ten kto to vyhodi a nema iny regulator tlaku tak ide max. na tlak 0.4-0.5 baru (T28 aktuator).

Napsal: 27.04.2008, 17:46
od tomita
Malinko to tady poupravim. Pred solenoidem jsou 2 restriktory, jeden v ty delsi hadicce z intercooleru smerem k T-cku a druhej v ty kratke ktera jede z T-cka do vstupu do solenoidu. Restriktor je takovej jednoduchej valecek s malym pruchozim otvorem vlozen do ty hadicky.
Pokud vyhodis tu prvni, tlak se ti snizi na ca. 0,5-0,6..(v mym pripade) protoze do wastegate-actuatoru jede tim padem vyssi tlak, pokud vyhodis tu druhou, tlak se zvedne na asi 0,9-1,0..
Jeden restriktor slouzi k snizeni tlaku (kvuli solenoidu) a druhej k vyhlazeni pulzaci v sani.

Jinak se nedoporucuje odstranit ani jeden z restriktoru (hlavne ten pred vstupem, ktery zveda tlak), protoze to muze vest k nekontrolovatelnym spickam maximalniho tlaku.
Ja mam vechno v serii a presto tlacim dle budiku max. az 1,05baru. :-D