Rozdil mezi Z32 a Q45 MAF?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Rozdil mezi Z32 a Q45 MAF?

Příspěvek od Mirek » 27.04.2008, 22:19

Nevite nekdo v cem jsou jine?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
,,PJ"
user
Příspěvky: 295
Registrován: 26.04.2007, 15:47
Bydliště: Karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ,,PJ" » 27.04.2008, 22:43

Tak stopro,velikost a to dost.. Q45 má okolo 90mm... Ale důležitější bude určitě nastavení odporu na měřící spirále.Q45 bude asi stavěná na větší průtoky vzduchu,takže by se musely seřídit hodnoty pro ECU...
http://www.youtube.com/watch?v=8oKI-wCehao
http://www.youtube.com/watch?v=bHibHs2lWE8

http://www.pjshop.cz/ Zabýváme se individuálními úpravami vozů ...Motory, převodovky, výfuky, podvozky, brzdy,karoserie
audio, atd... Dále pak dovozem dílů ze zahraničí...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 28.04.2008, 07:01

maju uplne inu charakteristiku priebehu napatia od prietoku. Q45 je urceny pre velke motory, na nasom 1.8 motore su problemy s prilis nizkym prietokom na volnobehu a Q45 AFM ho nespravne registruje.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 28.04.2008, 07:45

raddy píše:maju uplne inu charakteristiku priebehu napatia od prietoku. Q45 je urceny pre velke motory, na nasom 1.8 motore su problemy s prilis nizkym prietokom na volnobehu a Q45 AFM ho nespravne registruje.
Mirek = RB25DET ;) Nema seriovu preto sa pyta ci mu staci Q45 alebo musi kupit Z32 na 500 koni.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 28.04.2008, 08:48

no hlavně se seriovou jednotkou by si měl koupit seriovou

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 28.04.2008, 08:53

maximalne prietoky Q45 a Z32 AFM by mali byt podobne. samozrejme so seriovou ECU bude fungovat len seriova AFM.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 28.04.2008, 09:17

ECU se resi..kazdopadne RB25 MAF nestaci na ten muj cilovy vykon a prijde mi zbytecne ted kupovat RB25 MAF a pristi rok Z32..to koupim rovnou radeji Z32.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

johny1
user
Příspěvky: 102
Registrován: 08.02.2008, 07:25
Bydliště: vancouver, bc

Příspěvek od johny1 » 28.04.2008, 19:23

ked uz ides po vysokom vykone a nemas seriovu rj, tak preco nejdes radsej s MAP-om? daj 3bar MAP a mas pokoj

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 28.04.2008, 19:25

johny1 píše:ked uz ides po vysokom vykone a nemas seriovu rj, tak preco nejdes radsej s MAP-om? daj 3bar MAP a mas pokoj
zatim mam seriovou ECU, letos na ni dojezdim...programovatelna bude az pristi rok..letos asi neutrhnu zbytecnych 25tis...a kdyz tak nekdy v zime...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

vekslak
user
Příspěvky: 419
Registrován: 26.04.2010, 06:50

Re: Rozdil mezi Z32 a Q45 MAF?

Příspěvek od vekslak » 06.06.2010, 21:52

nechtelo se mi zakladat nove tema o MAF senzoru tak to pisnu sem snad nevadi :-)

nema nekdo obrazek jak vypada vystupni signal z maf u CA18DET a jakou ma hodnotu??? moc by mi to pomohlo diky :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdil mezi Z32 a Q45 MAF?

Příspěvek od kenivruh » 07.06.2010, 08:23

vekslak píše:nechtelo se mi zakladat nove tema o MAF senzoru tak to pisnu sem snad nevadi :-)

nema nekdo obrazek jak vypada vystupni signal z maf u CA18DET a jakou ma hodnotu??? moc by mi to pomohlo diky :-)
Co by si to rad vedel? Aky vystupny signal?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

vekslak
user
Příspěvky: 419
Registrován: 26.04.2010, 06:50

Re: Rozdil mezi Z32 a Q45 MAF?

Příspěvek od vekslak » 07.06.2010, 10:14

:roll: no proste chci vedet co presne leze z MAF senzoruu CA18DET... a jaou ten signal ma hodnotu :-) víš? např:

http://www.turbobuicks.com/forums/attac ... ntid=21733
Obrázek

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdil mezi Z32 a Q45 MAF?

Příspěvek od kenivruh » 09.06.2010, 14:36

Leze z toho nelinearne napatie podla prietoku vzduchu. Na volnobeh asi 1.6V po maximum 5V. Nejak takto Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

vekslak
user
Příspěvky: 419
Registrován: 26.04.2010, 06:50

Re: Rozdil mezi Z32 a Q45 MAF?

Příspěvek od vekslak » 09.06.2010, 19:49

dekuji presne to sem potreboval :-)
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 115 hostů